• Welkom op Camp Springwood!
    Camp Springwood staat over heel de wereld bekend als het meest effectieve kamp tegen homoseksualiteit. 75% van de kinderen komen terug compleet genezen van deze ziekte en als uw kind geen vooruitgang toont krijgt u 100% van uw geld terug.
    Schrijf uw kind nu in voor zomerkamp in Camp Springwood!


    25 kinderen worden ook dit jaar weer naar Camp Springwood gestuurd. Dit ‘Straight Camp’ maakt gebruik van verschillende manieren en activiteiten om kinderen van hun homoseksualiteit te genezen. (Waaronder team-building, therapie en andere activiteiten.)

    Deze RPG volgt de zomer van deze kinderen en hun begeleiders. Voor wie het niet doorhad, ik denk dus niet echt dat homoseksualiteit een ziekte is, zo werkt dat kamp gewoon.


    Regels en waarschuwingen:
    - Schelden en 16+ mag
    - Gelieve stukjes te schrijven van drie regels of meer
    - Respecteer de andere spelers
    - Bestuur alleen je eigen karakters

    Inschrijven als kampeerder mag nog steeds. Je mag ook meerdere rollen aanmaken. De rollen of aanpassingen op je rollen geef je door aan:
    Escritura, Gouding of Peacekeeper.




    Rollen
    Begeleiders:
    Patrick Hathaway – Escritura
    Hailey Miller - Goulding
    Felix Patterson - Peacekeeper
    Cassia Sterling - Escritura

    Zaal 1:
    Noah Jay Lopez - Ry
    Catherine Noah Adams - Rooba
    Jade "Skyler" Bright - HurtedHeart
    Elske - nikkiemalfoy

    Zaal 2:
    Sasha Anderson Ripley - Cosette
    Matthew Rowan Harris - Goulding
    Alexis Ruby Avery - Ry
    Ranaela Maeve Bones - Marethyu

    Zaal 3:
    Jace Dream Duval - Escritura
    Julian Dan Forli - Merwin
    Taylor Ferris - Faberyayo
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart

    Zaal 4:
    Maya Dahlia Myra Borisovaena - Lemmiwinks
    Bijou Rosine Virgine Mignon Deferière - Rajah
    Annabelle Codnis - xEPONINEx

    Mededeling aan alle kampeerders:
    Iedereen zal op zijn/haar bed een brief vinden.
    Hierin staat dat jullie verplicht tweemaal per week therapie moeten volgen.
    Als je gaat, mag je zelf kiezen welke begeleider je kiest.
    (Als deze begeleider het er mee eens is.)

    [ bericht aangepast op 5 april 2012 - 13:39 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Alexis

    'Leuk' grijns ik, en ga vlakbij Pat zitten. Ik blijf naar hem kijken, met een grijnsje op mijn lippen. Ik haal een lipgloss over mijn lippen, en tuit ze een paar keer. Zodat het 'er goed opkomt'. Ik wist wel beter.


    El Diablo.

    Mignon

    "Hé, Ik ben Matthew, wie ben jij?"
    Ik schenk de verlegen jongen een lieve glimlach.
    "Ik ben Mignon Deferière," zeg ik vriendelijk.
    Ik bekijk de jongen goed. Waarom hij hier is hoef ik natuurlijk niet te vragen. Dat zou overbodig zijn.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Patrick Hathaway
    'Inderdaad.' Ik kijk het meisje niet aan terwijl Felix naar de opslag loopt. Het eerste hout word opgestapeld en één blok word overgoten in een brandende vloeistof. Daarna gooi ik er een brandende lucifer op. het vuur word gereflecteerd door het water.
    Ik en Felix schuiven nog wat boomstammen rond het vuur, en het kampvuur is klaar. Felix gaat de kampeerders verzamelen, en ik ga zo ver mogelijk van Alexis zitten op een van de boomstam-bankjes, de plastic zak in mijn handen.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Eh, samenvatting sinds gisteravond? Please?]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Catherine

    'en waar gaan jullie heen dames?' vroeg een begeleider, en ik kromp in elkaar. ''We- eh.. We wouden iets zoeken, Annabelle is iets kwijt'' verzon ik, en glimlachte overtuigend naar de begeleider. Trap er in, trap er in..


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Alexis

    Grijnzend kijk ik naar Pat, het irriteren werd echt leuk. Ik liep naar hem toe, en ging naast hem zitten. Ik klemde me vast aan zijn arm, en legded mijn hoofd op zijn schouder. Ik grijns, dit is gewoon leuk.


    El Diablo.

    Matthew Rowan Harris
    "Ik ben Mignon Deferière," zegt ze. Ik grijns.
    "Schattige naam." Het blijft eventjes stil, maar dan vraag ik maar: "In welke zaal slaap jij?"

    Marethyu schreef:
    [Eh, samenvatting sinds gisteravond? Please?]


    [Jace is depressief en snijd zichzelf, Shasha is trying to fuck everyone, Patrick jsut wants food, morgen begitn therapy, het is avond, de meeste zitten in de cafetaria of gaan zichting het kampvuur.]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Mignon

    "Schattige naam."
    Ik giechel zachtjes en haal een hand door mijn haren.
    "In welke zaal slaap jij?"
    Even denk ik na. Nummer en namen ben ik slecht in. Ik herken plekken en mensen aan herinneringen en als ik ze zie.
    "Vier volgens mij," grinnik ik.
    "Sorry, getallen zijn niet zo mijn ding. En wees niet beledigd als ik je naam niet meer ken. Ook daar ben ik erg slecht in."


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Kom er net achter dat ik morgen een proefwerk heb. Zucht. Ik ga even leren, ik maak zo wel een stukje D: Sorry!]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Cassia Sterling
    'Nou het is tijd dat jullie naar eht kampvuur gaan. voorzichtig trek ik hun handen los. 'Dat wil ik niet meer zien, okay? Anders moeten jullie de isoleercel in. En dat vind niemand leuk.'
    Met een vriendelijke glimlach leid ik de meisjes naar het kampvuur.

    Patrick Hathaway
    'Als je de isoleercel in wilt, Alexis, moet je vooral zo doorgaan,' sis ik. Ik trek mijn arm weg en gooi nog een blok hout op het vuur. Ze grijnst brutaal en ik begin het behoorlijk zat te worden.
    'J weet heel goed dat dit gedrag niet mag. Ik weet zeker dat je hier ergens een hele lieve jongen weet te vinden om aan te hangen.'
    Ze was erger dan Sasha, die tenminste wat rustiger was.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Catherine

    'Dat wil ik niet meer zien, okay? Anders moeten jullie de isoleercel in. En dat vind niemand leuk.' zei ze. ''Maar het is belangrijk'' jammerde ik. Geweldige timing hadden die begeleiders..


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Cassia Sterling
    'Niet zo jammeren.' mijn beiden handen liggen in de nekken van de meisjes terwijl ik ze begeleid naar het kampvuur. 'Wat is er dan zó belangrijk?' Ik ben echt niet dom, het is de ziekte die hier spreekt. Arme meisjes.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Je vais manger. Niet te snel gaan hè :')]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Catherine

    ''Wat is er dan zó belangrijk?'' vroeg ze, en ik rolde met mijn ogen. ''Een ketting van een overleden familielid'' zei ik zo overtuigend mogelijk. Ik zei expres niet wélk familielid, misschien was er écht iemand overleden en kwetste ik Annabelle. Poeslief keek ik de begeleider aan, hopend dat ze me zou geloven.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''