• Welkom op Camp Springwood!
    Camp Springwood staat over heel de wereld bekend als het meest effectieve kamp tegen homoseksualiteit. 75% van de kinderen komen terug compleet genezen van deze ziekte en als uw kind geen vooruitgang toont krijgt u 100% van uw geld terug.
    Schrijf uw kind nu in voor zomerkamp in Camp Springwood!


    25 kinderen worden ook dit jaar weer naar Camp Springwood gestuurd. Dit ‘Straight Camp’ maakt gebruik van verschillende manieren en activiteiten om kinderen van hun homoseksualiteit te genezen. (Waaronder team-building, therapie en andere activiteiten.)

    Deze RPG volgt de zomer van deze kinderen en hun begeleiders. Voor wie het niet doorhad, ik denk dus niet echt dat homoseksualiteit een ziekte is, zo werkt dat kamp gewoon.


    Regels en waarschuwingen:
    - Schelden en 16+ mag
    - Gelieve stukjes te schrijven van drie regels of meer
    - Respecteer de andere spelers
    - Bestuur alleen je eigen karakters

    Inschrijven als kampeerder mag nog steeds. Je mag ook meerdere rollen aanmaken. De rollen of aanpassingen op je rollen geef je door aan:
    Escritura, Gouding of Peacekeeper.




    Rollen
    Begeleiders:
    Patrick Hathaway – Escritura
    Hailey Miller - Goulding
    Felix Patterson - Peacekeeper
    Cassia Sterling - Escritura

    Zaal 1:
    Noah Jay Lopez - Ry
    Catherine Noah Adams - Rooba
    Jade "Skyler" Bright - HurtedHeart
    Elske - nikkiemalfoy

    Zaal 2:
    Sasha Anderson Ripley - Cosette
    Matthew Rowan Harris - Goulding
    Alexis Ruby Avery - Ry
    Ranaela Maeve Bones - Marethyu

    Zaal 3:
    Jace Dream Duval - Escritura
    Julian Dan Forli - Merwin
    Taylor Ferris - Faberyayo
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart

    Zaal 4:
    Maya Dahlia Myra Borisovaena - Lemmiwinks
    Bijou Rosine Virgine Mignon Deferière - Rajah
    Annabelle Codnis - xEPONINEx

    Mededeling aan alle kampeerders:
    Iedereen zal op zijn/haar bed een brief vinden.
    Hierin staat dat jullie verplicht tweemaal per week therapie moeten volgen.
    Als je gaat, mag je zelf kiezen welke begeleider je kiest.
    (Als deze begeleider het er mee eens is.)

    [ bericht aangepast op 5 april 2012 - 13:39 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Cassia Sterling
    'Okay,' antwoord ik simpelweg, waarna ik Annabelle los laat. 'Ga maar zoeken,' zeg ik tegen haar met een vriendelijke glimlach. 'Je mag mij en Catherine komen vergezellen bij het kampvuur als je je ketting vind, okay? Kom, Catherine, ik weet zeker dat er al wat mensen zijn.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Matthew
    "Vier, volgens mij," zegt ze grinnikend. "Sorry, getallen zijn niet zo mijn ding. En wees niet beledigd als ik je naam niet meer ken. Ook daar ben ik erg slecht in."
    "Haha, oké. Die van jou zal ik wel onthouden, Mignon."

    Jade Skyler Bright
    Ik doorzoek mijn koffer, maar zie mijn tandenborstel nergens. Die was dus in Jaydens koffer. Ik loop zaal 3 in en zie Jace. 'Heey.' Begroet ik hem. Ik open Jayden zijn koffer en pak mijn tandenborstel. 'Waarom liep je zo snel weg?' Vraag ik voorzichtig.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Catherine

    'Je mag mij en Catherine komen vergezellen bij het kampvuur als je je ketting vind, okay? Kom, Catherine, ik weet zeker dat er al wat mensen zijn.' zei de begeleider, en ik glimlachte. ''Nee, dankje, ik help haar liever'' antwoordde ik. ''Dan vinden we het sneller'' Ik begon me hevig te irriteren, maar ik liet dat niet blijken aangezien ik de begeleiders liever te vriend hield.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Jace Dream Duval
    'Ik hou niet zo van grote groepen.' Ik lag languit op mijn bed, het onderste deel van het stapelbed. ik sloot mijn boek en gaf een beleefde glimlach. 'Sorry daarvoor. Gaat alles goed...?'

    Cassia Sterling
    'Je hebt geen keuze, Catherine.' Ik neem het meisje bij de arm en loop naar het kampvuur toe. als ze nog meer verzet toont zal ik haar moeten opsluiten en dat zal jammer zijn. bij eht vuur zitten alleen Patrick en Alexis, die eerste erg geïrriteerd.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Hai, dears! Ik heb 13 pagina's gemist, somebody tell me what happened? :3


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Merwin schreef:
    Hai, dears! Ik heb 13 pagina's gemist, somebody tell me what happened? :3


    Eerste pagina, eerste post even lezen. Daarna kwam Sasha, zijn we gaan zwemmen, flirte hij met Julian EN jace, zijn we gaan eten, en nu zit Julian met Sasha in de eetzaal en Jace zit in de slaapzaal. Sasha weet van de sneden maar heeft het verhaal niet gehoort)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Catherine

    ''Je hebt geen keuze, Catherine'' ze trok me mee aan mijn arm, en ik vloekte. Ik trok mezelf ruw los en loop zelf verder. Geërgerd ging ik zitten, en staarde nors voor me uit. Ik ging hier toch niet veranderen, hoe hard ze ook dreigden, opsloten en dwongen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Jade Skyler Bright
    'Oke vandaar. Ik hou er ook niet echt van. En het gaat nog steeds goed.' ik grinnik even en ga naast hem op zijn bed zitten. 'Wat ben jij eigelijk? Bisexueel homosexueel of pansexueel?' Vraag ik nieuwschierig. Dat was altijd handig om te weten.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Cassia Sterling
    zodra Catherine bij het ampvuur zat en de zak marshmellows werd open getrokken, vertrok ik naar de cafetaria. Daar zaten ook nog wat kinderen die ik naar buiten moest loodsen.
    'Okay, allemaal naar het meer!' riep ik vrolijk. 'Tijd voor het kampvuur!'

    Jace Dream Duval
    'Ik lijd aan panseksualiteit,' antwoord ik zachtjes. Ik schaam me er dood voor, dat hebben ze me al kunnen aandoen.
    'en jij?'

    [ bericht aangepast op 5 april 2012 - 18:16 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Oh my god, arme, arme Jace D: En Sasha, RAWR :9~ Maar Juul is dus nu in de eetzaal?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Ja volgens mij wel stuur hem maar op Jayden af die zit bij Sasha ;)]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Merwin schreef:
    Oh my god, arme, arme Jace D: En Sasha, RAWR :9~ Maar Juul is dus nu in de eetzaal?


    Ben ik niet lief voor mijn mensjes? Patrick heeft trouwens vroeger op Camp Springwood gezeten.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ja, je overlaad ze echt met liefde. EN OMG, really? Mwuahaha (duivel)


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Hailey Miller
    Cassia komt de cafetaria terug binnen en probeert de overgebleven kinderen naar buiten te lokken.
    "Kom, tijd voor het kampvuur," zeg ik een beetje nutteloos.

    Matthew Rowan Harris
    Cassia komt de cafetaria binnen en samen met Hailey proberen ze ons naar het kampvuur te krijgen. Ik kijk Mignon aan uit mijn ooghoeken.
    "Kom je mee?" vraag ik en ik sta op.