• Welkom op Camp Springwood!
    Camp Springwood staat over heel de wereld bekend als het meest effectieve kamp tegen homoseksualiteit. 75% van de kinderen komen terug compleet genezen van deze ziekte en als uw kind geen vooruitgang toont krijgt u 100% van uw geld terug.
    Schrijf uw kind nu in voor zomerkamp in Camp Springwood!


    25 kinderen worden ook dit jaar weer naar Camp Springwood gestuurd. Dit ‘Straight Camp’ maakt gebruik van verschillende manieren en activiteiten om kinderen van hun homoseksualiteit te genezen. (Waaronder team-building, therapie en andere activiteiten.)

    Deze RPG volgt de zomer van deze kinderen en hun begeleiders. Voor wie het niet doorhad, ik denk dus niet echt dat homoseksualiteit een ziekte is, zo werkt dat kamp gewoon.


    Regels en waarschuwingen:
    - Schelden en 16+ mag
    - Gelieve stukjes te schrijven van drie regels of meer
    - Respecteer de andere spelers
    - Bestuur alleen je eigen karakters

    Inschrijven als kampeerder mag nog steeds. Je mag ook meerdere rollen aanmaken. De rollen of aanpassingen op je rollen geef je door aan:
    Escritura, Gouding of Peacekeeper.




    Rollen
    Begeleiders:
    Patrick Hathaway – Escritura
    Hailey Miller - Goulding
    Felix Patterson - Peacekeeper
    Cassia Sterling - Escritura

    Zaal 1:
    Noah Jay Lopez - Ry
    Catherine Noah Adams - Rooba
    Jade "Skyler" Bright - HurtedHeart
    Elske - nikkiemalfoy

    Zaal 2:
    Sasha Anderson Ripley - Cosette
    Matthew Rowan Harris - Goulding
    Alexis Ruby Avery - Ry
    Ranaela Maeve Bones - Marethyu

    Zaal 3:
    Jace Dream Duval - Escritura
    Julian Dan Forli - Merwin
    Taylor Ferris - Faberyayo
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart

    Zaal 4:
    Maya Dahlia Myra Borisovaena - Lemmiwinks
    Bijou Rosine Virgine Mignon Deferière - Rajah
    Annabelle Codnis - xEPONINEx

    Mededeling aan alle kampeerders:
    Iedereen zal op zijn/haar bed een brief vinden.
    Hierin staat dat jullie verplicht tweemaal per week therapie moeten volgen.
    Als je gaat, mag je zelf kiezen welke begeleider je kiest.
    (Als deze begeleider het er mee eens is.)

    [ bericht aangepast op 5 april 2012 - 13:39 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Julian Dan Forli
    Met open mond staar ik naar het vuur en de plastic zak die langzaam verschrompeld en om mijn kistje krult. Dit kunnen ze niet menen. Niet mijn ketting, alsjeblieft niet...
    Dat ding betekent meer voor me dan wat dan ook en nu ligt het in het vuur. Dit is niet echt. Dit is gewoon om of af te schrikken. Ja toch?
    Ik bijt op mijn lip en klauw mijn vingers vast in het gras. Mijn ketting is daar niet. Echt niet. Patrick heeft hem veilig opgeborgen.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Julian is going to kill Pat for this, you know 8D]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Catherine

    Uiteindelijk knapte ik. ''Dit kun je niet maken! Dat zijn dierbare spullen!'' riep ik kwaad. Het was het enigste wat ik van mijn oma overhad, en nu lag het daar te verbranden..


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Patrick Hathaway
    'Als jij een feestje wil geven, Sasha, meot je dat doen. Maar er moet een begeleider bij zijn,' antwoord ik, tevreden met het ongeloof op de gezichten van velen. Ik werp een blik naar Catherine.
    'je hebt ze niet meer nodig,' zeg ik met een glimlach. 'Als je hier weggaat ben je een nieuw mens.'

    Jace Dream Duval
    Verbaasd kijk ik naar Skylar, die me echt leest als een open boek. 'niemand valt me lastig,' antwoord ik zachtjes, wat geen leugen is. Ik kijk toe hoe Patrick de zak met spullen in het vuur gooit. ik herken eht kistje en schriftje van Julian, maar ook mijn eigen telefoon. Oh fijn.

    [ bericht aangepast op 5 april 2012 - 18:51 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    wacht even o.o


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Jayden Jason bright
    Ik ga zitten als ik pat opeens mijn spullen en die van anderen in het vuur zie gooien. Mijn sigaretten mijn kleine beetje wiet mobiel en condooms. Mijn mond valt open. Was hij helemaal gek geworden. Gelukkig had ik nog een extra telefoon en condooms. Die ik veilig en onvindbaar verstopt had.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Sasha

    "Als jij een feestje wil geven, Sasha, moet je dat doen. Maar er moet een begeleider bij zijn," antwoordt Patrick.
    Bijna komt er een blik van ongeloof op mijn gezicht. Bijna, maar net niet. Geamuseerd kijk ik Patje aan. Ik denk niet dat hij begeleider wil zijn op het soort feestje dat ik in gedachten heb. Het moet maar even wachten, want naast me lijkt Julian te verstenen. Ik geef hem een klein stootje met mijn elleboog.
    "Gaat het wel?" vraag ik zacht.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Catherine

    'Als je hier weggaat ben je een nieuw mens.' zei Patrick, en ik keek hem verbaasd aan. ''Dat waren brieven van mijn oma!'' zei ik toen, en tranen schoten in mijn ogen. Mijn oma was de enigste in de familie die een beetje 'normaal' was, en mijn geaardheid accepteerde. Tot en paar maanden geleden, toen ze plotseling overleed.

    [ bericht aangepast op 5 april 2012 - 18:56 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Julian Dan Forli
    Sasha stoot me aan en ik kijk om, recht in zijn ogen en meteen weer weg. Dat moet ik echt niet meer doen, ik krijg er een raar gevoel van.
    "Gaat het wel?" vraagt hij.
    "Wat? Nee, natuurlijk niet," antwoord ik en dan richt ik me tot Patrick. "Je mag niet mijn ketting verbranden! Wat heeft dat ding met mijn seksualiteit te maken? Het is al in de familie voor eeuwen nu! Familiebezit! Dat mág je niet verbranden!" roep ik hem toe, met tranen in mijn ogen van woede. De hele Forli familie surfte en deze ketting was gemaakt door één van mijn voorouders, honderden jaren geleden. Hij had hem doorgegeven aan zijn zoon en zo ging het steeds verder. Nu was hij van mij. En nu lag hij op de brandstapel. Ik kon Patrick wel wurgen.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Mignon

    "Haha, oké. Die van jou zal ik wel onthouden, Mignon."
    Ik grinnik en schud mijn hoofd.
    "Deal," lach ik en ik zie hoe een begeleidster ons naar het kampvuur wilt hebben.
    "Kom je mee?" vraagt Matthew.
    Ik knik en sta op.
    "Het eten is hier toch niet te doen," mompel ik.
    Met een lachje kijk ik hem aan en trek hem mee naar het kampvuur. Ook hier zeg ik iedereen gezellig gedag.
    "Hola," roep ik weer en ik ga bij de andere zitten.
    Het vuur straalt een prettige warmte uit. Langzaamaan voel ik me warm worden. De trui is geen overbodige luxe maar als ik zie hoe andere zich gekleed hebben voel ik me toch wel een beetje een buitenstaander.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Skyler
    'Jawel je bent schuw en kijk om je heen alsof je iemand wilt ontlopen.' Zeg ik vriendelijk
    Mijn mond valt open als ik ze wat Patrick allemaal in het vuur gooit. Mijn dierbare spullen. Mijn herinneringen die in het vuur liggen. Lekker te smelten. Ik sta ruw op. 'Ben je helemaal gek geworden datzijn onze dierbare herinneringen kut mogool.' Barst ik uit. Ik kon zulke dingen niet hebben. Je mocht niet aan mijn herinneringen zitten.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Patrick Hathaway
    Er werd inmiddels van alle kanten naar me geroepen, wat me deed glimlachen. Langzaam de ziekte uit ze breken, stapje voor stapje.
    'Daar is het nu een beetje laat voor, vind je niet?' zeg ik met een blik op de verbrande spullen. Ik haal rustig mijn schouders op. Het ene kind schreeuwt, de ander heeft tranen in zijn ogen. Medelijden voel ik niet, dit was voor hun eigen bestwil.

    Jace Dream Duval
    Verbaast kijk ik toe hoe meerdere mensen uitbarsten tegen Patrick, waaronder Julian, die tranen in zijn ogen heeft. Ik bijt op mijn lip en haal mijn schouders op.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Sasha

    Als Julian begint te snauwen naar me, sta ik ik heel gewoontjes recht. Ik klop wat denkbeeldige stofjes van mijn broek en ga naar mijn slaapzaal. Laat ik Patje maar eens uit deze penibele situatie proberen redden. Ikzelf hecht ook niet zoveel waarde aan spulletjes, maar de anderen blijkbaar wel. Ik neem mijn gitaar en ga terug naar het kampvuur, waar ik ga zitten.
    Zonder enige waarschuwing begin ik een uit mijn duim gezogen deuntje te spelen, in de hoop dat het de anderen afleidt.
    Hoewel ik niet geweldig kan zingen, gooi ik er hier en daar wat sentimentele zinnetjes tussen die de meesten wel zouden moeten aanspreken.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Jade Skyler bright
    Dat het hem ook niets uitmaakte maakte me woest. Ik grijp naar een houtblok dat in de fik staat. 'Ik denk ook dat ik meteen Pyromaan word.' Zeg ik sissend terwijl ik het brandende blok tegen zijn onderbuik aan gooi. Meteen grijp ik er nog een vast en gooi ik nog is het brandende deel op zijn arm. 'voel je dat?! Zo voelen wij ons ook.' Zeg ik sissend. Ik grijp nog een blok om me te verdedigen. Mijn zintuigen en instinct stonden op scherp. Niemand kon me aanvallen zonder een klap met vuur te krijgen.

    [Jade is ex pyromaan Muhahaha. Als ze boos is gaat ze spelen met vuur >: ). En patje had het wel verdient xD]

    [ bericht aangepast op 5 april 2012 - 19:05 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Sasha is now seriously considering to knock out Jade with his guitar :')]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.