• Welkom op Camp Springwood!
    Camp Springwood staat over heel de wereld bekend als het meest effectieve kamp tegen homoseksualiteit. 75% van de kinderen komen terug compleet genezen van deze ziekte en als uw kind geen vooruitgang toont krijgt u 100% van uw geld terug.
    Schrijf uw kind nu in voor zomerkamp in Camp Springwood!


    25 kinderen worden ook dit jaar weer naar Camp Springwood gestuurd. Dit ‘Straight Camp’ maakt gebruik van verschillende manieren en activiteiten om kinderen van hun homoseksualiteit te genezen. (Waaronder team-building, therapie en andere activiteiten.)

    Deze RPG volgt de zomer van deze kinderen en hun begeleiders. Voor wie het niet doorhad, ik denk dus niet echt dat homoseksualiteit een ziekte is, zo werkt dat kamp gewoon.


    Regels en waarschuwingen:
    - Schelden en 16+ mag
    - Gelieve stukjes te schrijven van drie regels of meer
    - Respecteer de andere spelers
    - Bestuur alleen je eigen karakters

    Inschrijven als kampeerder mag nog steeds. Je mag ook meerdere rollen aanmaken. De rollen of aanpassingen op je rollen geef je door aan:
    Escritura, Gouding of Peacekeeper.




    Rollen
    Begeleiders:
    Patrick Hathaway – Escritura
    Hailey Miller - Goulding
    Felix Patterson - Peacekeeper
    Cassia Sterling - Escritura

    Zaal 1:
    Noah Jay Lopez - Ry
    Catherine Noah Adams - Rooba
    Jade "Skyler" Bright - HurtedHeart
    Elske - nikkiemalfoy

    Zaal 2:
    Sasha Anderson Ripley - Cosette
    Matthew Rowan Harris - Goulding
    Alexis Ruby Avery - Ry
    Ranaela Maeve Bones - Marethyu

    Zaal 3:
    Jace Dream Duval - Escritura
    Julian Dan Forli - Merwin
    Taylor Ferris - Faberyayo
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart

    Zaal 4:
    Maya Dahlia Myra Borisovaena - Lemmiwinks
    Bijou Rosine Virgine Mignon Deferière - Rajah
    Annabelle Codnis - xEPONINEx

    Mededeling aan alle kampeerders:
    Iedereen zal op zijn/haar bed een brief vinden.
    Hierin staat dat jullie verplicht tweemaal per week therapie moeten volgen.
    Als je gaat, mag je zelf kiezen welke begeleider je kiest.
    (Als deze begeleider het er mee eens is.)

    [ bericht aangepast op 5 april 2012 - 13:39 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    ["De veel te bekende Sasha" Lol.Wut? :')]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Alexis

    Ik kijk naar Sasha voor me, ´ook goedeavond´ grinnik ik. Ik probeer de bebloede mouwen te verbergen, wist zeker dat het een mislukte poging was. Maar in een ding had ik weer zin, met pat flirten. Een van de leuke dingen hier. Ik grijns om mijn eigen gedachten. En kijk daarna zoekend rond.


    El Diablo.

    Sasha

    "ook goedeavond," grinnikt Alexis.
    "Lexi," groet ik haar met een knipoog en een lachje. Ik zie haar ogen ook naar de deur glijden en schudt mijn hoofd. "Weer die arme Patrick aan het stalken?" vraag ik droogjes. Ze mag dan wel een meisje zijn, ik ga ervoor zorgen dat ik net even veel kans maak bij hem als zij. Eerlijk gezegd denk ik dat hij mijn gezelschap beter weet te appreciëren, zolang ik niet teveel in zijn oor ga fluisteren.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Jayden Jason Bright
    Ik hoor de bel gaan en doe gewoon een wit te vhals aan en loop de cafetaria in en ga naast een jongen zitten die ik nog niet ken. (Sasha) hij was best knap en mijn smaak. 'Heey ik ben Jayden.' Zeg ik vriendelijk. Ik kijk wat we te vreten hebben. Spagetti. Beter dan die havermoutpap.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Sh, Sasha's already famous under the leaders.]

    Jace Dream Duval
    De spaghetti ziet er nu neit bepaald smakelijk uit, maar ik neem toch een bord. Ditmaal besluit ik maar bij Julian en Shasha in de buurt te blijven en in stilte het eten te eten.

    patrick Hathaway
    vermoeid loop ik de cafetaria binnen, waarna ik neerval aan de begeleiders tafel. De kok zet een heerlijk bord met biefstuk en aardappelkroketten neer. Met een glimlach begon ik aan het eten.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Mignon

    Ik schuif aan bij de andere aan tafel. De geur van Spaghetti komt mijn neus binnen. Het aroma ruikt verschrikkelijk lekker. Watertanden neem ik een bord en schep hem, voor mijn doen, redelijk vol. Ik draai de lange slierten om mijn vork en bekijk de jongeren één voor één. Ik bekijk ze goed en schat hoelang ze het vol zullen houden. Met een klein lachje eet ik mijn spaghetti op en denk ik aan thuis. Het enige wat me nu nog op de been houdt hier is het besef dat Do trots op me zou zijn.

    [Ik ben even mijn broertje van de oppas aan het halen.]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [They all want him. Don't they?]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Alexis

    'Moet toch wel, een van de leuke dingen hier' grijns ik. Dan vinden mijn ogen Pat, en ik grinnik. Zodra we oogcontact hebben geef ik hem nog een verleidelijke knipoog en kijk daarna naar Sasha. 'Ik weet dat je kans wil maken Sas, veel geluk' grijns ik.


    El Diablo.

    [Yes they do xD]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Give me Pat o_o ]


    El Diablo.

    Matthew Rowan Harris
    "Ik ben Matthew," beantwoord ik braafjes haar vraag. Ze is best aardig. Ik glimlach zwakjes en sta recht. "De bel is gegaan, we moeten gaan eten."
    Ik loop haar straal voorbij. Ik heb geen medelijden nodig, echt niet.

    [Pat just wants food. (cat)]

    [ bericht aangepast op 5 april 2012 - 16:17 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Jade Skyler Bright
    Ik deed mijn shirtje aan en een klein shortje en liep eetzaal in. Spagetti. Ik hield van spagetti, maar it zag er goor uit. Ik pakte toch een bordje en zag Jace zitten. Jace was nu ongeveer de enige die ik kende en ging naast hem zitten. 'Heey. Hoe gaat het?' Vraag ik vriendelijk als ik naast hem neer plof.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Hailey Miller
    Ik loop de cafetaria binnen en schuif bij Patrick aan, die al een bord met biefstuk voor zich heeft klaarstaan.
    "Ruikt goed," zeg ik, gebarend naar zijn bord.

    Cassia Sterling
    De jongen verdwijnt en snel onderzoek ik zijn koffer. Niet veel in te vinden. Ik sluit het ding en loop ook naar de cafetaria. r word gepraat en gegeten, alles lijkt normaal. Omdat ik surveillance heb met Hailey, loop ik dus maar wat rond tussen de kinderen. Wij eten pas later, wat irritant is want die steak van Patrick ziet er heel smakelijk uit.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.