• Welkom op Camp Springwood!
    Camp Springwood staat over heel de wereld bekend als het meest effectieve kamp tegen homoseksualiteit. 75% van de kinderen komen terug compleet genezen van deze ziekte en als uw kind geen vooruitgang toont krijgt u 100% van uw geld terug.
    Schrijf uw kind nu in voor zomerkamp in Camp Springwood!

25 kinderen worden ook dit jaar weer naar Camp Springwood gestuurd. Dit ‘Straight Camp’ maakt gebruik van verschillende manieren en activiteiten om kinderen van hun homoseksualiteit te genezen. (Waaronder team-building, therapie en andere activiteiten.)

Deze RPG volgt de zomer van deze kinderen en hun begeleiders. Voor wie het niet doorhad, ik denk dus niet echt dat homoseksualiteit een ziekte is, zo werkt dat kamp gewoon.

Regels en waarschuwingen:
    - Schelden en 16+ mag
    - Gelieve stukjes te schrijven van drie regels of meer
    - Respecteer de andere spelers
    - Bestuur alleen je eigen karakters

Inschrijven als kampeerder mag nog steeds. Je mag ook meerdere rollen aanmaken. De rollen of aanpassingen op je rollen geef je door aan:
    Escritura, Gouding of Peacekeeper.

Rollen
    Begeleiders:
    Patrick Hathaway – Escritura
    Hailey Miller - Goulding
    Felix Patterson - Peacekeeper

Zaal 1:
    Noah Jay Lopez - Ry
    Catherine Noah Adams - Rooba
    Jade "Skyler" Bright - HurtedHeart
    Elske - nikkiemalfoy

Zaal 2:
    Sasha Anderson Ripley - Cosette
    Matthew Rowan Harris - Goulding
    Alexis Ruby Avery - Ry
    Ranaela Maeve Bones - Marethyu

Zaal 3:
    Jace Dream Duval - Escritura
    Julian Dan Forli - Merwin
    Taylor Ferris - Faberyayo

Zaal 4:
    Maya Dahlia Myra Borisovaena - Lemmiwinks
    Bijou Rosine Virgine Mignon Deferière - Rajah
    Annabelle Codnis - xEPONINEx

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Sasha

"Zoals jij zeker," grijnst Alexis. Ze drukt een kusje op mijn mondhoek en kijkt me dan aan. Zwakke poging, maar ik doe het arme kind een plezier en ga er in mee. Met mijn ondeugendste lachje kijk ik haar recht in de ogen. Het verbaast me dat tot nu toe nog niemand een opmerking gemaakt heeft over mijn ogen. Je ziet het niet vaak, iemand met één bruin en één blauw oog, een odd eye zoals ze zeggen. Eerlijk gezegd, ben ik helemaal een beetje vreemd, maar vertel het niet verder.
    "Altijd paraat," grinnik ik. "Altijd in voor een avontuurtje. En ik lever geen half werk," zeg ik met een knipoog. Om te bewijzen wat ik net zei, kus ik haar vol op de mond. Dan sta ik recht, til haar op en ren een paar anderen achterna, het meer in, mét Alexis.

[ bericht aangepast op 4 april 2012 - 20:39 ]

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Julian Dan Forli
    Met een indrukwekkende salto kwam Rani ook in het water. Lachend klom ik het water weer op, op de steiger.
    "Wil je wedden dat ik dat beter kan?" vroeg ik grijzend. Ik ging op de rand staan, met mijn rug naar het water en achteruit salto, waarnaar ik weer recht in het water kwam. Het was niet perfect, maar dat kwam omdat de steiger niet zo hoog was.

Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

Marethyu schreef:
    [Wacht, worden haar drug's gejat? o.o]
    [Jayden vraagt alleen wat het is omdat hij zelf ook drugs mee heeft xD]

I'm finally back, Finally after a Year break

[HALLO D: Iedereen hier is aan de drugs of sigaretten of batsen heel wat af en dan heb je Julian, die superbraaf is, nog nooit dat gedaan heeft en nog hartstikke maagd is. Mygáwd 8D]

Alexis

Ik grijns, en zoen dan terug. Ik leg mijn nek op mijn armen. Het is me toch weer gelukt.

El Diablo.

[Ja hè, opeens heeft iedereen drugs :') Lekker origineel..]

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

[Daar kan Sasha wel even verandering in brengen? Mwhuhaha.]

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

[@ Ry, ik had mijn post nog aangepast.]

Catherine

Ik bedacht me dat ik mijn bikini mee had. Snel kleedde ik me om, en trok er een jurkje overheen. Ik snelde naar het meer, en zag dat een groot deel daar zat. Ik groette ze, en trok toen mijn jurkje over mijn hoofd en maakte aanstalten om in het water te springen.

"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

Merwin schreef:
    [HALLO D: Iedereen hier is aan de drugs of sigaretten of batsen heel wat af en dan heb je Julian, die superbraaf is, nog nooit dat gedaan heeft en nog hartstikke maagd is. Mygáwd 8D]

Jace is ook braaf hoor (:

[ bericht aangepast op 4 april 2012 - 20:41 ]

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

[Julian is gewoon een braaf hondje. En Sasha gaat daar nog een héél zware klus aan krijgen. Die arme jongen is niks gewend D: Be nice to him D: translation: rape the guy.]

Escritura schreef:
    (...)

Jace is ook braaf hoor :D

FJOE, hij is niet alleen *O*

[Ik verander een kléín beetje aan Jayden's post, is het zo ook goed?
    Rani
    'Pestkop,' pruilde ik. Toen viel me echter op dat Jayden mijn drugs gejat had en kwam ik verontwaardigd overeind, waarbij ik met mijn armen op de rand van de steiger leunde en zo half uit het water hing. 'Dat zijn mijn medicijnen, ik ben schizofreen. Pas maar op, ik kan je zo opeten als je het niet terugzet,' dreigde ik, maar het lachje dat om mijn lippen speelde gaf aan dat ik dat niet zou doen - en ik was ook niet schizo.

[Dus, heeft er iemand een idee wat voor drugs die pilletjes zijn? Twaalfjarige hier, hehe.]

Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

[Waar is Julian nu, dan? :3]

"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

[Okai. Falende post omdat ik amper weet waar we zijn, but yeah.]
    Felix Patterson - Begeleider

Met een grom sta ik op van mijn bed. Wéér een nieuw kamp. Het derde alweer voor mij, voor de kinderen hun eerste jaar. Al-le-maal aanstellers pur sang. Denken dat ze speciaal zijn door te doen alsof ze 'op hetzelfde geslacht vallen'. 't Zit allemaal tussen de oren, niets van waar. Oh, ik kan niet wáchten om er weer eentje te betrappen die de regels overtreedt, zoals altijd. Ze zullen nu waarschijnlijk wel bij het meer zijn, dus daar heb ik de meeste kans om er eentje te snappen. Ik doe de deur open en loop naar buiten, waar het heerlijk weer is. Op naar het meer.

Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.