• Welkom op Camp Springwood!
    Camp Springwood staat over heel de wereld bekend als het meest effectieve kamp tegen homoseksualiteit. 75% van de kinderen komen terug compleet genezen van deze ziekte en als uw kind geen vooruitgang toont krijgt u 100% van uw geld terug.
    Schrijf uw kind nu in voor zomerkamp in Camp Springwood!


    25 kinderen worden ook dit jaar weer naar Camp Springwood gestuurd. Dit ‘Straight Camp’ maakt gebruik van verschillende manieren en activiteiten om kinderen van hun homoseksualiteit te genezen. (Waaronder team-building, therapie en andere activiteiten.)

    Deze RPG volgt de zomer van deze kinderen en hun begeleiders. Voor wie het niet doorhad, ik denk dus niet echt dat homoseksualiteit een ziekte is, zo werkt dat kamp gewoon.


    Regels en waarschuwingen:
    - Schelden en 16+ mag
    - Gelieve stukjes te schrijven van drie regels of meer
    - Respecteer de andere spelers
    - Bestuur alleen je eigen karakters

    Inschrijven als kampeerder mag nog steeds. Je mag ook meerdere rollen aanmaken. De rollen of aanpassingen op je rollen geef je door aan:
    Escritura, Gouding of Peacekeeper.




    Rollen
    Begeleiders:
    Patrick Hathaway – Escritura
    Hailey Miller - Goulding
    Felix Patterson - Peacekeeper

    Zaal 1:
    Noah Jay Lopez - Ry
    Catherine Noah Adams - Rooba
    Jade "Skyler" Bright - HurtedHeart
    Elske - nikkiemalfoy

    Zaal 2:
    Sasha Anderson Ripley - Cosette
    Matthew Rowan Harris - Goulding
    Alexis Ruby Avery - Ry
    Ranaela Maeve Bones - Marethyu

    Zaal 3:
    Jace Dream Duval - Escritura
    Julian Dan Forli - Merwin
    Taylor Ferris - Faberyayo

    Zaal 4:
    Maya Dahlia Myra Borisovaena - Lemmiwinks
    Bijou Rosine Virgine Mignon Deferière - Rajah
    Annabelle Codnis - xEPONINEx


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Peacekeeper schreef:
    (...)
    [Kaik toch in de spiegel, met jouw username:W]

    Mijn spiegel is kapot ): Hij knapte zomaar!


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Marethyu schreef:
    (...)
    Mijn spiegel is kapot ): Hij knapte zomaar!

    Hij kon uw schoonheid niet verdragen, edele dame:Y)
    -we gaan off-topic, let's stay on-topic 8D-


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    [Oh xd over heen gelezen.]

    Maya
    "Oké, ik ga mee, ik pak snel een bikini oké, ik ga zwemmen," zei ik.
    Ik rende snel naar de zaal en opende mijn tas, ik haalde mijn zwarte bikini eruit en kleed me snel om.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Peacekeeper schreef:
    (...)
    Hij kon uw schoonheid niet verdragen, edele dame:Y)
    -we gaan off-topic, let's stay on-topic 8D-

    Sorry people (cat)


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Catherine

    Ik dook behendig het water in, en genoot van de kou die me omarmde. Na een tijdje kwam ik weer boven water, en keek even om me heen. Volgens mij waren bijna alle kampeerders hier, de meesten in ieder geval.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Tada, post aangepast]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Annabelle

    Na een tijdje in de zon te hebben gezeten, st ik op en ren het water in.Als ik ver genoeg ben duik ik. Als ik weer boven ben zie ik Catherine niet zover van me vandaan staan. Ik zwem op dr af. "Hai".


    Now life has killed the dream I dreamed

    Alexis

    Ik liep uit het water, en liep zaal 2 in. Daar kleedde ik me om. Ik deed een rood lingerie setje en een short. Daarna liep ik naar buiten, en ging op de veranda zitten.


    El Diablo.

    [Pat en Jace zijn over 20 minuutjes beschikbaar, kan iemand even zeggen of ik veel heb gemist?]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Rani
    Ik klauterde uit het water, plukte de pillen uit zijn hand en zette het terug. 'Af, jij.' Toen ik me omdraaide, zag ik dat de jongen die volgens mij ook op mijn slaapzaal zat Julian onder water trok. Meteen barstte ik in lachen uit en klapte in mijn handen, terwijl ik terug naar het water liep. 'Ik geloof dat ik jou wel mag,' grijnsde ik naar de jongen. 'Ranaela Maeve Bones, noem me maar Rani.'


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Catherine

    ''Hai'' klonk er opeens, en ik zag Annabelle. ''Hey'' groette ik haar terug, en liet onbeschaamd mijn blik over haar lichaam glijden. Ze zag er niet slecht uit.. Ik glimlach even naar haar, en keek toen weer rond.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Sasha

    Voor ik het weet word ik terug onder water getrokken. Een vechtertje, mooi zo. Hoe zeggen ze dat nou weer? Ohja! Me gusta! Hoe fijn ik het nu vinden om zijn broek naar beneden te trekken, ik kan het niet beschrijven. Maar ik doe het niet, alles op zijn tijd, ik ruk hem later wel een keer de kleren van zijn lijf. Ik zwem terug naar boven en zorg ervoor dat alleen mijn ogen boven het oppervlak komen. Ik weet zeker dat ze fonkelen van ondeugd. In een snelle beweging grijp ik hem bij de schouders en duw hem weer onder. Per ongeluk schuurt mijn lichaam daarbij langs dat van hem, kan gebeuren, toch?


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mignon Deferière

    "Oké, ik ga mee, ik pak snel een bikini oké, ik ga zwemmen."
    Ik knik en volg haar met mijn ogen richting onze slaapzaal. Op zwemmen had ik me al voorbereid. Ik heb mijn bikini al lang aan onder mijn kleding zitten. Slenterend ga ik naar het meertje waar ik me op de kant laat ploffen. Ik druk alleen mijn shirt uit zodat mijn bovenlichaam bruin kan worden. Ik ga op het gras liggen en trek mijn strakke spijkerbroek ook uit. In mijn bikini lig te zonnen in het gras. Mijn gedachtes dwalen langzaam weg naar Do. De geluiden om me heen ebben langzaam weg. De beelden van Do en mij samen spoken door mijn hoofd. Ik mis die jongen. Ik hou van hem, ik heb nog nooit zoveel van iemand gehouden. De tranen branden in mijn ogen. Verwoed veeg ik ze uit mijn ogen maar het heeft geen zin. Er stroomt er al eentje over mijn wang. Ik draai mezelf op mijn buik en sluit mezelf nog verder af van de buitenwereld.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Maya
    Ik rende snel wnaar het meer en zag toen Mignon. Ik herkende haar blik in haar ogen.
    "Je mist iemand," zei ik.
    Ik begreep het wel, die kus was voor de lol, wij hadden totaal geen gevoelens voor elkaar, we zijn gewoon vrienden en ik heb Jess, dus we zullen nooit wat worden, nou ja meer dan vrienden niet.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Annabelle
    Ik zag dat Catherine mijn licham bekeek, maar daar had ik totaal geen problemen mee. Hetzelfde deed ik bij haar. Ze had een mooi lichaam. Catherine keek weer om zich heen, ik deed hetzelfde.

    [ bericht aangepast op 4 april 2012 - 21:02 ]


    Now life has killed the dream I dreamed