• Welkom op Camp Springwood!
    Camp Springwood staat over heel de wereld bekend als het meest effectieve kamp tegen homoseksualiteit. 75% van de kinderen komen terug compleet genezen van deze ziekte en als uw kind geen vooruitgang toont krijgt u 100% van uw geld terug.
    Schrijf uw kind nu in voor zomerkamp in Camp Springwood!


    25 kinderen worden ook dit jaar weer naar Camp Springwood gestuurd. Dit ‘Straight Camp’ maakt gebruik van verschillende manieren en activiteiten om kinderen van hun homoseksualiteit te genezen. (Waaronder team-building, therapie en andere activiteiten.)

    Deze RPG volgt de zomer van deze kinderen en hun begeleiders. Voor wie het niet doorhad, ik denk dus niet echt dat homoseksualiteit een ziekte is, zo werkt dat kamp gewoon.


    Regels en waarschuwingen:
    - Schelden en 16+ mag
    - Gelieve stukjes te schrijven van drie regels of meer
    - Respecteer de andere spelers
    - Bestuur alleen je eigen karakters

    Inschrijven als kampeerder mag nog steeds. Je mag ook meerdere rollen aanmaken. De rollen of aanpassingen op je rollen geef je door aan:
    Escritura, Gouding of Peacekeeper.




    Rollen
    Begeleiders:
    Patrick Hathaway – Escritura
    Hailey Miller - Goulding
    Felix Patterson - Peacekeeper

    Zaal 1:
    Noah Jay Lopez - Ry
    Catherine Noah Adams - Rooba
    Jade "Skyler" Bright - HurtedHeart
    Elske - nikkiemalfoy

    Zaal 2:
    Sasha Anderson Ripley - Cosette
    Matthew Rowan Harris - Goulding
    Alexis Ruby Avery - Ry
    Ranaela Maeve Bones - Marethyu

    Zaal 3:
    Jace Dream Duval - Escritura
    Julian Dan Forli - Merwin
    Taylor Ferris - Faberyayo

    Zaal 4:
    Maya Dahlia Myra Borisovaena - Lemmiwinks
    Bijou Rosine Virgine Mignon Deferière - Rajah
    Annabelle Codnis - xEPONINEx


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Jace is bezig o.o /te druk voor zoveel persoontjes, still multitasking]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Blond? Ik dacht dat Jace donker haar had?]

    Julian Dan Forli
    Ik schiet in de lach.
    "Ja, dat zou weleens een oorzaak kunnen zijn, dénk ik."
    Ik stapel de vieze kommen voor me op en schuif dan de stoel achteruit.
    "Zullen we naar het meer gaan?" vraag ik. Ik wil weer zwemmen! Ik voel me opgesloten tussen deze kale, saaie muren. En dat terwijl het zo'n prachtige dag is vandaag.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Mignon Deferière

    Ik prik de ballon weer kapot door hem langs de muur te halen. Zachtjes zucht ik en mijn gedachten dwalen af maar Dominique. Do is mijn vriend. Ik mag dan wel alles aantrekkelijk vinden wat op dit aardoppervlak rond loop maar Do is mijn man. Sinds acht maanden zijn we samen en hij is een van de weinige die geen moeite heeft met mijn geaardheid. Hij respecteert me en daarom respecteer ik hem. Do heeft me de schoonheid van de wereld laten zien en hij heeft me geleerd om van alles te genieten. Zachtjes zucht ik. De tranen prikken achter mijn ogen. Wat verlang ik naar die jongen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Sasha

    Mijn halve sigaret is net op wanneer ik Patrick mijn slaapzaal zie binnen gaan. Ik trap de peuk uit en volg hem naar binnen. Hij maakt een rommeltje van mijn koffer. Niet dat ik die nou zo netjes had ingepakt. Juist ja, ik heb zelf mijn koffer gepakt. Eerlijk gezegd kijk ik er al weken naar uit. Voor mij is dit beter dan een reisje naar Spanje met een schaars geklede moeder en een harige Eric. Hier ben ik tussen gelijkgestemden.
    "Waar is de rest?" vraagt Patrick met opgetrokken wenkbrauw.
    Opnieuw verschijnt er een schuin lachje op mijn lippen. Ik besluit gewoon zijn spelletje mee te spelen.
    "Doe je dit werk al lang, Patje?" vraag ik geamuseerd terwijl ik dichter en dichter bij hem ga staan. Ik rits het vakje met de condooms die ik niet verborgen heb open. Patje doet namelijk zo zijn best, ik moet hem toch iets gunnen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Skyler
    Ik kijk even rond en mijn blik valt op een knappe jongen die alleen zit. Ik klop op Jayden zijn schouder en knik even. Ik loop naar de tafel en ga tegenover hem zitten. Gelukkig was ik sociaal ingesteld. 'Heey ik ben Skyler. En jij?' Vraag ik nieuwschierig. Mijn lippen krullen omhoog tot ik de pap zie. No way dat ik dat ging eten.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    I wanna know what happened to Jace. And I will find out. And so will Julian. :Y)


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Merwin schreef:
    I wanna know what happened to Jace. And I will find out. And so will Julian. :Y)


    Soon.
    Jongens, ik hou eht nu dus even alleen op pat. (cat) tot de film afgelopen is.)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Donkerblond, geloof ik.]
    Rani
    Mijn gezicht klaart meteen op als ik hoor dat er een meer is. 'Klinkt goed! Moet ik wel eventjes mijn bikini pakken, loop je mee naar cel twee?' Het is een tic van mij dat ik dingen altijd bijnamen geef, en de zalen zijn nu al cellen geworden. Niet erg creatief misschien, maar ach.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Annabelle
    Ik liep weg uit het cafetria, opweg naar het meer. Toen ik daar aankwam ging ik zitten en keek over het water. De zon scheen op mijn huid en ik zette mijn zonnebril op.


    Now life has killed the dream I dreamed

    [Kan Jayden anders mee naar het meer. Jayden is veel minder sociaalcdan jade dus hij durft niet echt op iemand af te stappen :S]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Don't worry, Lizz. Ik was niet van plan om Jace nu lastig te vallen :'D
    En jahoor, als Jayden ook naar het meer kom dan zal Julian hem wel groeten (dude wat veel mensen met een J)

    Julian Dan Forli
    "Okay," stem ik in. Ikzelf heb mijn zwembroek en al aan en mijn T-shirt kan ik wel gewoon ergens aan de kant smijten, dat maakt niet zoveel uit. Ik hoop wel dat Rani er niet uren over doet, want ik heb het alweer veel te warm.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Patrick Hathaway
    ik haal de condooms er uit en gooi ze in de plastic zak met de andere spullen. Dat is al een stuk geloofwaardiger.
    'Vijf jaar,' antwoord ik kort terwijl ik naar de volgende koffer ga. en eht was nooit zo gestressed geweest. Misschien omdat ik nu hoofd begeleider was.
    'En bijna iedereen kwam hier gezond weg.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Als je tijd hebt zou je Mignon dan willen bevrijden? -a-]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Rajah schreef:
    [Als je tijd hebt zou je Mignon dan willen bevrijden? -a-]


    Dat deed ik toch? o.o Schat Cassie heeft de deur al open gedaan. ^^ you can leave.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Rani
    Ik laat de borden lekker staan, dat mag iemand anders opruimen, en loop dan naar cel twee. Die homofoob en een jongen die ik niet ken staan binnen, dus steek ik mijn hand even op naar de laatste. 'Ranaela Maewen Bones. Noem me maar Rani,' grijns ik. Dan pak ik mijn bikini uit mijn koffer en loop naar de badkamers.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.