• Welkom op Camp Springwood!
    Camp Springwood staat over heel de wereld bekend als het meest effectieve kamp tegen homoseksualiteit. 75% van de kinderen komen terug compleet genezen van deze ziekte en als uw kind geen vooruitgang toont krijgt u 100% van uw geld terug.
    Schrijf uw kind nu in voor zomerkamp in Camp Springwood!


    25 kinderen worden ook dit jaar weer naar Camp Springwood gestuurd. Dit ‘Straight Camp’ maakt gebruik van verschillende manieren en activiteiten om kinderen van hun homoseksualiteit te genezen. (Waaronder team-building, therapie en andere activiteiten.)

    Deze RPG volgt de zomer van deze kinderen en hun begeleiders. Voor wie het niet doorhad, ik denk dus niet echt dat homoseksualiteit een ziekte is, zo werkt dat kamp gewoon.


    Regels en waarschuwingen:
    - Schelden en 16+ mag
    - Gelieve stukjes te schrijven van drie regels of meer
    - Respecteer de andere spelers
    - Bestuur alleen je eigen karakters

    Inschrijven als kampeerder mag nog steeds. Je mag ook meerdere rollen aanmaken. De rollen of aanpassingen op je rollen geef je door aan:
    Escritura, Gouding of Peacekeeper.




    Rollen
    Begeleiders:
    Patrick Hathaway – Escritura
    Hailey Miller - Goulding
    Felix Patterson - Peacekeeper

    Zaal 1:
    Noah Jay Lopez - Ry
    Catherine Noah Adams - Rooba
    Jade "Skyler" Bright - HurtedHeart
    Elske - nikkiemalfoy

    Zaal 2:
    Sasha Anderson Ripley - Cosette
    Matthew Rowan Harris - Goulding
    Alexis Ruby Avery - Ry
    Ranaela Maeve Bones - Marethyu

    Zaal 3:
    Jace Dream Duval - Escritura
    Julian Dan Forli - Merwin
    Taylor Ferris - Faberyayo

    Zaal 4:
    Maya Dahlia Myra Borisovaena - Lemmiwinks
    Bijou Rosine Virgine Mignon Deferière - Rajah
    Annabelle Codnis - xEPONINEx


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Mignon Deferière

    "Mignon!" hoor ik achter me.
    Opgewekt draai ik me op.
    "Schat," roep ik overdreven.
    "Ik heb je gemist."
    Lachend loop ik op haar af en strek ondertussen mijn benen. Alles kraakt en knakt terwijl ik loop. Ik ga deze man aanklagen. Hij mishandelt me gewoon.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Sasha

    "Sex is verboden op het kamp. Alexis, leg je koffer alvast op bed."
    Ik merk het meisje pas op als hij haar naam uitspreekt. Ik bijt op mijn onderlip als ik haar om Patrick's nek zie hangen. Patje is geliefd. Dat maakt deze uitdaging des te meer amusant.
    "Geldt dat ook voor de begeleiders?" vraag ik met een stout lachje op mijn lippen. Ik laat bewust in het midden dat ik hiermee niet begeleiders onder elkaar maar begeleiders met kampeerders bedoel. Maakt mij niet uit of hij zonder weet ermee toestemt in te zijn voor een avontuurtje. Ik moffel het lachje snel weg omdat Patje anders misschien achterdochtig wordt. Ik grinnik even om Alexis, te duidelijk en te cliché. Mijn aanpak is veel subtieler. Arme Patje, van zulke versierpogingen wordt niemand blij.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Jayden? Joehoe?]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Hij is gewoon bang voor Julian (no_chears)]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Patrick Hathaway
    'Wij zijn volwassenen, dus nee dat geld niet voor ons,' antwoord ik terwijl ik door Alexis' koffer begin te zoeken. Niet bijzonders, gewoon wat beauty spulletjes. Ik sla de rommelige koffer dicht als ik klaar ben.
    'Wat doen jullie twee hier nog? Het is geweldig weer.' Ik draai me weer naar de twee kinderen.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Alexis

    'Jij was hier, dus daarom' grijns ik. Ja, ik hield van de duidelijke aanpak. En ik was hier goed in ook.

    [ bericht aangepast op 4 april 2012 - 20:19 ]


    El Diablo.

    [Was zaal 1 al gecontroleerd trouwens? ;o]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Oops zag het niet xD]
    Jayden Jason Bright
    "Hoi, ik ben Julian," hoorde ik plots na ik een plof hoorde. Ik keek opzij en glimlachte even. 'Heey ik ben Jayden.' Zeg ik vriendelijk. Ik Bekeek hem even en zo te zien was hij vrij knap. 'In welke zaal zit jij?' Vraag ik nieuwschierig czou leuk zijn als ie in 3 zat. 'Ikzelf zit in 3.' zeg ik vriendelijk.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Sasha

    "Wij zijn volwassenen, dus nee dat geld niet voor ons. Wat doen jullie twee hier nog? Het is geweldig weer."
    Bingo. Zonder het te beseffen heeft Patje me net groen licht gegeven. Ik beschouw mezelf als vrij volwassen. Het is ook zo'n objectief woord, hé. Wat de één als volwassen beschouwd, ziet de ander nog als een kind. Heerlijk, mensen kunnen laten zeggen wat je wilt horen. Ik voel me plots een stuk inschikkelijker dan net.
    "Ja, goed punt," zeg ik terwijl Patje naar ons kijkt. Ik glimlach breed. Ik grijp Alexis bij de arm en sleur haar mee naar buiten. Echt niet dat ik haar alleen met Patje laat. Ik sleur haar mee naar het meer waar er nog enkele andere snoepjes zitten.
    "Ik ben Sasha," zeg ik opgewekt tegen Alexis.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Dafuq, ik kom terug van mijn oma en opa en zie dat ik anderhalf topic heb gemist D:
    Waar kan ik inspringen met mijn begeleider?(wbw)
    -oh en ik moet nog steeds een foto zoeken >_<-]

    [ bericht aangepast op 4 april 2012 - 20:23 ]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    (wie wil met Annabelle praten??)


    Now life has killed the dream I dreamed

    Alexis

    'Alexis' grijns ik, 'sorry, maar ik moet nog wat regelen' grijns ik. Ik loop terug naar Pat, en hang weer om zijn nek. Ja, je moet dit even overtuigend spelen.


    El Diablo.

    Julian Dan Forli
    "Hé, ik ook!" zeg ik opgewekt. Dan zijn we nu dus met z'n drieën in plaats van twee. Maar er waren nog altijd 5 plaatsen over, al had ik nog niet zoveel mensen gezien.
    Ik trek mijn T-shirt uit omdat het veel te warm is en gooi die in het gras. Het liefst zou ik nu weer het water inrennen, maar ik moet nog even wachten op Rani.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Peacekeeper schreef:
    [Dafuq, ik kom terug van mijn oma en opa en zie dat ik anderhalf topic heb gemist D:
    Waar kan ik inspringen met mijn begeleider?(wbw)
    -oh en ik moet nog steeds een foto zoeken >_<-]


    Kom ALSJEBLIEFT helpen. Patrick heeft alles alleen moeten doen D: 13 kinderen!
    Controleer de groepen een beetje en zo, zorg dat ze zich gedragen..

    ik ga nu mijn film kijken lieverds, maar ik lees nog mee.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    (...)

    Kom ALSJEBLIEFT helpen. Patrick heeft alles alleen moeten doen D: 13 kinderen!
    Controleer de groepen een beetje en zo, zorg dat ze zich gedragen..

    ik ga nu mijn film kijken lieverds, maar ik lees nog mee.

    [Okai, naar welke zaal/groep moet ik gaan? :3]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.