• Welkom op Camp Springwood!
    Camp Springwood staat over heel de wereld bekend als het meest effectieve kamp tegen homoseksualiteit. 75% van de kinderen komen terug compleet genezen van deze ziekte en als uw kind geen vooruitgang toont krijgt u 100% van uw geld terug.
    Schrijf uw kind nu in voor zomerkamp in Camp Springwood!


    25 kinderen worden ook dit jaar weer naar Camp Springwood gestuurd. Dit ‘Straight Camp’ maakt gebruik van verschillende manieren en activiteiten om kinderen van hun homoseksualiteit te genezen. (Waaronder team-building, therapie en andere activiteiten.)

    Deze RPG volgt de zomer van deze kinderen en hun begeleiders. Voor wie het niet doorhad, ik denk dus niet echt dat homoseksualiteit een ziekte is, zo werkt dat kamp gewoon.


    Regels en waarschuwingen:
    - Schelden en 16+ mag
    - Gelieve stukjes te schrijven van drie regels of meer
    - Respecteer de andere spelers
    - Bestuur alleen je eigen karakters

    Inschrijven als kampeerder mag nog steeds. Je mag ook meerdere rollen aanmaken. De rollen of aanpassingen op je rollen geef je door aan:
    Escritura, Gouding of Peacekeeper.




    Rollen
    Begeleiders:
    Patrick Hathaway – Escritura
    Hailey Miller - Goulding
    Felix Patterson - Peacekeeper

    Zaal 1:
    Noah Jay Lopez - Ry
    Catherine Noah Adams - Rooba
    Jade "Skyler" Bright - HurtedHeart
    Elske - nikkiemalfoy

    Zaal 2:
    Sasha Anderson Ripley - Cosette
    Matthew Rowan Harris - Goulding
    Alexis Ruby Avery - Ry
    Ranaela Maeve Bones - Marethyu

    Zaal 3:
    Jace Dream Duval - Escritura
    Julian Dan Forli - Merwin
    Taylor Ferris - Faberyayo

    Zaal 4:
    Maya Dahlia Myra Borisovaena - Lemmiwinks
    Bijou Rosine Virgine Mignon Deferière - Rajah
    Annabelle Codnis - xEPONINEx


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Alexis

    'Neh, ik lig wel goed!' roep ik, en ga achterover liggen. Ik duw mijn borsten pestend nog wat naar voren en geniet van de zon. Heerlijk dit, begeleidertjes pesten.


    El Diablo.

    Catherine

    ''Nu, hier komen. Allemaal. Óf ik moet jullie op een, hoe zal ik het zeggen, 'andere' manier hier krijgen'' zei de begeleider. ''Je zal het water in komen, dat heb je net gezegt!'' riep ik. Ik ging het water niet uit, hij kwam maar lekker hier naartoe.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Julian Dan Forli
    Ik vraag me af waarover de begeleider op de kant ons nu weer roept, maar hij wordt al van alle kanten bestookt met opmerkingen, dus ik hou me maar koest.
    "Sasha," fluistert de jongen naast me dan nadat hij ook wat geroepen heeft. En ik weet niet waarom, maar om één of andere reden krijg ik de rillingen van hem. Hij is ontzettend dichtbij en hij heeft zo'n vreemde twinkeling in zijn ogen, waar ik sowieso al moeilijk van kan wegkijken. Maar ja, dat heb ik nog nooit eerder gezien.
    "Julian," antwoord ik zachtjes, niet helemaal meer op mijn gemak.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Annabelle
    Ik kon mijn lach niet inhouden en begon hard te lachen. "Sorry" zei ik. "Je had je gezicht moeten zien!" langzaam stopte ik met lachen. Catherine had nogsteeds mijn arm vast, ik keek ernaar. Keek daarna weer naar haar gezicht en glimlachte.


    Now life has killed the dream I dreamed

    Patrick Hathaway
    Ze konden allemaal de pot op. Het was al lastig genoeg, de anderen zouden eht nu wel overnemen. Bij eht meer hoorde ik geschreeuw, maar ik draaide het resoluut mijn rug toe en liep weg. Naar de veranda, een boek lezen of zoiets. rust. Ik wist hoe het voor ze was, maar zelfs ik was neit zo rebels geweest toen ik hiet zat.

    Jace Dream Duval
    De hele middag lang sloot ik mezelf op in de slaapzaal. ik wist vier boeken te lezen voordat ik me verveelde en ik het weer waagde om naar buiten te gaan. ik deed mijn dunste trui aan en zwemshorts, maar dat was alles. De meeste mensen waren bij het meer en het zag er heerlijk verkoelend uit. stilletjes ging ik aan de rand zitten.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Felix Patterson - Begeleider

    Alsof ik had moeten verwachten dat ze allemaal braaf toe zouden stromen. Mijn norse blik verandert in een grote grijns. Nonchalant haal ik mijn zakken leeg, kijk naar de inhoud en besef dat ik hier wel iets mee kan.
    'Wie heeft er zin om als eerste naar de Isolatiecellen te gaan?' vraag ik glimlachend.
    Het blijft stil. Natuurlijk.
    'Niemand? Het is toch een hele eer, en er zijn hier genoeg gegadigden,' grijns ik.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Sasha

    "Julian," antwoordt de jongen.
    "Aangenaam," fluister ik opnieuw. "Julian, ik spreek je later," voeg ik er aan toe met een knipoog. 'Spreken' is een wijd en open begrip bij mij. Omdat het begeleidertje helemaal flipt, zwem ik, behulpzaam als ik ben, naar de oever. Ik ga vlak voor hem staan, schud mijn haren en trek dan mijn t-shirt uit. Dan zet ik nog een stapje dichter zodat ik tegen hem aansta.
    "Klaar voor inspectie," zeg ik luid genoeg zodat de anderen het kunnen horen. Mijn grijns valt niet te verstoppen. "Wees zacht met me," voeg ik er nog aan toe.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Catherine

    Ik negeer het gepraat van de begeleider, die zat te dreigen met de isoleercel. Annabelle glimlachte even, en ik liet mijn hand van haar arm naar háár hand glijden. Ik glimlachte terug, en wierp een vluchtige blik op de begeleider, om daarna Annabelle aan te kijken.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Felix Patterson - Begeleider

    Een jongen komt voor me staan en ruw duw ik hem van me af.
    'Goed, jij bent dus nummer één. Gefeliciteerd. Moet ik van je verwachten dat je vrijwillig meegaat of wil je dat het onder dwang gebeurt,' glimlach ik.
    'Oh, en zou je je shirt weer aan willen doen? We willen geen 'verkeerde' gedachtes bij mensen oproepen, hè?' voeg ik er poeslief aan toe.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Alexis

    Aangezien ik geen zin had in gezeik liep ik er zuchtend naartoe. Nu had ik toch alleen mijn ipod bij me. Ik stond zuchtend voor hem. En keek hem grommend aan.


    El Diablo.

    Maya
    Geschrokken rende ik snel achter Mignon aan.
    "Moet ik je met rust laten?" vroeg ik voorzichtig.
    Ik was niet zeker of ik haar moest steunen door te troosten of zoiets of haar te steunen door haar alleen te laten.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Annabelle
    Catherine en ik stonden nu hand in hand in het water. We keken elkaar aan. dat was het enige wat we deden. Ik ging nog iets dichter bij haar staan en keek haar diep in de ogen aan.


    Now life has killed the dream I dreamed

    Julian Dan Forli
    Vanwege die knipoog bleef ik even overdonderd achter in het water, terwijl ik toekeek hoe Sasha naar de kant zwom, naar de begeleider liep, zijn shirt uittrok en grijnzend 'klaar voor inspectie' zei.
    Pas een paar seconden later besefte ik dat de begeleider iets gezegd had over een Isolatiekamer en aangezien me dat niet echt gezellig leek, zwom ik naar de kant en klom de oever op.
    Mijn blik viel op Jace, die in een dunne trui en zwemshorts op de kant zat. Ik besloot weer een poging te doen om een gesprek aan te knopen; ik zou tenslotte wel de hele zomer met hem op één kamer zitten, en wandelde naar hem toe.
    "Nog steeds geen zin om te zwemmen?" vroeg ik met een glimlach die vriendelijk moest overkomen.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Sasha

    Ruw duwt hij me van zich af. Ik vind het wel prettig. Ik heb het niet zo op zachte aanrakingen.
    "Goed, jij bent dus nummer één. Gefeliciteerd. Moet ik van je verwachten dat je vrijwillig meegaat of wil je dat het onder dwang gebeurt. Oh, en zou je je shirt weer aan willen doen? We willen geen 'verkeerde' gedachtes bij mensen oproepen, hè?"
    Ik haal nonchalant mijn schouders op.
    "Maakt mij niet uit hoor, wat jou het meeste opwindt," antwoord ik droogjes. Ik trek, net als gevraagd mijn shirt weer aan, alleen kan je door de natte stof nog steeds alles zien. "Ik begrijp het wel hoor, dat mensen niet verkeerd over je mogen denken. Het is moeilijk om uit de kast te komen."
    Ik heb tienduizend keer liever Patje dan deze vlerk. Ik spreek hem toe op hetzelfde lieve toontje.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Catherine

    Annabelle kwam dichterbij, en keek me diep in de ogen aan. Ik keek terug in haar mooie, diepblauwe ogen, en automatisch bracht ik mijn hoofd dichterbij. ''Dit is misschien niet echt een goed idee, met die begeleider erbij'' grijnsde ik, maar eigenlijk kon het me niet veel schelen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''