• Welkom op Camp Springwood!
    Camp Springwood staat over heel de wereld bekend als het meest effectieve kamp tegen homoseksualiteit. 75% van de kinderen komen terug compleet genezen van deze ziekte en als uw kind geen vooruitgang toont krijgt u 100% van uw geld terug.
    Schrijf uw kind nu in voor zomerkamp in Camp Springwood!


    25 kinderen worden ook dit jaar weer naar Camp Springwood gestuurd. Dit ‘Straight Camp’ maakt gebruik van verschillende manieren en activiteiten om kinderen van hun homoseksualiteit te genezen. (Waaronder team-building, therapie en andere activiteiten.)

    Deze RPG volgt de zomer van deze kinderen en hun begeleiders. Voor wie het niet doorhad, ik denk dus niet echt dat homoseksualiteit een ziekte is, zo werkt dat kamp gewoon.


    Regels en waarschuwingen:
    - Schelden en 16+ mag
    - Gelieve stukjes te schrijven van drie regels of meer
    - Respecteer de andere spelers
    - Bestuur alleen je eigen karakters

    Inschrijven als kampeerder mag nog steeds. Je mag ook meerdere rollen aanmaken. De rollen of aanpassingen op je rollen geef je door aan:
    Escritura, Gouding of Peacekeeper.




    Rollen
    Begeleiders:
    Patrick Hathaway – Escritura
    Hailey Miller - Goulding
    Felix Patterson - Peacekeeper

    Zaal 1:
    Noah Jay Lopez - Ry
    Catherine Noah Adams - Rooba
    Jade "Skyler" Bright - HurtedHeart
    Elske - nikkiemalfoy

    Zaal 2:
    Sasha Anderson Ripley - Cosette
    Matthew Rowan Harris - Goulding
    Alexis Ruby Avery - Ry
    Ranaela Maeve Bones - Marethyu

    Zaal 3:
    Jace Dream Duval - Escritura
    Julian Dan Forli - Merwin
    Taylor Ferris - Faberyayo

    Zaal 4:
    Maya Dahlia Myra Borisovaena - Lemmiwinks
    Bijou Rosine Virgine Mignon Deferière - Rajah
    Annabelle Codnis - xEPONINEx


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Skyler
    Ik knik en loop naar zaal 1 waar ik mijn koffer bij een bed gooi. Ik pak een kauwgommetje en loop de cafetaria in met Jayden naast mij. Mijn ogen vlogen door de zaal. De hele zaal was gevult met knappe mensen die ik allemaal op hun bek zou kunnen pakken.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Rani
    'Balen. Hopelijk zijn mijn celgenoten een beetje aardig. Weet jij al bij wie je zit?' Ik mag hem wel, ook al ken ik hem nog niet zo lang. Ik vraag me af of hij bi of homo is - of panseksueel. Panseksueel is een leuk woord, het klinkt alsof je op pannen valt. Niet dat ik iets tegen panseksuelen heb. Of tegen pannen.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Alexis

    Grijnzend hang ik nog steeds op het dak, en kijk naar Pat. Ben ik altijd aan een rebel geweest? Ja. Ging iemand dat veranderen? Nope.


    El Diablo.

    Sasha

    Patrick geeft wat bevelen aan twee anderen waar ik even geen aandacht voor heb. Dan neemt hij één van mijn sigaretten en breekt die doormidden. De helft met de filter geeft hij terug aan mij.
    "Je laatste," zegt hij kordaat.
    Ik knik. De laatste waar hij van weet.
    "Dank je," zeg ik met een kleine glimlach. Als Patje mij af en toe mijn zin geeft, kan ik best wel wat respect voor hem opbrengen. "Ik ga wel uit het zicht staan," zeg ik nog. Het is nu ook niet de bedoeling dat hij hierdoor in de problemen komt. Ik overhandig hem mijn pakje en haal er nog even mijn aansteker uit. Nu heb ik ook een mooi excuus om die bij me te houden. Ik wandel bij hem weg en loop nog even mijn slaapzaal in om mijn koffer alvast op bed te leggen. Patje mag natuurlijk zijn rug niet breken, zou zonde zijn. Ik ga achter het hoekje van de slaapzaal staan en steek mijn halve sigaret aan. Terwijl ik een hijs neem grinnik ik even. Ik moet het Patje toegeven, hij probeert het.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Annabelle

    Ik zit een beetje verveeld met mijn lepel door mijn pap te roeren. Ik kijk met een vies gezicht naar de pap, is dit het enige wat we krijgen te eten? Wat wordt dit tog een 'geweldige' zomer...


    Now life has killed the dream I dreamed

    Julian Dan Forli
    "Ja, eentje. Jace," zeg ik en ik wijs hem aan. Hij zit nog altijd stil aan de tafel en vermijd ieder oogcontact. "Volgens mij vind hij mij niet zo aardig. En verder weet ik het nog niet."
    De cafetaria stroomt alweer langzaam leeg nu mensen deze zwáre maaltijd achter de kiezen hebben. Of tegen de muur hebben gesmeten. Ik heb eigenlijk wel weer zin om terug te gaan naar het meer en voor zover ik weet zijn we vrij om te doen wat we willen.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Sorry als ik slow reageer ofzo, maar mijn msn is erg druk sinds ik Fred heb toegevoegd.]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Rani
    Als ik zijn blik volg, zie ik een jongen met blond haar. Zijn ogen kan ik niet zien omdat hij naar zijn bord staart, maar hij ziet er best oké uit. 'Hij is leuk,' knikte ik goedkeurend. 'Ik heb nog niemand uit mijn zaal gezien, ik kwam wat later. Dat heeft mogelijk iets te maken met het feit dat ik de snoeren van alle klokken in het huis heb doorgesneden - maar het kan natuurlijk toeval zijn.'


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Patrick Hathaway
    Met een zucht loop ik achter Sasha aan, de slaapzaal in. Zijn koffer heeft hij al op het bed gelegd. Hij was een beetje te aardig. ik kon niet wachten tot de therpie begon morgen. Sasha stond hoog op de lijst. Rustig begon ik zijn koffer te onderzoeken. Niets verdachts. Met een opgetrokken wenkbrauw kijk ik hem aan.
    'waar is de rest?'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Jace is gewoon anti-social 8D and depressed]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Waar kunnen jade of jayden heen?]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Niet depri zijn, Jace, zoen Patje maar *O* word je vast vrolijk van!]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Alexis

    Hij was nu in onze zaal, en ik wou even zien wat hij ging doen. Ik sprong van het dak af, via de stoel dan anders kon ik nu helemaal niet meer lopen. Ik liep naar zaal 2 en keek naar Pat. 'Zoek je wat?' grijns ik.


    El Diablo.

    [Jade gaat wel naar jace. 2 pansexuele xD. Wie wilt jayden?]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    (wat kan annabelle doen??)


    Now life has killed the dream I dreamed