• Welkom op Camp Springwood!
    Camp Springwood staat over heel de wereld bekend als het meest effectieve kamp tegen homoseksualiteit. 75% van de kinderen komen terug compleet genezen van deze ziekte en als uw kind geen vooruitgang toont krijgt u 100% van uw geld terug.
    Schrijf uw kind nu in voor zomerkamp in Camp Springwood!

25 kinderen worden ook dit jaar weer naar Camp Springwood gestuurd. Dit ‘Straight Camp’ maakt gebruik van verschillende manieren en activiteiten om kinderen van hun homoseksualiteit te genezen. (Waaronder team-building, therapie en andere activiteiten.)

Deze RPG volgt de zomer van deze kinderen en hun begeleiders. Voor wie het niet doorhad, ik denk dus niet echt dat homoseksualiteit een ziekte is, zo werkt dat kamp gewoon.

Regels en waarschuwingen:
    - Schelden en 16+ mag
    - Gelieve stukjes te schrijven van drie regels of meer
    - Respecteer de andere spelers
    - Bestuur alleen je eigen karakters

Inschrijven als kampeerder mag nog steeds. Je mag ook meerdere rollen aanmaken. De rollen of aanpassingen op je rollen geef je door aan:
    Escritura, Gouding of Peacekeeper.

Rollen
    Begeleiders:
    Patrick Hathaway – Escritura
    Hailey Miller - Goulding
    Felix Patterson - Peacekeeper

Zaal 1:
    Noah Jay Lopez - Ry
    Catherine Noah Adams - Rooba
    Jade "Skyler" Bright - HurtedHeart
    Elske - nikkiemalfoy

Zaal 2:
    Sasha Anderson Ripley - Cosette
    Matthew Rowan Harris - Goulding
    Alexis Ruby Avery - Ry
    Ranaela Maeve Bones - Marethyu

Zaal 3:
    Jace Dream Duval - Escritura
    Julian Dan Forli - Merwin
    Taylor Ferris - Faberyayo

Zaal 4:
    Maya Dahlia Myra Borisovaena - Lemmiwinks
    Bijou Rosine Virgine Mignon Deferière - Rajah
    Annabelle Codnis - xEPONINEx

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Mignon Deferière

Ik kom omhoog en veeg de tranen uit mijn gezicht. Aan de ene kant voel ik me opgelucht maar aan de andere kant is het juist meer belastend. Mijn oogleden voelen zwaar aan. Even kijk ik naar mijn bikini. In zwemmen heb ik al helemaal geen zin meer. Snel kleed ik me om. Geen sexy outfit deze keer maar mijn geliefde Oxford sweater. Ik ruik aan de trui. Het ruikt heerlijk naar musk, aftershave en parfum. Hij ruikt naar Dominique. Ik verwissel mijn zwembroekje voor een nonchalante joggingsbroek. De XTC stop ik weer in mijn tas. Het zal voorlopig wel veilig zijn. Met een boek onder mijn arm en mijn oortjes in mijn oren loop ik naar buiten. Ik ga hier opnieuw beginnen. Geen tegenstribbelingen, meewerken. Meewerken totdat je naar huis mag daarna wordt ik toch weer mezelf. Ik laat mezelf in het gras vallen en doe mijn bril op. Ik hoef hier niet charmant te zijn. Thuis wacht er iemand op me.

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Jace Dream Duval
    'Uhm, zwemmen is niet echt mijn ding,' antwoord ik met een kleine glimlach. toch aardig dat hij weer moeite doet om een gepsrek aan te knopen, zeker na het laatste fiasco...
    'Sorry, van vanmiddag. Ik voelde me niet zo goed.' dat was tenminste geen leugen, de hitte had me overdonderd. Nu was het wat minder gelukkig, maar niet veel. Snel gleed ik mijn benen het water in, wat gelukkig hielp. Aan de overkant stond een begeleider. Ik vond eht maar niets, die andere ook niet. Mijn handen beginnen te jeuken van deze plek, niet op de goede manier....

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Felix Patterson - Begeleider

Ik werp hem een boze blik toe en kijk naar het meisje dat erbij is komen staan.
    'Wel, wel, wel. Nog een vrijwilliger. Het gaat nog druk worden. Lopen jullie mee?' vraag ik, nog steeds op dezelfde toon.

[Ik moet weg, meh. Bye, mes chéries(bloos)]

Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

Annabelle
    Catherine's hoofd kwam dichterbij. "Dit is misschien niet echt een goed idee, met die begeleider erbij." zei ze. Ik keek naar haar mond en weer terug naar haar ogen. "I don't care." zei ik voordat ik zachtjes mijn lippen op die van haar drukte.

Now life has killed the dream I dreamed

[Wat dus betekent dat ik vast zit met Sasha -_-]

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

[ik psring wel bij met Cassia, als begeleider!]

Jade Sky Bright
    Ik loop naar Zaal 1 wat mijn slaapzaal is en pak mijn bikini. Ik pak ook mijn handdoek en loop naar het meer. Ik Duik maar gewoon het water omdat het zo heet is.
    [laat dat vorige maar zitten..]

[ bericht aangepast op 4 april 2012 - 21:38 ]

I'm finally back, Finally after a Year break

Alexis

'Natuurlijk' zucht ik. Ik stop een oortje in mijn oor, en zet het liedjen shots op. Whatever dat ik doof word.

El Diablo.

Julian Dan Forli
    "Oh, dat geeft niet, hoor," en ik maak een gebaar met mijn handen alsof ik het wegwuif. Het zal wel komen door wat er nu allemaal ineens gebeurd. Het is natuurlijk zoveel en zo anders. Het is de bedoeling dat we in dit kamp heel andere mensen worden.
    Mijn benen bungelen in het water en af en toe als het te warm wordt buig ik me even voorover om mijn armen ook nat te maken. Het is maar goed dat ik eigenlijk nooit verbrand, omdat ik zo ongeveer in de zon leef.
    "Weet jij iets van die Isolatiekamer?" vraag ik Jace op een gedempte toon, want ik wil niet dat de begeleiders me horen en misschien op het idee komen om het me dan maar te laten zien. Het klinkt niet erg gezellig.

Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

Sasha

"Wel, wel, wel. Nog een vrijwilliger. Het gaat nog druk worden. Lopen jullie mee?"
    Ik rol met mijn ogen en glimlach een keer naar Alexis. Misschien heb ik haar onderschat. Dan kijk ik weer naar de begeleider. Hem zou ik het niet makkelijk maken, absoluut niet.
    "Alrighty, sheriff, sla me in de boeien," zeg ik met een duidelijk gebrek aan interesse. Fluitend loop ik achter hem aan.

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Cassia Sterling
    met een zuchtje loop ik naar Felix die bij een paar kinderen staat.
    'Wat is hier aan de hand?' vraag ik met een lieve glimlach terwijl ik mijn felrode haar naar achter strijk. Het is behoorlijk warm vandaag.

Catherine

''I don't care'' zei Annabelle, voordat ze haar lippen op de mijne drukte. Ik reageerde eerst verbaasd, maar sloot toen mijn ogen en sloeg mijn armen om haar nek heen. Ze kon goed zoenen, moest ik toegeven.

"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

Alexis

ik glimlach terug, en loop dan achter de begeleider aan. Ik deed dit alleen omdat ik geen zin had in gezeik. Geloof het of niet, ik heb ook rust nodig.

El Diablo.

Jace Dream Duval
    'Ze hebben isolatiekamers?' vraag ik. Ik word al bang als ik er aan denk. Ik schud mijn hoofd en wrijf over mijn onder armen. Ik moest gewoon overleven. ik hoefde niet te veranderen. Ik kijk naar de jongen naast me.

Mignon

Mijn concentratie is ver te zoeken. Ik lees de letters maar kan het verhaal niet maken. Het verhaal zal vast prachtig zijn. Het is een goed boek maar het raakt me niet. Ik pak mijn IPod en shuffle de nummers opnieuw. De een na de ander druk ik weg. Het nummer wat ik wil horen vind ik maar niet. Geirriteerd sla ik het boek dicht en leun ik tegen de veranda aan. Als een dood vogeltje rol ik mezelf op zodat mijn enige steun de veranda is.

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."