• Welkom op Camp Springwood!
    Camp Springwood staat over heel de wereld bekend als het meest effectieve kamp tegen homoseksualiteit. 75% van de kinderen komen terug compleet genezen van deze ziekte en als uw kind geen vooruitgang toont krijgt u 100% van uw geld terug.
    Schrijf uw kind nu in voor zomerkamp in Camp Springwood!

25 kinderen worden ook dit jaar weer naar Camp Springwood gestuurd. Dit ‘Straight Camp’ maakt gebruik van verschillende manieren en activiteiten om kinderen van hun homoseksualiteit te genezen. (Waaronder team-building, therapie en andere activiteiten.)

Deze RPG volgt de zomer van deze kinderen en hun begeleiders. Voor wie het niet doorhad, ik denk dus niet echt dat homoseksualiteit een ziekte is, zo werkt dat kamp gewoon.

Regels en waarschuwingen:
    - Schelden en 16+ mag
    - Gelieve stukjes te schrijven van drie regels of meer
    - Respecteer de andere spelers
    - Bestuur alleen je eigen karakters

Inschrijven als kampeerder mag nog steeds. Je mag ook meerdere rollen aanmaken. De rollen of aanpassingen op je rollen geef je door aan:
    Escritura, Gouding of Peacekeeper.

Rollen
    Begeleiders:
    Patrick Hathaway – Escritura
    Hailey Miller - Goulding
    Felix Patterson - Peacekeeper

Zaal 1:
    Noah Jay Lopez - Ry
    Catherine Noah Adams - Rooba
    Jade "Skyler" Bright - HurtedHeart
    Elske - nikkiemalfoy

Zaal 2:
    Sasha Anderson Ripley - Cosette
    Matthew Rowan Harris - Goulding
    Alexis Ruby Avery - Ry
    Ranaela Maeve Bones - Marethyu

Zaal 3:
    Jace Dream Duval - Escritura
    Julian Dan Forli - Merwin
    Taylor Ferris - Faberyayo

Zaal 4:
    Maya Dahlia Myra Borisovaena - Lemmiwinks
    Bijou Rosine Virgine Mignon Deferière - Rajah
    Annabelle Codnis - xEPONINEx

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Julian Dan Forli
    "Ja, blijkbaar." Jace wist er dus ook niets van. "En volgens mij gaan Sasha en dat meisje er nu heen," ik wijs ze aan, terwijl ze allebei achter de begeleider aanlopen, weg van het meer, naar iets waarvan ik de naam al genoeg vind om er bang voor te zijn.
    "Je denkt toch niet dat ze ons daadwerkelijk opsluiten? In een cel stoppen?"

Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

Annabelle
    Ik zet mijn handen op Catherine's heupen en bijt zachtjes in haar lip, als teken dat ze ze moet openen.

Now life has killed the dream I dreamed

Alexis

Onze tassen worden doorzocht, maar in beide vind hij niks. Ik grijns. Als hij wegloopt kijk ik Sasha aan. 'Oké, waar heb je het gelaten' grinnik ik.

El Diablo.

Catherine

Annabelle beet zachtjes op mijn lip, en ik grijnsde even. Langzaam opende ik mijn mond, en verkende de hare. Ik liet één hand afdalen naar haar bil, en de andere rustte op haar rug.

"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

Jace Dream Duval
    'Heb je deze plek gezien?' Ik trek mijn benen uit het water en sla mijn armen rond mijn kniëen. 'Natuurlijk zullen ze dat doen.' De zon schijnt fel op ons neer en wat ik er neit voor zou geven om in eht water te duiken.
    'ik wil hier gewoon weg,' mompel ik tegen mezelf.

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Annabelle
    Catherine was een goede zoener, dat was een ding dat zeker was. Mijn handen, die nogsteeds op haar heupen lagen, pakte haar iets strakker vast. Een zachte kreun verliet mijn mond, en ik vroeg me af of nog geen begeleider ons gezien had.

Now life has killed the dream I dreamed

Cassia Sterling
    Met een zucht opende ik eindelijk mijn ogen. Het was heerlijk weer. mijn oog viel op twee van de meisje die- oh god.
    'Hey!' geschrokken rende ik naar de twee toe. 'Catherine, annabelle, zijn jullie gek geworden?' Arme verwarde kinderen, dat ze zulke gore dingen deden....

Julian Dan Forli
    Ik knik. Ik denk dat hij wel gelijk heeft. Mijn gedachten van net van dat dit nog wel meeviel, zijn alweer verdwenen. Een isolatiekamer. En we worden volledig onderzocht. En dit is nog maar dag één, een kennismakingsdag. Wie weet wat ze voor ons in petto hebben, hoe ze ons 'straight' gaan krijgen. Ik wil er niet eens aan denken, want ik word er helemaal somber van.
    In plaats daarvan laat ik me weer in het water glijden, dat hier maar tot mijn dijen komt en kijk naar Jace, die helemaal opgekruld zit, met nog altijd die trui aan, die hij gewoonweg weigert om uit te doen. Maar hij móet het wel warm hebben, toch?
    "We gaan hier ook weg. Alleen duurt het nog een paar weken. Misschien moeten we er maar gewoon het beste van maken."

Mignon Deferière

Opeens schiet me iets te binnen. Als ik een vriend heb hoef ik hier natuurlijk niet te zijn. Ik spring van enthousiasme op en kijk in de ronde opzoek naar Patrick. Vrijwel meteen heb ik hem in zicht. Mig, je gaat hem aardig benaderen. Met een lachje loop ik op hem af.
    "Mag ik naast je zitten?" vraag ik beleefd.
    Zonder echt op toestemming te wachten neem ik naast hem plaats.
    "Ik heb een vraag," zeg ik zacht.
    "Thuis heb ik een vriend. Waarom moet ik hier dan zijn?"

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Catherine

Ze pakte mijn heupen strakker vast, en een kreun verliet haar mond. Ik trok haar dichter tegen me aan, en ik merkte dat de zoenpartij steeds heftiger werd. Niet dat ik het erg vond.. Ik schaamde me overigens nergens voor, mensen moesten er maar mee leven.

"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

Sasha

Blijkbaar worden alleen ons tassen doorzocht, deze keer. Jammer, ik wilde die isolatiecel wel eens van dichtbij bekijken. Natuurlijk is er niks te vinden, ik heb mijn condoompjes flink aan Patje gegeven. Wanneer de man weg is, kijkt Alexis me aan.
    "Oké, waar heb je het gelaten," grijnst ze.
    Ik trek een wenkbrauw op.
    "Waar heb ik wat gelaten?" Het klinkt niet echt als een vraag, maar goed.

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Jace Dream duval
    Ik knik langzaam en sla mijn blik neer. Het beste er van maken. er is maar één manier waarop ik dat kan doen... Maar daarvoor heb ik privacy nodig. Opnieuw wrijf ik over mijn armen.
    'Ja,' mompel ik terwijl ik het zweet van mijn voorhoofd veeg. 'Het beste er van maken...'

Patrick Hathaway
    Met een verbaasd gezicht kijk ik Bijou aan.
    'Dat weet ik niet. Je bent hierheen gestuurd. Wat is je ziekte?' Met een kleine zucht leg ik mijn boek weer neer.
    'Wat is de reden dat ze je hier naar toe hebben gestuurd?'

Julian Dan Forli
    "Gaat het wel goed?" vraag ik voorzichtig. Jace wrijft over zijn armen en veegt daarna het zweet van zijn voorhoofd.
    "Kom het water in, dan koel je wat af," zeg ik.

Jace dream Duval
    'Het gaat wel,' zeg ik snel. ik kijk snel weg en verander het onderwerp.
    'Dus, waarom zit jij hier? Ben je ook gedwongen?' Hij leek me niet het type dat hier vrijwillig ging zitten, dus mijn vraag was eigenlijk over bodig. Mijn angels sneden inmiddels in mijn handpalmen.