• Welkom op Camp Springwood!
    Camp Springwood staat over heel de wereld bekend als het meest effectieve kamp tegen homoseksualiteit. 75% van de kinderen komen terug compleet genezen van deze ziekte en als uw kind geen vooruitgang toont krijgt u 100% van uw geld terug.
    Schrijf uw kind nu in voor zomerkamp in Camp Springwood!


    25 kinderen worden ook dit jaar weer naar Camp Springwood gestuurd. Dit ‘Straight Camp’ maakt gebruik van verschillende manieren en activiteiten om kinderen van hun homoseksualiteit te genezen. (Waaronder team-building, therapie en andere activiteiten.)

    Deze RPG volgt de zomer van deze kinderen en hun begeleiders. Voor wie het niet doorhad, ik denk dus niet echt dat homoseksualiteit een ziekte is, zo werkt dat kamp gewoon.


    Regels en waarschuwingen:
    - Schelden en 16+ mag
    - Gelieve stukjes te schrijven van drie regels of meer
    - Respecteer de andere spelers
    - Bestuur alleen je eigen karakters

    Inschrijven als kampeerder mag nog steeds. Je mag ook meerdere rollen aanmaken. De rollen of aanpassingen op je rollen geef je door aan:
    Escritura, Gouding of Peacekeeper.




    Rollen
    Begeleiders:
    Patrick Hathaway – Escritura
    Hailey Miller - Goulding
    Felix Patterson - Peacekeeper

    Zaal 1:
    Noah Jay Lopez - Ry
    Catherine Noah Adams - Rooba
    Jade "Skyler" Bright - HurtedHeart
    Elske - nikkiemalfoy

    Zaal 2:
    Sasha Anderson Ripley - Cosette
    Matthew Rowan Harris - Goulding
    Alexis Ruby Avery - Ry
    Ranaela Maeve Bones - Marethyu

    Zaal 3:
    Jace Dream Duval - Escritura
    Julian Dan Forli - Merwin
    Taylor Ferris - Faberyayo

    Zaal 4:
    Maya Dahlia Myra Borisovaena - Lemmiwinks
    Bijou Rosine Virgine Mignon Deferière - Rajah
    Annabelle Codnis - xEPONINEx


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Annabelle
    Zonder dat ik het wil beïndig ik onze zoenpartij en kijk om ons heen. Raar genoeg heeft niemand het gezien, en de begeleider die er net stond was weggelopen. ik keek weer naar Catherine en schonk haar een glimlach.


    Now life has killed the dream I dreamed

    Catherine

    'Catherine, annabelle, zijn jullie gek geworden?' klonk Cassia haar stem, en geërgerd keek ik op. Annabelle had ook al losgelaten. ''Ik kom vanavond wel naar zaal 4'' zei ik op fluistertoon, en grinnikte even. Ik hoopte dat ik er gemakkelijk langskwam..


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Mignon

    "Dat weet ik niet. Je bent hierheen gestuurd. Wat is je ziekte? Wat is de reden dat ze je hier naar toe hebben gestuurd?"
    Ik negeer het feit dat hij me daarnet beledigde en blijf kalm. Met een klein lachje kijk ik hem aan.
    "Ik ben wat ze noemen panseksueel. Of in jouw woorden, ik lijd aan panseksualiteit. Ik probeer gewoon graag uit," leg ik de begeleider uit.
    Misschien kan ik beter 'vriendjes' woorden, het zal me aanzienlijk schelen in straffen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Alexis

    'Denk je dat ik gek ben?' grinnik ik. 'Ik weet zeker dat je sigaretten of iets anders 'illegaals' hebt' grijns ik. Ik wist dat gewoon.


    El Diablo.

    [Je vais dormir, mes Cheries. Tot morgen.]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Ik ga ook slapen, ik post morgenochtend vroeg nog wat :3 doeiii]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Julian Dan Forli
    Verboden onderwerp, merkte ik al. En wie was ik om er dan over door te gaan?
    "Ja," antwoord ik met een nors gezicht. "Ik loop één keer hand in hand met een leuke jongen en meteen pa over de rooie, ma in tranen, chaos in het huis en nu zit ik hier om weer een normale jongen te worden." Afkeurend schud ik mijn hoofd en kauw even op mijn wang als er vlaag woede door me heengaat. Mijn ouders sturen me naar een kamp met een Isolatiecel. Voor mijn eigen bestwil. Ja ja.
    "En jij?" Je wist het natuurlijk nooit: wie weet was hij hier wel vrijwillig heengegaan, al kon ik me niet voorstellen dat iemand dat zou doen. En gezien zijn houding leek me het al helemaal vrij onmogelijk.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Tot morgen, mensjes die weggaan *le waves*]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Patrick Hatahway
    'Dan heb je je antwoord. je bent hier om je van die experimenten te genezen. ik sta op en kijk haar aan. 'als je weet wat goed voor je is, werk je mee.' Dan loop ik naar de laatste slaapzaal om koffers te controleren.

    [ bericht aangepast op 4 april 2012 - 22:02 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Sasha

    "Denk je dat ik gek ben? Ik weet zeker dat je sigaretten of iets anders 'illegaals' hebt," grinnikt Alexis. Ik schud mijn hoofd. Ik ga haar niet vertellen waar ik wat heb. Dan moet ze eerst maar eens met haar pootjes van Patje afblijven. Hoewel, misschien, heel misschien laat ik haar mijn condoompjes wel een keertje zien. Of voelen.
    "In beslag genomen," antwoord ik. Het is de waarheid, gedeeltelijk. "Laten we maar terug naar buiten gaan, er lopen daar heel wat interessante persoontjes rond," voeg ik er met een kleine grijns aan toe. Ik vraag me af wat Julian aan het doen is en of hij al dan niet ons waterspelletje van net wil voortzetten.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Night night (doeg)]

    [ bericht aangepast op 4 april 2012 - 22:04 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    "Ik kom vanavond wel naar zaal 4" fluisterde Catherine. Ik knikte zachtjes en keek toen naar Cassia. Ik rolde geirriteerd met mijn ogen. ik keek naar Catherine. Ik vraag me af hoe ze vanavond langs de begeleiders wil komen, maar ik weet zeker dat het haar gaat lukken.


    Now life has killed the dream I dreamed

    [Wie kan jade verzelschappen? Want ik verveel me een beetje xP]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    (ik ga ook.. bye! xx)


    Now life has killed the dream I dreamed

    [Kan jade Misschien naar jace toe gaan?]


    I'm finally back, Finally after a Year break