• Op de High School Finstown zitten jongens en meisjes tussen de 15 en 18 jaar. Het is een doodnormale school, normale lessen en alles rustig. Echt waar? Een groep jongeren merkt dat de school niet zo 'Ordinary' is als iedereen denkt. Als ze voor een goed doel een nacht overnachten in school, worden ze allemaal wakker met een raar gevoel. In hun tassen zit een enveloppe, met een brief waarop hun nieuwe gave staat. Kunnen ze daarmee omgaan? Dan moeten ze om de een of andere reden allemaal nakomen. Daar wordt hen duidelijk: er is nog een deel van de school. Alleen voor mensen met een speciale gave. Om die te trainen en sterker te maken. Voor als er ooit een strijd komt....

    Deze RPG gaat over een groep jongeren die op die school zitten, mét zo'n gave. Welke bedenk je zelf, en we starten met de eerste les over hun omgang met gaves.

    Regels:
    - ABN alstublieft
    - Niemand vermoorden zonder toestemming
    - Behandel 'nieuwelingen' als gelijken
    - 16+ toegestaan
    - GEEN horror o.i.d.
    - Je mag 2 personages, dan wel 1 vrouw en 1 man!!


    Rollen:
    Annabeth - Krijgskunst & Vliegen
    Felice - Gedachten
    Jade - Menselijk lichaam
    Elizabeth - Genezing en Heling
    Taylor - Teleportatie
    Mary-An - Gevoelens


    Alex - Dieren
    Darryl - Mentalisme
    Finn Harpers - Telepatie
    Billian - Stemkracht
    Martin - Zang hypnose


    rollentopic

    De plaats zelf:

    heuvels
    rivier met bos
    waterval
    bos
    Meer
    boomhutten buitenkant
    zij aanzicht boomhutten

    BINNENKANT:
    1ste Woonkamer
    Links achteraanzicht, rechts 2e Woonkamer
    Woonkamer 3
    1e deel badkamer
    2e deel badkamer
    3e deel badkamer
    eetkamer
    2 Persoons slaapkamer 1
    1 persoonsslaapkamer (iedereen heeft deze met een kleine badkamer ernaast)
    2 Persoons slaapkamer 2

    overloop tussen bos en rivier met bos
    bos 2
    Eetkamer [mooi he]

    REST KOMT ER AAN


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [Tussenuur (yeah) Alleen zit ik nu wat lonly omdat er verder niemand online is Xd]


    Don't be like the rest of them, darling

    (jawel nu ben ik online :P)


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    [Jijwel.. De rest niet XD
    Ik ga gwn met mijn nieuwe personage beginnen XD]


    Don't be like the rest of them, darling

    John

    De trui die ik aanhad toen we hier aankwamen heb ik meegenomen naar de boomhut en heb hem over mijn kleren getrokken en mijn capischon over mijn hooft getrokken, ik had nog met niemand gesproken vanaf dat we hier aankwamen en veel zin had ik er ook niet in, dus liep ik naar buiten waar ik in het bos neerzak tegen een boom.

    [ bericht aangepast op 5 april 2012 - 16:12 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Taylor
    Om even weg van alles te zijn teleporteer ik mezelf naar het bos.
    Ik loop naar het meertje en ga zitten.
    Soms wou ik echt even weg zijn van alles oplossen in de atmosfeer ofzo maar dat kan ik niet.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Alex

    Ik pakte de EHBO kist spoot wat zalfjes op mijn handen en voeten en begon dat in te smeren. Na dat gedaan te hebben deed ik er rek verband om.
    ik zag er wel grappig uit zo, Verband om mijn handen en voeten.
    Ik vroeg me alleen af of het er af zou gaan als ik zou veranderen in een dier...


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    John

    Met mijn hooft naar achterend leundend tegen de boom probeer ik mijn gave uit en probeer mijn hand ontzichtbaar te maken, wat lukt en wat er nu uitziet alsof mijn arm weg is, na nog een paar ledematen te laten verdwijnen was ik helemaal ontzichtbaar, (Kleren worden ook ontzichtbaar XD) Hier kon ik wel aan wennen, mensen die mij niet kunnen zien maar ik hun wel.. Denkt ik terwijl ik opsta en door het bos loop.

    [ bericht aangepast op 5 april 2012 - 17:29 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Yara

    Ik sta op van de bank als het meisje ineens weg is, ik denk dat ze zichzelf geteleporteerd heeft. Ik voelde me best wel eenzaam hier, ik was de jongste en dat merkte ik ook. Om mezelf af te leiden maak ik radslagen als ik naar mijn kamer loop, een van de beste dingen van deze gave was dat ik ook minder snel duizelig werd. Eenmaal aangekomen in mijn kamer sluit ik de deur en doe de balkon deur dicht. Ik gooi mijn koffers op bed en begin met uitpakken.


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    [Wie wilt iets doen met Felice..?]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Taylor
    Na een tijdje sta ik op en loop weg.
    Opeens struikel ik over iets.
    "Gvd" zeg ik boos, sta op en klop het zand van mijn broek af.
    Ik kijk op en zie dat er een jongen zit met een arm.
    Ik kijk naar beneden en zie het zijn been is waar ik over struikelde.
    "Sorry" zeg ik


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Rooba schreef:
    [Wie wilt iets doen met Felice..?]


    {Yara is loner in haar kamer :# }


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Yara

    Als ik al mijn koffers en tassen heb uitgepakt, pak ik mijn Joggingbroek en doe hem aan. Ik bind mijn rode haar vast in een knot en plof neer op bed. Ik pak mijn iphone en speel angrybirds.

    [ bericht aangepast op 5 april 2012 - 18:08 ]


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    { hoe dee je ookalweer die links met een woord? }


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    woord[/ url]

    [ bericht aangepast op 5 april 2012 - 18:05 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Rooba schreef:
    woord[/ url]


    { Thanks! & wil je misschien met Felice naar Yara ofzo? }


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.