• Op de High School Finstown zitten jongens en meisjes tussen de 15 en 18 jaar. Het is een doodnormale school, normale lessen en alles rustig. Echt waar? Een groep jongeren merkt dat de school niet zo 'Ordinary' is als iedereen denkt. Als ze voor een goed doel een nacht overnachten in school, worden ze allemaal wakker met een raar gevoel. In hun tassen zit een enveloppe, met een brief waarop hun nieuwe gave staat. Kunnen ze daarmee omgaan? Dan moeten ze om de een of andere reden allemaal nakomen. Daar wordt hen duidelijk: er is nog een deel van de school. Alleen voor mensen met een speciale gave. Om die te trainen en sterker te maken. Voor als er ooit een strijd komt....

    Deze RPG gaat over een groep jongeren die op die school zitten, mét zo'n gave. Welke bedenk je zelf, en we starten met de eerste les over hun omgang met gaves.

    Regels:
    - ABN alstublieft
    - Niemand vermoorden zonder toestemming
    - Behandel 'nieuwelingen' als gelijken
    - 16+ toegestaan
    - GEEN horror o.i.d.
    - Je mag 2 personages, dan wel 1 vrouw en 1 man!!


    Rollen:
    Annabeth - Krijgskunst & Vliegen
    Felice - Gedachten
    Jade - Menselijk lichaam
    Elizabeth - Genezing en Heling
    Taylor - Teleportatie
    Mary-An - Gevoelens


    Alex - Dieren
    Darryl - Mentalisme
    Finn Harpers - Telepatie
    Billian - Stemkracht
    Martin - Zang hypnose


    rollentopic

    De plaats zelf:

    heuvels
    rivier met bos
    waterval
    bos
    Meer
    boomhutten buitenkant
    zij aanzicht boomhutten

    BINNENKANT:
    1ste Woonkamer
    Links achteraanzicht, rechts 2e Woonkamer
    Woonkamer 3
    1e deel badkamer
    2e deel badkamer
    3e deel badkamer
    eetkamer
    2 Persoons slaapkamer 1
    1 persoonsslaapkamer (iedereen heeft deze met een kleine badkamer ernaast)
    2 Persoons slaapkamer 2

    overloop tussen bos en rivier met bos
    bos 2
    Eetkamer [mooi he]

    REST KOMT ER AAN


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Taylor

    zonder eigenlijk de tijd te weten zei ik: " 1 uur"
    ik nam het asperientje in en ging op de stoel zitten.
    Ik glimlachte dankbaar voor het verband en het asperientje.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Yara

    "Zo laat al?" Vroeg ik verbaasd. Nu voelde ik me pas echt heel erg moe. "Ehm, moeten jullie niet naar bed ofzo?" Ik geeuwde en vroeg me af of we morgen zo'n training hadden. "Hebben we morgen een les over onze gaves?" vroeg ik.


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Chester

    Ik lach even en knik, waarna ik ook mijn schoenen uit trek.
    Dan plaats ik mijn lippen weer op de hare. Terwijl ik mijn hand dor haar haar streel.

    Darryl

    "Nee kijk zo." Ik laat haar hand over de snaren gaan zodat ze een mooi acord krijgt.
    "En dan..." Ik zet haar vingers op andere snaren en help haar ze aanslaan, ik kijk over haar schouder mee.
    Wat ruikt ze toch lekker.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Alex

    Ik beweeg wat met mijn vingers in het verband, daarna mijn tenen. Het voelt echt grappig. ik sta op het hoekje van de woonkamer even vluchtig keek ik om het hoekje maar verder durfde ik niet


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Yara

    Ik schiet om hoog als ik een glimp van een jongen opvang die om het hoekje kijkt. Binnen een halve seconde sta ik voor zijn neus en ik heb een grote glimlach op mijn mond. "Hoi!"


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Alex

    Ik schrik me dood als er opeens een meisje voor mijn neus staat. 'Hoi' zegt ze glimlachend, Ik krijg een rood hoofd ik voel het gewoon Zonder dat ik weet wat ik moet toen verander ik weer in een Merel en vlieg snel de deur uit, het mag dan onbeleefd zijn maar ik vind het gewoon eng


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Jane

    Hij streelt met zijn hand door mijn haar. Ik glimlach. Ik sluit mijn ogen en streel dan ook zijn haar.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Yara

    "Hè, sorry!" Ik ren de vogel achterna, ik weet zeker dat hij het is. Ik hou de vogel makkelijk bij en spring over takken terwijl ik hard door blijf rennen. Ik ren naast de vogel als ik zeg: "Stop nou even, ik bedoelde het niet zo!"


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Chester.

    Ik stop langzaam de kus en kijk haar aan.
    "Ik had dit nooit verwacht." Zeg ik dan. "We zijn al zo lang vrienden. Herinner je je nog dat we tegen elkaar gezegd hadden dat we van elkaar hielden, maar dan als beste vrienden?" Ik lach eventjes.
    "Volgens mij is daar verandering in gekomen, niet?"


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    (ik ga off mensen ben super moe en kan echt wat slaap gebruiken ik kom morgen weer online 'x)


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    AweSomee schreef:
    (ik ga off mensen ben super moe en kan echt wat slaap gebruiken ik kom morgen weer online 'x)


    { Truste! }


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Alex

    Ondanks dat ze me probeerde te stoppen vloog ik door, gewoon uit angst.
    Ik was gewoon een angst haas... ik vroeg me af hoe snel ze kon rennen en veranderde in een cheeta, ik was best verbaast dat ik zo snel veranderde maar volgens mij kwam dat doordat ik deze dieren al eens was geweest.


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    [Wie is eigenlijk morgen ook allemaal vrij?]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Dracy schreef:
    [Wie is eigenlijk morgen ook allemaal vrij?]


    Ikke :)


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    (ikxDduh)


    "Find peace in who and what you are." — Saphira