• Op de High School Finstown zitten jongens en meisjes tussen de 15 en 18 jaar. Het is een doodnormale school, normale lessen en alles rustig. Echt waar? Een groep jongeren merkt dat de school niet zo 'Ordinary' is als iedereen denkt. Als ze voor een goed doel een nacht overnachten in school, worden ze allemaal wakker met een raar gevoel. In hun tassen zit een enveloppe, met een brief waarop hun nieuwe gave staat. Kunnen ze daarmee omgaan? Dan moeten ze om de een of andere reden allemaal nakomen. Daar wordt hen duidelijk: er is nog een deel van de school. Alleen voor mensen met een speciale gave. Om die te trainen en sterker te maken. Voor als er ooit een strijd komt....

Deze RPG gaat over een groep jongeren die op die school zitten, mét zo'n gave. Welke bedenk je zelf, en we starten met de eerste les over hun omgang met gaves.

Regels:
    - ABN alstublieft
    - Niemand vermoorden zonder toestemming
    - Behandel 'nieuwelingen' als gelijken
    - 16+ toegestaan
    - GEEN horror o.i.d.
    - Je mag 2 personages, dan wel 1 vrouw en 1 man!!

Rollen:
    Annabeth - Krijgskunst & Vliegen
    Felice - Gedachten
    Jade - Menselijk lichaam
    Elizabeth - Genezing en Heling
    Taylor - Teleportatie
    Mary-An - Gevoelens

Alex - Dieren
    Darryl - Mentalisme
    Finn Harpers - Telepatie
    Billian - Stemkracht
    Martin - Zang hypnose

rollentopic

De plaats zelf:

heuvels
    rivier met bos
    waterval
    bos
    Meer
    boomhutten buitenkant
    zij aanzicht boomhutten

BINNENKANT:
    1ste Woonkamer
    Links achteraanzicht, rechts 2e Woonkamer
    Woonkamer 3
    1e deel badkamer
    2e deel badkamer
    3e deel badkamer
    eetkamer
    2 Persoons slaapkamer 1
    1 persoonsslaapkamer (iedereen heeft deze met een kleine badkamer ernaast)
    2 Persoons slaapkamer 2

overloop tussen bos en rivier met bos
    bos 2
    Eetkamer [mooi he]

REST KOMT ER AAN

"It's funnier in Enochian." ~ Castiel

Chester

Ik voel eerst iets van een vinger op mijn lippen en ineens voel ik Jane's lippen op de mijne.
    Ik voel haar armen om me heen gaan. Ik pak haar bij haar middel en kus haar terug.
    Ik geef een beetje duw kracht zodat ze achteruit gaat en ik op haar terecht kom. Mijn lippen houd ik op de hare.

Ich liebe dich 27.12.23

Yara

Ik pak haar hand en haal een stukje glas eruit. "'t valt mee." zeg ik. Ik doe er een verband om heen en ruim de verband doos op. Ik trek haar omhoog en voel me gelijk een beetje klein vergeleken met haar. Mijn lengte had me nooit echt geboeid, maar ik wou toch wel langer zijn dan 1.51. Ik glimlach flauwtjes en stel me dan voor. "Ik ben Yara Greenwood, en jij?". Ik schud mijn rode haar naar achter.

Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

Taylor
    "Taylor Bryce" zeg ik en ik kijk naar min hand.
    "Dankje" zeg ik en ik glimlach even.
    met mijn goed hand pak ik mijn mobiel op en lees het smsje.
    Weet ze dan echt niet van ophouden?!!?!?!
    Ik stop mijn mobiel in me zak en ruim alles op.

† Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

Elizabeth

'Ik vond je meteen anders.Je trok op dat moment meteen mijn aandacht' zecht Darryl en ik voel mijn wangen roodkleuren, ik had me toen net zo gevoelt, alleen was ik toen ook al te verlegen om het te zeggen 'je trok ook mijn aandacht' fluister ik dan.

Don't be like the rest of them, darling

Hij duwt me zacht op de grond terwijl hij me nog steeds kust. Ik glimlach en stop heel even. 'Je weet niet hoelang ik dit al wil..' fluister ik en zoen hem weer.

Yara

"Taylor Bryce." Zegt het meisje terwijl ze naar haar hand kijkt.
    "Dankje." Zegt Taylor gelijk daarna. "Graag gedaan." Ik glimlach en maak een radslag naar de bank. Voor mij was alles een grote turnzaal, ik was blij met mijn gave. "Wat is jouw gave?" Vroeg ik nieuwschierig aan het meisje. Ik denk dat ze die van mij al geraden had.

Felice

Ik werd die pijn zat, maar liever ik dan iemand anders. Ik stond op, en strompelde richting mijn kamer. 'Ik had me toen net zo gevoeld' hoorde ik de gedachten van Eliza, en fronsend bleef ik staan. Het kwam uit de kamer van Darryl. Ik liet het rusten en wou verderlopen, maar ik was nog met mijn gedachten bij háár gedachten en knalde met mijn hoofd -waar overigens ook de hoofdwond zat- tegen de openstaande deur. ''Verdomme!'' riep ik, toen ik de wond open voelde barsten. Het bloed stroomde er weer uit, en ik hield mijn hand tegen de wond. Geweldig.

[ bericht aangepast op 4 april 2012 - 21:34 ]

"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

{ Hoe oud moet/mag je minimaal zijn in dit rpg? Anders doe ik Yara even 15. Ik wil vind haar gezichtje nog wat te oud voor 16 en de manier waarop ze doet etc ook. }

Taylor

"Graag gedaan" zegt Yara glimlachend en ze maakte een radslag naar de bank en gaat er in een beweging op zitten.
    "Wat is jou gave?" vroeg ze nieuwschierig.
    Eigenlijk heb ik het niet op niewschierige mensen ,maar zij was anders. Aardiger.
    "Mijn gave is teleportatie" zei ik terwijl ik naast haar ging zitten.

† Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

Darryl

"Je trok ook mijn aandacht." Fluistert Eliza.
    Ik glimlach en knijp zachtjes in haar knie en sta op en loop naar de gitaar die ik oppak. En ik begin te spelen.
    Woorden hoeven niet altijd wat te zeggen. Meestal doet alleen geluid dat al.

[Niet naar die man kijken, gaat om muziek XF]

Chester

"Je weet niet hoelang ik dit al wil.." Fluistert Jane tegen mijn lippen aan, waarna ze me weer kust.
    Ik ga er volop in mee en straal haar wang met mijn hand. Mijn andere hand rust in haar zij.

Ich liebe dich 27.12.23

( ik moet gaan ik kan nog op me ipod maar dan typ ik slecht dus brb)

[Nee toch neit uit de badkamer toch? Ze zijn volgend mij @ Darryl's room xD]

[ bericht aangepast op 4 april 2012 - 21:31 ]

Ich liebe dich 27.12.23

[nvm]

[ bericht aangepast op 4 april 2012 - 21:33 ]

Jane

Hij streelt mijn wang. Mijn hand, die ik nog steeds
    hem heen heb, pak ik zijn andere hand en druk die tegen me aan.

[oh,oepsieeee.]