• Op de High School Finstown zitten jongens en meisjes tussen de 15 en 18 jaar. Het is een doodnormale school, normale lessen en alles rustig. Echt waar? Een groep jongeren merkt dat de school niet zo 'Ordinary' is als iedereen denkt. Als ze voor een goed doel een nacht overnachten in school, worden ze allemaal wakker met een raar gevoel. In hun tassen zit een enveloppe, met een brief waarop hun nieuwe gave staat. Kunnen ze daarmee omgaan? Dan moeten ze om de een of andere reden allemaal nakomen. Daar wordt hen duidelijk: er is nog een deel van de school. Alleen voor mensen met een speciale gave. Om die te trainen en sterker te maken. Voor als er ooit een strijd komt....

    Deze RPG gaat over een groep jongeren die op die school zitten, mét zo'n gave. Welke bedenk je zelf, en we starten met de eerste les over hun omgang met gaves.

    Regels:
    - ABN alstublieft
    - Niemand vermoorden zonder toestemming
    - Behandel 'nieuwelingen' als gelijken
    - 16+ toegestaan
    - GEEN horror o.i.d.
    - Je mag 2 personages, dan wel 1 vrouw en 1 man!!


    Rollen:
    Annabeth - Krijgskunst & Vliegen
    Felice - Gedachten
    Jade - Menselijk lichaam
    Elizabeth - Genezing en Heling
    Taylor - Teleportatie
    Mary-An - Gevoelens


    Alex - Dieren
    Darryl - Mentalisme
    Finn Harpers - Telepatie
    Billian - Stemkracht
    Martin - Zang hypnose


    rollentopic

    De plaats zelf:

    heuvels
    rivier met bos
    waterval
    bos
    Meer
    boomhutten buitenkant
    zij aanzicht boomhutten

    BINNENKANT:
    1ste Woonkamer
    Links achteraanzicht, rechts 2e Woonkamer
    Woonkamer 3
    1e deel badkamer
    2e deel badkamer
    3e deel badkamer
    eetkamer
    2 Persoons slaapkamer 1
    1 persoonsslaapkamer (iedereen heeft deze met een kleine badkamer ernaast)
    2 Persoons slaapkamer 2

    overloop tussen bos en rivier met bos
    bos 2
    Eetkamer [mooi he]

    REST KOMT ER AAN


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Ja iedereen een 1 persoons :)


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Elizabeth

    'Ik- Eh. Weet je nog de eerste keer dat wel elkaar zagen?' Vraagt hij,
    'Tuurlijk weet ik dat, ik kwam toen voor het eerst op school' Andwoord ik terwijl er kort een glimlach op mijn gezicht verscheen.

    [Ze is net iets later dan de rest op school gekomen, verhuist :P]


    Don't be like the rest of them, darling

    oki oki :P)


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Chester

    "Dankje dat je me redde. Close your eyes..." fluistert Jane me toe.
    Ik sluit langzaam mijn ogen en wacht af.
    Kus me, kus me! Plies!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    AweSomee schreef:
    oki oki :P)


    {Ik ga wel gwn vaak bij je langs, kan je iets doen met Yara? Ze zit een beetje loner in de woonkamer. }


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Taylor

    ik loop naar me kamer binnen als ik langs een kamer loop waar allemaal koffers staan
    hé een nieuw iemand
    ik loop door naar mijn eigen kamer, pak mijn black berry van de oplader en loop naar de keuken.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    [AweSomee, zou je misschien wat meer leestekens kunnen gebruiken? Dat leest wat prettiger ;D]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Taylor

    Ik schenk wat drinken voor mezelf in en loop door naar de woonkamer al typend op mijn mobiel
    Ik laat mijn glas vallen
    "kut" zeg ik terwijl ik me buk op de glasscherven op te pakken.
    Ik snij me in een scherf
    "aaauuw gvd ook dat nog" zeg ik lichtelijk geïriteerd na een sms van mijn ouders


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    (Rooba maar ik zei net ook niks?:P)


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Darryl

    "Tuurlijk weet ik dat, ik kwam toen voor het eerst op school."
    Zegt Eliza met een klein glimlachje.
    "Ik vond je meteen al anders. Je trok op dat moment meteen mijn aandacht." Zeg ik zacht.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Ik bedoel meer dit;]

    AweSomee schreef:
    Taylor

    ik loop naar me kamer binnen, als ik langs een kamer loop waar allemaal koffers staan.
    hé, een nieuw iemand.
    ik loop door naar mijn eigen kamer, pak mijn blackberry van de oplader en loop naar de keuken.


    [Het is niet veel, maar het maakt het wel een stuk overzichtelijker ^^ Dus meer punten en komma's]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    (rooba ooooooow ik vat je :P)


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Yara

    Er komt een meisje binnen, ze laat haar glas vallen en snijd zich in een scherf. Binnen een seconde heb ik de afstand tussen de bank naar het meisje afgelegd en sta ik voor haar neus. Ik spring op het aanrecht en in een vlugge beweging pak ik de verband doos van de bovenste blank. "Gaat het?" vraag ik aan het meisje.


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Taylor
    Ik kijk verbaasd naar het meisje die alle spullen zo snel pakt.
    "Eeeuuh ja gaat wel" probeer ik zo gewoon te zeggen om de pijn weg te denken
    Ik zie dat mijn moeder belt maar ik neem niet op.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Jane

    Met mijn vinger druk ik eerst op mijn eigen lippen en daarna op die van hem. Langzaam sluit ik mijn ogen en druk mijn lippen op de zijne
    Ik sla mijn arm om hem heen. Laat dit nooit stoppen, zorg dat dit altijd zo blijft of nog beter wordt, als dat kan!


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel