• Op de High School Finstown zitten jongens en meisjes tussen de 15 en 18 jaar. Het is een doodnormale school, normale lessen en alles rustig. Echt waar? Een groep jongeren merkt dat de school niet zo 'Ordinary' is als iedereen denkt. Als ze voor een goed doel een nacht overnachten in school, worden ze allemaal wakker met een raar gevoel. In hun tassen zit een enveloppe, met een brief waarop hun nieuwe gave staat. Kunnen ze daarmee omgaan? Dan moeten ze om de een of andere reden allemaal nakomen. Daar wordt hen duidelijk: er is nog een deel van de school. Alleen voor mensen met een speciale gave. Om die te trainen en sterker te maken. Voor als er ooit een strijd komt....

    Deze RPG gaat over een groep jongeren die op die school zitten, mét zo'n gave. Welke bedenk je zelf, en we starten met de eerste les over hun omgang met gaves.

    Regels:
    - ABN alstublieft
    - Niemand vermoorden zonder toestemming
    - Behandel 'nieuwelingen' als gelijken
    - 16+ toegestaan
    - GEEN horror o.i.d.
    - Je mag 2 personages, dan wel 1 vrouw en 1 man!!


    Rollen:
    Annabeth - Krijgskunst & Vliegen
    Felice - Gedachten
    Jade - Menselijk lichaam
    Elizabeth - Genezing en Heling
    Taylor - Teleportatie
    Mary-An - Gevoelens


    Alex - Dieren
    Darryl - Mentalisme
    Finn Harpers - Telepatie
    Billian - Stemkracht
    Martin - Zang hypnose


    rollentopic

    De plaats zelf:

    heuvels
    rivier met bos
    waterval
    bos
    Meer
    boomhutten buitenkant
    zij aanzicht boomhutten

    BINNENKANT:
    1ste Woonkamer
    Links achteraanzicht, rechts 2e Woonkamer
    Woonkamer 3
    1e deel badkamer
    2e deel badkamer
    3e deel badkamer
    eetkamer
    2 Persoons slaapkamer 1
    1 persoonsslaapkamer (iedereen heeft deze met een kleine badkamer ernaast)
    2 Persoons slaapkamer 2

    overloop tussen bos en rivier met bos
    bos 2
    Eetkamer [mooi he]

    REST KOMT ER AAN


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [oeps ga posten sorry!!!]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Jane

    Ik grijns. 'Klopt...' zeg ik en lach even. 'Maar ik houd ook van je als ''normale'' vriend hoor.' ik steek mijn tong naar hem uit. Dan zoen ik hem nog een keer.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Chester

    Ik kijk haar aan en grijns even, dan zet ik mijn handen in haar zij en kietel haar.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    jane

    Hij begint me te kietelen. 'hou op!' grier ik en probeer kronkelend weg te komen voor zijn handen. 'Daar kan ik niet tegen!' lach ik en probeer hem terug te kietelen. Ik weet hem op het bed te krijgen maar hij is nog steeds boven mij.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Chester

    "Ik stop al." Zeg ik maar blijf nog even door kietelen.
    Daarna stop ik en druk meteen mijn lippen op de hare, ik pak Jane vast en draai ons om, zodat zij bovenop ligt.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jane

    Ik lig nu boven en strijk met mijn hand door zijn haar. Met mijn andere hand aai ik zijn wang. Dan laat ik hem los. 'I love you...' fluister ik en tik even plagend op zijn neus. Dan draai ik me om en pak zijn hand vast. Boven me laat ik kleine waterdruppeltjes tikkertje doen, een oud trucje dat ik van mijn opa heb geleerd. Ik stoot Chester aan en wijs naar de waterdruppeltjes hoog boven ons in de lucht.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Chester

    Ik glimlach naar Jane.
    "I love you to." Zeg ik.
    Dan stoot Jane me aan en wijdt naar boven, ik kijk naar de lucht en zie waterdruppeltjes hangen.
    "Heb jij dat gedaan?" Vraag ik glimlachend.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Elizabeth

    'Nee kijk zo'doet hij voor met mijn vingers terwijl er een mooi accoord word aangeslagen.'En dan..'Zegt hij en lecht mijn andere vingers op zijn goede plaats en help met aanslaan terwijl hij over mijn schouder meekijkt. Terwijl er een glimlach vormt op mijn gezicht, hij is zo lief..


    Don't be like the rest of them, darling

    Darryl

    "En als je dat eerste accoord acht keer herhaalt en het tweede accoord ook acht keer herhaald heb je het begin van Lucky, van Jason Mraz." Zeg ik.
    "Doe maar eens." Zeg ik dan en ga iets dichter tegen haar aanstaan.
    Ik laat mijn hoofd op haar schouder rusten terwijl ik kijk.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    (hey Dracy, heb je mijn nieuwe chara al gezien?)


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    [Waar is Bill nou eigenlijk? Hij was er gisteren ook niet ;o]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Ja dat is er ook eentje van een adere RPG waar ik in meespeel xD. :P
    Hij is nice!]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    (echt? lol :P)


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    [Nou mensen, ik ga slapen, ik denk dat ik morgen ochtend wel wakker gehuild word door de Baby waar we plots om moeten passen omdat haar Oma in het ziekenhuis ligt. Weltruste.]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    (truste (zip))


    "Find peace in who and what you are." — Saphira