• Op de High School Finstown zitten jongens en meisjes tussen de 15 en 18 jaar. Het is een doodnormale school, normale lessen en alles rustig. Echt waar? Een groep jongeren merkt dat de school niet zo 'Ordinary' is als iedereen denkt. Als ze voor een goed doel een nacht overnachten in school, worden ze allemaal wakker met een raar gevoel. In hun tassen zit een enveloppe, met een brief waarop hun nieuwe gave staat. Kunnen ze daarmee omgaan? Dan moeten ze om de een of andere reden allemaal nakomen. Daar wordt hen duidelijk: er is nog een deel van de school. Alleen voor mensen met een speciale gave. Om die te trainen en sterker te maken. Voor als er ooit een strijd komt....

    Deze RPG gaat over een groep jongeren die op die school zitten, mét zo'n gave. Welke bedenk je zelf, en we starten met de eerste les over hun omgang met gaves.

    Regels:
    - ABN alstublieft
    - Niemand vermoorden zonder toestemming
    - Behandel 'nieuwelingen' als gelijken
    - 16+ toegestaan
    - GEEN horror o.i.d.
    - Je mag 2 personages, dan wel 1 vrouw en 1 man!!


    Rollen:
    Annabeth - Krijgskunst & Vliegen
    Felice - Gedachten
    Jade - Menselijk lichaam
    Elizabeth - Genezing en Heling
    Taylor - Teleportatie
    Mary-An - Gevoelens


    Alex - Dieren
    Darryl - Mentalisme
    Finn Harpers - Telepatie
    Billian - Stemkracht
    Martin - Zang hypnose


    rollentopic

    De plaats zelf:

    heuvels
    rivier met bos
    waterval
    bos
    Meer
    boomhutten buitenkant
    zij aanzicht boomhutten

    BINNENKANT:
    1ste Woonkamer
    Links achteraanzicht, rechts 2e Woonkamer
    Woonkamer 3
    1e deel badkamer
    2e deel badkamer
    3e deel badkamer
    eetkamer
    2 Persoons slaapkamer 1
    1 persoonsslaapkamer (iedereen heeft deze met een kleine badkamer ernaast)
    2 Persoons slaapkamer 2

    overloop tussen bos en rivier met bos
    bos 2
    Eetkamer [mooi he]

    REST KOMT ER AAN


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [Goh nee echt Linn? Zitten wij niet toevallig op dezelfde school en in de zelfde klas?! Whaha.]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Yara

    Ik zag de jongen veranderen in een cheeta, en ik vroeg me af of ik net zo snel kon rennen. Ik sprong over een grote tak heen en kwam veilig neer op mijn voeten. Ik voelde me gewichtloos nu ik zo snel rende en dat voelde goed. Ik kon hem maar net bijhouden en ik vroeg me af hoe snel ik zou kunnen gaan als ik erop trainde. "Wacht nou ff!" riep ik naar de jongen.


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    (:P)


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    [Linn waar is Zusje?]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Alex

    hihi ze kon me maar net bijhouden. "Wacht nou ff!" probeert ze weer,
    STIK HET VERBAND! schiet er door mijn hoofd en ik rem plots, maar het was al telaat de wonden waren weer open. Nu wist ik in ieden geval dat de wonden en het verband bleef als ik veranderde. Ik likte mijn poten


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    (geen idee)


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Yara

    Met een klein gilletje remde ik ook af en viel haast op de grond omdat ik zo hard rende. "Sorry van net oke, ik verveelde me." verklaarde ik en ik keek hem aan. Hij was zijn poten aan het likken, die zaten vol met bloed.


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    [Ik ben morgen ook vrij ^^.]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [mee 2 ikke ook vrij :D]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Alex

    "Sorry van net oke, ik verveelde me." zij ze. Ik knikte, op een of andere manier waren andere minder eng als ik een dier was. Ik veranderde weer in mens en bond het verband op nieuw strak om mijn handen en voeten


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Yara

    De jongen knikte. "Volgens mij zijn we best ver van onze boomhutten, weet jij nog welke kant we op moeten en hoe we terug gaan komen?" Ik had echt geen zin om nog eens te gaan rennen.


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Alex

    "Volgens mij zijn we best ver van onze boomhutten, weet jij nog welke kant we op moeten en hoe we terug gaan komen?" vroeg ze.
    'Bloedspoor' mompelde ik en wees naar mijn bloed dat zich plasjes verder terug ging, waarschijnlijk ging dat helemaal terug naar de boom


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    [Jane, leeft gé nog?]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    -

    [ bericht aangepast op 5 april 2012 - 21:43 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    (hadden jullie mijn nieuwe chara al gezien?)


    "Find peace in who and what you are." — Saphira