• Hebben jullie ook al gehoord over die zogenaamde 'bangalijsten'? Dat zijn dus lijsten die gaan over de ergste sletten van een school. Er zijn blijkbaar mensen die zo'n lijst maken, vaak met voor- en achternamen van die meisjes, en die sturen ze dan op naar bepaalde twitteraccounts die die lijsten weer op twitter zetten. Er is zelfs al een meisje die zelfmoord gepleegd heeft, o.a. omdat ze op zo'n lijst stond.
    Ik vind zoiets dus echt te ver gaan, wat vinden jullie?


    The universal language of art.

    Bij ons op school hadden ze het erover en toen zeiden twee meisjes dat ze wel wisten wie er bij ons(school) bovenaan zou staan en toen keken ze heel nadrukkelijk naar mij:|

    En dat was voor mij en mijn beste vriendin de druppel, we hebben vanmorgen aan onze mentor verteld dat we gepest worden en daar aan vooraf zijn heel veel tranen vergoten.

    [ bericht aangepast op 2 april 2012 - 17:50 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    bij ons hebben ze er ook 1, ik sta er ook op, omdat ik met m'n VRIEND stond te zoenen, Ik heb al best wel lang met hem, en nog vinden ze het een probleem. xD


    Solen kommer fortfarande ingenting.

    Ik vind de mensen die dat soort lijsten maken laag, heel erg laag.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ik vind dat het gedoe om die lijsten overdreven wordt.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ik vind dat echt zoo erg.. Want die meiden krijgen daar alleen maar last van.
    Maar het is ook weer een beetje hun eigen schuld (niet raar bedoeld).


    “All those fairytales are full of shit.”

    Dumbledore schreef:
    Je loopt een beetje achter, just saying.

    Maar ik vind het ook echt te ver gaan.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Merwin schreef:
    Ik had er nog nooit van gehoord sinds dat meisje was overleden en nu ineens gebeurd het overal. Ik vind het gewoon net zo zwak en zielig als elke andere vorm van pesten.

    Dat meisje heeft geen zelfmoord gepleegd om die lijst had ik net gelezen, okay? Ik snap er nu ook geen fuck meer van.. Maargoed, het zal allemaal wel. Het is gebeurd en geweest. Vind het wel alsnog erg. Check.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Merwin schreef:
    Ik had er nog nooit van gehoord sinds dat meisje was overleden en nu ineens gebeurd het overal. Ik vind het gewoon net zo zwak en zielig als elke andere vorm van pesten.


    26 - 02 - '16

    Ik knijp altijd mn ogen dicht als ik in de buurt van dat soort dingen kom. Dont wanna see it, don't wanna think about it


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Ik vind het echt triest dat mensen zulke lijsten gaan maken.
    Zoek een leven ofzo.


    The odds are néver in our favor.

    RainbowDash schreef:
    Ik vind dat het gedoe eromheen echt zwaar overdreven word <_<

    Dat meisje heeft sowieso niet zelfmoord gepleegd puur en alleen om die lijst. Een of andere krant heeft dat verzonnen (de spits geloof ik?) is achteraf gebleken maar toen hadden alle kranten het al overgenomen en was er alweer paniek ontstaan over de jeugd van tegenwoordig.


    Tell me about it, stud.

    Dumbledore schreef:
    Je loopt een beetje achter, just saying.

    Maar ik vind het ook echt te ver gaan.


    Bad decisions make good stories.

    Merwin schreef:
    Ik had er nog nooit van gehoord sinds dat meisje was overleden en nu ineens gebeurd het overal. Ik vind het gewoon net zo zwak en zielig als elke andere vorm van pesten.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Slow Poke strikes again ;D


    Life is hard and then we die