• Mijn vriendin en ik gingen ballonen vouwen(krul)
    nou oké zij vouwde het en ik keek toe, en toen waren we klaar en nu heeft die dus de vorm van een l*lxD
    En toen we gingen fietsen met dat ding, zei ik:'Ik zet mijn woorden kracht bij door de ballon'
    Maar zei verstond:'We worden verkracht door de ballon.'
    en we gingen helemaal stuk, en toen reden we bijna iemand omver:$

    Dat wou ik even zeggen(baby) ook iemand zoiets meligs meegemaakt?(nerd)


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    hahaha
    Nee, maar wij hebben wel een eng masker, en mijn allerbeste vriendin was hier. En we hadden een mes gepakt, besmeerd met ketchup, haar lichaam besmeerd met ketchup en mij ook een beetje. Buiten speelde kleine kindjes, en zij rent als een maf die straat op, ik heb alles gefilmt. ahhaha ja had erbij moeten zijn! Geniaal was het.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    eeh ja maar dat ging ook iets te ver met een banaan xD


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    haha lol xd

    Ik maak best veel melige dingen mee, weet er effe geen uit mijn hoofd (x


    Me so good.

    StillBored schreef:
    eeh ja maar dat ging ook iets te ver met een banaan xD

    Oke, nu moet ik doordenken xD


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Belieburx schreef:
    hahaha
    Nee, maar wij hebben wel een eng masker, en mijn allerbeste vriendin was hier. En we hadden een mes gepakt, besmeerd met ketchup, haar lichaam besmeerd met ketchup en mij ook een beetje. Buiten speelde kleine kindjes, en zij rent als een maf die straat op, ik heb alles gefilmt. ahhaha ja had erbij moeten zijn! Geniaal was het.

    Geniaal.

    En ja, héél vaak.


    We accept the love we think we deserve.

    OHMYCHIARA schreef:
    (...)
    Geniaal.

    En ja, héél vaak.

    Haha ja, en die kindjes kwamen ook nog mooi terug aan de deur; 'Waar is ze?' Ze hadden ons al door. Weken later belde ze opnieuw aan, deed m'n moeder open, vroegen die kindjes of we thuiswaren xD


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.