• Hebben jullie ook al gehoord over die zogenaamde 'bangalijsten'? Dat zijn dus lijsten die gaan over de ergste sletten van een school. Er zijn blijkbaar mensen die zo'n lijst maken, vaak met voor- en achternamen van die meisjes, en die sturen ze dan op naar bepaalde twitteraccounts die die lijsten weer op twitter zetten. Er is zelfs al een meisje die zelfmoord gepleegd heeft, o.a. omdat ze op zo'n lijst stond.
    Ik vind zoiets dus echt te ver gaan, wat vinden jullie?


    The universal language of art.

    Je loopt een beetje achter, just saying.

    Maar ik vind het ook echt te ver gaan.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik had er nog nooit van gehoord sinds dat meisje was overleden en nu ineens gebeurd het overal. Ik vind het gewoon net zo zwak en zielig als elke andere vorm van pesten.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ja, dankzij het topic over dat meisje die zelfmoord had gepleegd.
    Het is belachelijk dat mensen zoiets verzinnen. Echt erg eigenlijk


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Dumbledore schreef:
    Je loopt een beetje achter, just saying.

    Maar ik vind het ook echt te ver gaan.


    Haha lol, ik wist het al eerder enzo.'


    The universal language of art.

    Dumbledore schreef:
    Je loopt een beetje achter, just saying.

    Maar ik vind het ook echt te ver gaan.


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Dumbledore schreef:
    Je loopt een beetje achter, just saying.

    Maar ik vind het ook echt te ver gaan.

    Ik vind dat het gedoe eromheen echt zwaar overdreven word <_<

    Dat meisje heeft sowieso niet zelfmoord gepleegd puur en alleen om die lijst. Een of andere krant heeft dat verzonnen (de spits geloof ik?) is achteraf gebleken maar toen hadden alle kranten het al overgenomen en was er alweer paniek ontstaan over de jeugd van tegenwoordig.


    quidquid excusatio prandium pro

    Dumbledore schreef:
    Je loopt een beetje achter, just saying.

    Maar ik vind het ook echt te ver gaan.


    i put the fun in funeral

    Stiekem wil ik best wel weten wie er allemaal opstaan (cat)

    Maar oke, ik snap niet zo goed waarom je zulke lijsten zou maken.
    Wat is daar het nut van :/ Anoniem mensen belachelijk maken, stoere jongen ben je dan.


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    ik vind het sowieso stom om een stigma te kleven op iemand zonder daar de juiste redenen voor te hebben.

    ik stond al op 'roddelmuren', en met zo'n lijsten gaat het lekker the world wide web op. bedenk je wat voor problemen je kan hebben, als je baas je bv googlet.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Die lijsten zijn al zo oud en dagelijks worden er duizenden kinderen gepest, vaak nog erger dan dit. Waarom krijg dit nu opeens zoveel aandacht?
    Ik vind die aandacht mar overdreven. Ja het is kut als je er op staat, maar pesten is altijd kut.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Cooper schreef:
    Stiekem wil ik best wel weten wie er allemaal opstaan (cat)


    hahaha :P zie je opeens je eigen naam staan ;o


    ~ Sometimes you just have to follow your heart and see where it takes you

    DarkRainbow schreef:
    (...)

    hahaha :P zie je opeens je eigen naam staan ;o

    Dat zou best wel lullig zijn :c
    Maar ik denk dat als ik erop had gestaan, ik dat ondertussen wel geweten zou hebben haha ;p


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    Merwin schreef:
    Ik had er nog nooit van gehoord sinds dat meisje was overleden en nu ineens gebeurd het overal. Ik vind het gewoon net zo zwak en zielig als elke andere vorm van pesten.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    RainbowDash schreef:
    Ik vind dat het gedoe eromheen echt zwaar overdreven word <_<

    Dat meisje heeft sowieso niet zelfmoord gepleegd puur en alleen om die lijst. Een of andere krant heeft dat verzonnen (de spits geloof ik?) is achteraf gebleken maar toen hadden alle kranten het al overgenomen en was er alweer paniek ontstaan over de jeugd van tegenwoordig.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.