• Hebben jullie ook al gehoord over die zogenaamde 'bangalijsten'? Dat zijn dus lijsten die gaan over de ergste sletten van een school. Er zijn blijkbaar mensen die zo'n lijst maken, vaak met voor- en achternamen van die meisjes, en die sturen ze dan op naar bepaalde twitteraccounts die die lijsten weer op twitter zetten. Er is zelfs al een meisje die zelfmoord gepleegd heeft, o.a. omdat ze op zo'n lijst stond.
    Ik vind zoiets dus echt te ver gaan, wat vinden jullie?


    The universal language of art.

    Het is gewoon zielig als je zoiets doet.. Nu hoorde ik dat ze bij mij op school dus ook zo'n lijst willen maken :/


    You can't fly unless you let yourself fall.

    Ik vind het echt te ver gaan. Ik bedoel, ze maken toch ook geen lijsten met jongens die het met meerdere meisjes doen omdat zogenaamd normaal is. Dat een meisje het met meerdere jongens doet, wil nog niet zeggen dat ze meteen een slet is. Ik denk dat als we het eens om zouden keren en jongens belachelijk zouden maken qua met hoeveel meisjes ze het hebben gedaan, dat er dan niet zoveel 'bangalijsten' meer zouden zijn.

    Maar het ergste vind ik nog dat ik heb gehoord dat meisjes ook eraan mee doen. Sorry maar in mijn ogen ben je dan raar want zoiets gaat tegenwoordig razend snel en dan weet iedereen het, de familie van die meisjes en hun vrienden.

    Ik vind het gewoon te gek voor woorden


    Physics is awesome

    Ja die ken ik. Meisjes id eik ken en op mijn school staan er ook op ofzo. En heb het ook gehoord over dat meisje dat zelfmoord heeft gepleegd. Vind het echt heel erg, zo iets doe je gewoon echt niet ik vind het echt raar van jongens dat ze zo iets doen!

    hier ook al?
    Ja er heeft een meisje van (13?) zelfmoord gepleegd.
    Maar dat was ook omdat ze thuisproblemen had en die bangalijst was dus de druppel die de emmer liet overlopen.
    Maar als je erop komt doe je het zelf ook.
    Sorry hoor.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ik vind dat je zo'n lijst niet mag maken. Of het nou voor de grap is of niet. Sommige mensen nemen het nu eenmaal heel erg persoonlijk op en daardoor kunnen problemen ontstaan die je liever ontwijkt.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.