• Op de High School Finstown zitten jongens en meisjes tussen de 15 en 18 jaar. Het is een doodnormale school, normale lessen en alles rustig. Echt waar? Een groep jongeren merkt dat de school niet zo 'Ordinary' is als iedereen denkt. Als ze voor een goed doel een nacht overnachten in school, worden ze allemaal wakker met een raar gevoel. In hun tassen zit een enveloppe, met een brief waarop hun nieuwe gave staat. Kunnen ze daarmee omgaan? Dan moeten ze om de een of andere reden allemaal nakomen. Daar wordt hen duidelijk: er is nog een deel van de school. Alleen voor mensen met een speciale gave. Om die te trainen en sterker te maken. Voor als er ooit een strijd komt....

    Deze RPG gaat over een groep jongeren die op die school zitten, mét zo'n gave. Welke bedenk je zelf, en we starten met de eerste les over hun omgang met gaves.

    Regels:
    - ABN alstublieft
    - Niemand vermoorden zonder toestemming
    - Behandel 'nieuwelingen' als gelijken
    - 16+ toegestaan
    - GEEN horror o.i.d.
    - Je mag 2 personages, dan wel 1 vrouw en 1 man!!


    Rollen:
    Annabeth - Krijgskunst & Vliegen
    Felice - Gedachten
    Jade - Menselijk lichaam
    Elizabeth - Genezing en Heling
    Taylor - Teleportatie
    Mary-An - Gevoelens


    Alex - Dieren
    Darryl - Mentalisme
    Finn Harpers - Telepatie
    Billian - Stemkracht
    Martin - Zang hypnose


    rollentopic

    De plaats zelf:

    heuvels
    rivier met bos
    waterval
    bos
    Meer
    boomhutten buitenkant
    zij aanzicht boomhutten

    BINNENKANT:
    1ste Woonkamer
    Links achteraanzicht, rechts 2e Woonkamer
    Woonkamer 3
    1e deel badkamer
    2e deel badkamer
    3e deel badkamer
    eetkamer
    2 Persoons slaapkamer 1
    1 persoonsslaapkamer (iedereen heeft deze met een kleine badkamer ernaast)
    2 Persoons slaapkamer 2

    overloop tussen bos en rivier met bos
    bos 2
    Eetkamer [mooi he]

    REST KOMT ER AAN

    [ bericht aangepast op 3 april 2012 - 18:06 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [Moet het niet topic 4 zijn?
    Never Mind.. ]

    [ bericht aangepast op 2 april 2012 - 18:52 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Felice

    "Nee, is niets." zei hij, en hij glimlachte geruststellend. Ik knikte even. God, wat had ik een zin om mijn armen om hem heen te slaan en nooit meer los te laten.. Gefrustreerd haalde ik een hand door mijn haar. Wéér zo'n ongemakkelijke stilte..

    [ bericht aangepast op 2 april 2012 - 18:52 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Darryl

    "Z-zullen we anders naar de woonkamer gaan?" Vraag ik en kijk Felice aan.
    "Of blijf je liever hier?"
    Ik kijk haar even aan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Oke... Mn moeder is op één of andere reden boos op me... Waarschijnlijk kan ik vandaag niet meer achter de computer.. :(

    Moet nu eten..]


    Don't be like the rest of them, darling

    Felice

    ''Z-zullen we anders naar de woonkamer gaan?'' vraagt hij, en kijkt me aan. ''Of blijf je liever hier?'' voegde hij er aan toe. Natuurlijk bleef ik liever hier.. ''Ik- eh..'' begon ik, en krabte even aan mijn hoofd. Ik moest hem eigenlijk nu vol op de bek gaan, maar natuurlijk had ik daar het lef niet voor. ''Ehm, wat jij wilt'' zei ik, en sloeg mezelf denkbeeldig voor mijn hoofd. Geweldig. Kon je niet iets beters bedenken?

    [ bericht aangepast op 2 april 2012 - 19:03 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Aww, jammer D: Eet smakelijk!]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [W8 doe het gewoon wat ze denkt xD]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Haha, wat? Hem zoenen of zichzelf voor haar hoofd slaan? ;o]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [¬,¬']


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Darryl

    Ik lach even en kijk haar aan.
    "Ik vroeg het aan jou hè." Zeg ik grinnikend.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Tsja sorry, het is maandag :c Ik ben er niet helemaal bij vandaag :"D]

    Felice

    ''Ik vroeg het aan jou, hè'' grinnikte hij, en ik lachte even mee. Moest ik het doen? Zal ik hem daarmee overtuigen? Ik zuchtte even. Ja, nu is het geschikte moment.. Ik zag dat hij me aankeek, en ik keek terug. Ik ademde even in en uit, en bracht mijn hoofd langzaam naar de zijne. Het volgende moment drukte ik mijn lippen op de zijne, en mijn hart maakte een sprongetje.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [WELL DONE! *applaus*(hoera) Ik nu nog met Finn, maar dan met autholess wel online komen!:((]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [Hahaha :'D Die was vanmiddag toch weer online? Volgens mij was jij toen offline.. Haha, handig weer :"D]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Ik wil dat ie post :( wieweehh :( kent niemand dr persoonlijk dt ie dr ff meldt dat er iemand op dr wacht?? :P Ik ben nogal ongeduldig als ik 1 dag lang moet wachten xD]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Darryl

    Ik schrik wanneer Felice haar lippen op de mijne drukt.
    Ik pak haar arm vast en wil haar wegduwen, maar bedenk me.
    Heel langzaam wenk ik mijn hoofd schuin af en sluit mijn ogen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.