• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

    Mensen:
    - Davie Orleans Kamernummer 20
    - Damon Blake Kamernummer 18
    - Mary Lea Ché Kamernummer 11
    - Cassie Raven Benson Kamernummer 17
    - Eveance Dermonelle Kammernummer 14
    - Celeste Blake Kamernummer 10


    Vampieren:
    - Luca Jones Kamernummer 19
    - Darren Dimir Kamernummer 13
    - Solomon Vigée-Lebrun Kamernummer 16
    - Jayden Jason Bright
    - Song Cho Hee
    - Hanna Brigitta Kunert Kamernummer 23
    - Scarlett Chamberlain Kamernummer 21
    - Jade Meloise Feme
    - Cirindë Uruviel Kammernumer 15
    - Chèlle Ophelia McFadden Kamernummer 22


    De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

    Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 2 april 2012 - 23:29 ]


    Your make-up is terrible

    Chèlle Ophelia McFadden

    Ik drink ook mijn glas in één keer leeg en zet het terug op de bar.
    "Wat nu? Nog meer dansen?" Vraag ik. Eigenlijk heb ik zin om me vol te zuipen en een stomme film te kijken, dat is pas leuk.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Luca Jones
    Ik schud mijn hoofd. "Meer." zeg ik.

    [Nogal!]


    Your make-up is terrible

    Chèlle Ophelia McFadden

    "Sorry, ik volg je niet helemaal geloof ik." Lach ik, terwijl ik nog twee drankjes bestel, wat weet ik niet eens.

    [Tja, puur Rotterdams, hè? (A)]


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Cassie
    'Hopen kan altijd,' glimlach ik, 'en anders kunnen we ze nog altijd gewoon ontwijken,' vervolg ik waarna ik even naar het ritme van de muziek luister en weer begin te dansen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    "We kunnen beter meer drinken." maak ik haar duidelijk terwijl ik het drankje aanpak en begin op te drinken.


    Your make-up is terrible

    Damon Blake
    Ik knikte. "Je hebt helemaal gelijk." We dansen een hele tijd en dan besluit ik om weer te gaan zitten. "Ik ga even zitten, wordt hier zo moe van." zei ik lachend en liep terug naar mijn plek. Gelukkig was die ergens waar Luca en Chelle me niet zo snel konden zien.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Chèlle Ophelia McFadden

    "Dan kunnen we beter nog meer bestellen en drinken. En dan wie het snelste op kan, maar dan bestel ik, want jij speelt vals." Luca bestelt dingen die ik niet lust, of begint voor het startsein.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Luca Jones
    Ik lach even. "Goed."


    Your make-up is terrible

    Chèlle Ophelia McFadden

    "Hé barman!" Ik roep de gozer achter de bar en hij komt verveeld naar ons toe.
    "Doe ons ieder vijf shots strogum 80." Hij knikt en begint aan mijn bestelling.
    "Als we dan nog niet op weg zijn om dronken te worden weet ik het ook niet meer." Grijns ik naar Luca.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Luca Jones
    "Wat ben je toch slim." Ik trek haar even tegen me aan en drink dan op wat ik nog had. "Klaar ervoor?" vraag ik als de shotjes voor ons staan."


    Your make-up is terrible

    Chèlle Ophelia McFadden

    Ik drink snel het laatste laagje van het vorige drankje op en knik.
    "Op drie. Één, twee, drie!" Ik begin zo snel mogelijk alle shots achterover te slaan.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Luca Jones
    Ik doe met Chèlle mee. één, twee, drie, vier, vijf shotjes en ik zet het glaasje neer. Mijn keel brand als de tering maar het smaakt wel beter dan de pure wodka.


    Your make-up is terrible

    Chèlle Ophelia McFadden

    Als ik klaar ben brand mijn keel als de hel en voel me meteen al lichter in mijn hoofd worden, wie er gewonnen heeft, weet ik niet eens.
    "Dat moet het doen." Grinnik ik en leun tegen Luca aan, ik heb geen zin om zelf te staan.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Luca Jones
    Ik sla mijn arm om haar heen en leg mijn hand op mijn hoofd. "Zeker weten!" zeg ik grijnzend en druk haar tegen mijn zij aan. "Mag ik deze dans van u, mevrouw?"


    Your make-up is terrible

    Chèlle Ophelia McFadden

    Luca drukt me strak tegen zich aan en vraagt me ten dans.
    "Nou vooruit dan. Maar jij mag zorgen dat ik goed en wel thuis kom. Daar ben ik niet goed in, dat weet je." Ik was wel vaker op vreemde plekken wakker geworden. Voor een vampier is mijn coördinatie erg slecht. Maar ik had wel een superneus. Dat was mijn gave, ik kan alles ruiken en onderscheiden, als ik wil tenminste.


    We'll still love each other, forever and always. <3