• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

    Mensen:
    - Davie Orleans Kamernummer 20
    - Damon Blake Kamernummer 18
    - Mary Lea Ché Kamernummer 11
    - Cassie Raven Benson Kamernummer 17
    - Eveance Dermonelle Kammernummer 14
    - Celeste Blake Kamernummer 10


    Vampieren:
    - Luca Jones Kamernummer 19
    - Darren Dimir Kamernummer 13
    - Solomon Vigée-Lebrun Kamernummer 16
    - Jayden Jason Bright
    - Song Cho Hee
    - Hanna Brigitta Kunert Kamernummer 23
    - Scarlett Chamberlain Kamernummer 21
    - Jade Meloise Feme
    - Cirindë Uruviel Kammernumer 15
    - Chèlle Ophelia McFadden Kamernummer 22


    De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

    Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 2 april 2012 - 23:29 ]


    Your make-up is terrible

    Chèlle Ophelia McFadden

    Ik dans dicht tegen Luca aan en kijk hem recht in zijn ogen. Ik leg mijn armen om zijn nek heen en schenk hem een schuine glimlach.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Luca Jones
    Ik laat haar blik geen moment los en leg mijn handen op haar heupen. Ik beantwoord haar schuine glimlach met een grijns.

    [Bedtijd, mijn ogen gaan dood. :c Slaap lekker.]

    [ bericht aangepast op 2 april 2012 - 0:36 ]


    Your make-up is terrible

    Chèlle Ophelia McFadden

    Als Luca zijn handen op mijn heupen legt en naar me grijnst besluit ik dat het wel meer mooi geweest is, en word weer iets afstandelijker met dansen.

    [Mijne tranen al een halfuur, waardoor ik niet meer kan slapen. D: Welterusten!]


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Celeste

    "Ik trakteer je op een drankje. Wat wil je?" Roept de DJ over de muziek uit.
    Ik dacht even na.
    "Doe maar een Breezer." Zeg ik. De jongen wenkt iemand en die loopt weg.
    "Kom er maar achter hoor." Zegt hij. Ik klim het trapje op om uiteindelijk naast hem te staan. "Wat een apparatuur." Zeg ik vol verwondering.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Cassie
    Na een tijdje dansen wordt de jongen naar mijn idee iets te handtastelijk dus ik wurm me langs hem en loop naar Damon die nog bij de bar staat. Ik glimlach even verleidelijk naar de barman en iets later staat er een breezer voor mijn neus.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    Chèlle laat me los en danst wat verder wat me af, iets dat me terug in de echte wereld brengt. De muziek bonkt in mijn oren en ik ruik bekende geuren, maar kan ze niet goed thuis brengen.


    Your make-up is terrible

    Damon Blake
    Ik glimlachte naar Cassie. "Welkom terug" zei ik grinnikend, "En was hij niks?" En ik knikte naar de jongen. Ik nam een slok van mijn drinken.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Cassie
    Ik kijk weer even naar de jongen en haal mijn schouders op. 'Mwah, hij is wel okee maar hij werd een beetje handtastelijk en daar heb ik op dit moment niet echt veel zin in,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Chelle Ophelia McFadden

    Luca raakt afgeleid, en het bevalt me niets. Dit zou een gezellige avond met zijn twee zijn. Ik dans weer naar hem toe en glimlach breed.

    (Vanuit het restaurant even een snelle post)


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Luca Jones
    Als ze dichterbij komt, vervagen de geuren die net zo duidelijk waren, onduidelijk gemaakt doordat het gemengt werd met andere geuren, vrijwel meteen. Ze heeft mijn volledige aandacht.

    [Eetsmakelijk.]


    Your make-up is terrible

    Celeste

    "Bedankt." Zeg ik wanneer ik een Breezer in mijn handen krijg gedrukt.
    "Hoelang draai je al?" Vraag ik boven de muziek uit.
    "Al 5 jaar." Ik kijk hem aan. "Zo cool!" Roep ik en glimlach breed.
    Ik neem een slokje van mijn Breezer.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Damon Blake
    Ik knikte langzaam. "Ja dat kan ik snappen. Zou ik ook niet willen als ik jou was." Ik sloeg mijn benen over elkaar en keek de bar een beetje rond. Het was erg druk en ik zag niet veel meer dan achterhoofden.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Cassie
    Ik drink mijn drankje verder op en kijk dan naar Damon. 'Damon?' vraag ik met een lief stemmetje. 'Wil je alsjealsjealsjeblieft dansen?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Cassie is echt erg!]

    Damon Blake
    "Damon?" vroeg Cassie zo lief mogelijk. "Ja?" antwoordde ik, haar vragend aankijken. "Wil je alsjealsjealsjeblieft dansen?" Ik lachte eventjes. "Waarom zou je met mij willen dansen?" Ik dronk mijn cola rum op en zette het glas weg.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    [haha hoezo xd?]
    Cassie
    Ik haal mijn schouders op. 'Waarom niet?' vraag ik aan Damon. 'Als je niet goed kan dansen is het niet erg, ik leer het je wel,' vervolg ik glimlachend.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered