• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

    Mensen:
    - Davie Orleans Kamernummer 20
    - Damon Blake Kamernummer 18
    - Mary Lea Ché Kamernummer 11
    - Cassie Raven Benson Kamernummer 17
    - Eveance Dermonelle Kammernummer 14
    - Celeste Blake Kamernummer 10


    Vampieren:
    - Luca Jones Kamernummer 19
    - Darren Dimir Kamernummer 13
    - Solomon Vigée-Lebrun Kamernummer 16
    - Jayden Jason Bright
    - Song Cho Hee
    - Hanna Brigitta Kunert Kamernummer 23
    - Scarlett Chamberlain Kamernummer 21
    - Jade Meloise Feme
    - Cirindë Uruviel Kammernumer 15
    - Chèlle Ophelia McFadden Kamernummer 22


    De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

    Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 2 april 2012 - 23:29 ]


    Your make-up is terrible

    Damon Blake
    "Is goed, maar niet zeuren als het te sterk is!" zei ik lachend. "en ik draag die hakken omdat ik zo tenminste een beetje langer ben. 1,65 is nou niet bepaald groot en als je genoeg drinkt merk je er toch niks meer van dat het pijn doet" zei Cassie daarna. Ik schudde mijn hoofd. "Vrouwen." En met die laatste woorden liep ik naar de bar en bestelde twee keer pure Jagermeister. Als ik heb betaald loop ik terug en zet het voor Cassie neer. "Alsjeblieft." grinnik ik.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Luca Jones
    Ik knik en volg haar. Ik ga even op een barkruk zitten en wacht af wat Chèlle besteld. "Engeland is leuk." zeg ik.


    Your make-up is terrible

    Chèlle Ophelia McFadden

    Ik glimlach opgewekt.
    "Echt? Ik dacht altijd dat je mijn accent vreselijk vond?" In welke taal ik ook sprak, en dat zijn er inmiddels veel, je hoorde nog steeds dat ik uit Engeland kwam. Ik bestel een wodka voor Luca en een Baileys voor mezelf.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Luca Jones
    "Dat zei ik alleen maar om je te plagen." lach ik. Ik pak de wodka en neem een slokje. Als ik weer naar Chèlle kijk, zie ik achter haar twee bekende gezichten, Damon en Cassie. Waarom zijn die hier.. Samen? Ik frons en tik dan Chèlle aan.


    Your make-up is terrible

    Cassie
    Ik kijk even wantrouwig naar het drankje en neem een slokje. Ondanks dat het slokje echt klein is voel ik het in me keel branden. 'Moest je nou echt Jagermeister doen?' mompel ik. Ik twijfel even en sla het glas dan in 1 keer achterover waarna ik met mijn hoofd schud.

    [ bericht aangepast op 2 april 2012 - 23:16 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Chèlle Ophelia McFadden

    Ik grinnik als Luca bekent dat hij me altijd maar pestte. Dan tikt hij me aan en gebaard naar achter me. Ik draai me om en zie daar, Cassie en Damon? Samen?
    "Ik wil mijn avond niet verpesten. Kom we gaan weer dansen." Merk ik nors op, sla mijn Baileys achterover en wacht tot Luca zijn drankje opheeft.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Luca Jones
    Ik knik snel, drink mijn drinken op en kijk nog eens naar hun. Volgens mij hebben ze niet door dat wij er ook zijn. Snel kijk ik weg, voor ze me zien kijken en spring van mijn kruk af.


    Your make-up is terrible

    Damon Blake
    Ik drink mijn glas in een keer op en grinnikte naar haar. "Niet zeuren." zei ik toch. Ik keek om me heen. "Celeste!" schreeuwde ik over de muziek heen. Ik draaide me weer om naar Cassie. "Waar is ze toch." zuchtte ik.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Chèlle Ophelia McFadden

    Er staat dan wel een langzaam nummer op, ik wil gewoon niet bij hen in de buurt zijn. Niet nu. Ze hebben mijn dag al verziekt. Ik sla mijn armen om Luca's nek heen en leg mijn hoofd op zijn schouder.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Cassie
    'Ik heb echt geen idee. Ik heb haar al een tijdje niet gezien,' zeg ik nadenkend terwijl ik het goedje nog steeds in mijn keel voel branden.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    Glimlachend trek ik haar dichter tegen me aan als ze haar armen om mijn nek legt en haar hoofd op mijn schouder. Het geeft me een fijn gevoel, waardoor ik de anderen een beetje uit mijn hoofd kan zetten. Ik leg mijn handen om haar middel en wieg zacht heen en weer op de muziek.


    Your make-up is terrible

    Damon Blake
    Ik haalde mijn schouders op. "Ze zal zich wel redden. Vroeger raakte ik haar ook altijd kwijt, maar er was nooit iets aan de hand." zei ik grinnikend.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Chèlle Ophelia McFadden

    Het voelt zo fijn, hier en nu, in Luca's armen, zoals het hoort. Oh, niet weer, Chèlle rustig aan. De strenge stem van mijn onderbewustzijn laat me lachen. Jep, de alcohol werkt.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Cassie
    Ik lach zachtjes. 'Ik zie het al helemaal voor me; een kleine Damon en Celeste die elkaar kwijt zijn geraakt in de IKEA,' grinnik ik, 'dat lijkt me echt schattig,' vervolg ik glimlachend.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Damon Blake
    Ik keek haar raar vragend aan. "Nou nee, niet zoiets. Meer verdwalen in het bos en elkaar uiteindelijk terugvinden aan het begin van het bos." 'Goede oude tijd' dacht ik bij mezelf en ik glimlachte.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.