• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

    Mensen:
    - Davie Orleans Kamernummer 20
    - Damon Blake Kamernummer 18
    - Mary Lea Ché Kamernummer 11
    - Cassie Raven Benson Kamernummer 17
    - Eveance Dermonelle Kammernummer 14
    - Celeste Blake Kamernummer 10


    Vampieren:
    - Luca Jones Kamernummer 19
    - Darren Dimir Kamernummer 13
    - Solomon Vigée-Lebrun Kamernummer 16
    - Jayden Jason Bright
    - Song Cho Hee
    - Hanna Brigitta Kunert Kamernummer 23
    - Scarlett Chamberlain Kamernummer 21
    - Jade Meloise Feme
    - Cirindë Uruviel Kammernumer 15
    - Chèlle Ophelia McFadden Kamernummer 22


    De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

    Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 2 april 2012 - 23:29 ]


    Your make-up is terrible

    Chèlle Ophelia McFadden

    Luca telt af en ik probeer het spul weg te krijgen. Ik trek een vies hoofd en met het laatste beetje word het echt te vies. Ik veeg de alcohol wat naast mijn mondhoeken droop van mijn kin af.
    "Oké, jij wint." ik kijk naar het kleine laagje wat nog in mijn glas zit.
    "Puur is vies."


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Luca Jones
    Ik zet lachend mijn lege glas weg. "Makkie." glimlach ik naar haar. Deze voel ik wel, het brand in mijn keel. Ik voel mezelf nu al helemaal los worden en trek Chèlle snel mee naar de dansvloer, waar ik een passionele dans met haar begin.


    Your make-up is terrible

    Cassie
    Ik knik instemmend op wat Celeste zegt en ga dan iets meer op in de muziek. Het is fijn om weer uit te gaan, het is al een poosje geleden dat ik het voor het laatst heb gedaan.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Chèlle Ophelia McFadden

    Luca maakt het me onmogelijk om niet uitdagend te dansen. Ik ben me wel bewust van het feit dat mijn shirt nog steeds vochtig is en mijn broek strak is, en mijn lichaam volgt. Ik grinnik en begin alleen maar uitdagender te dansen.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Luca Jones
    Ik volg automatisch in haar uitdagende dans. Ze is enorm verleidelijk, alleen nog maar meer in haar strakke broek in deze menigte, met de nodige alcohol.


    Your make-up is terrible

    Chèlle Ophelia McFadden

    Ik draai en eindig vlak voor Luca's neus.
    "Vind je het leuk, als ik dans?" Vraag ik met een hese stem, van al het roepen.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Celeste

    Ik kijk weer naar de DJ en zie dat hij me wenkt.
    'Ik' Maak ik als gebaar. Hij knikt.
    Een glimlach siert om mijn lippen en ik loop richting het podium.
    Ik klim erop en loop naar hem toe.
    "Wat is je naam schoonheid?" Vraagt hij dan.
    "Celeste." Zeg ik en bloos.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Luca Jones
    Ik trek haar dichter naar me toe. "Meer dan leuk." fluister ik in haar oor en ik laat haar weer los.


    Your make-up is terrible

    Damon Blake
    Ik danste een beetje, maar had er na een tijdje alweer genoeg van. "Ik ga nog wat drinken halen. Ik ben zo terug." schreeuwde ik naar Cassie over de muziek heen. Ik liep naar de bar en haalde nu ook een raketje. Ze waren inderdaad erg lekker.

    [ bericht aangepast op 1 april 2012 - 23:04 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    [Lol lees Celeste stukje eens? Ze staat niet meer bij Cassie en Damon xD]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Chèlle Ophelia McFadden

    Ik grijns naar hem. Ik weet wat we allebei nu denken, dit gaat nog anders aflopen dan we denken.
    "Dan ga ik toch gewoon verder?" Ik sluit alles buiten, behalve de muziek en Luca. Dan begin ik weer te dansen.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    [Ik ga nu een film kijken met Nikki, tot later en anders tot morgen!]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Luca Jones
    "Graag." zeg ik terwijl ik kort kijk en weer meega in haar dans, waar ze me leid naar een plek waar alleen wij bestaan.


    Your make-up is terrible

    [Ik ga slapies doen ^,^']


    Ich liebe dich 27.12.23

    Cassie
    Als Damon en Celeste weggaan ben ik even alleen maar er staat al snel een knappe jongen voor mijn neus. We glimlachen even naar elkaar en beginnen dan met elkaar te dansen.

    [Veel plezier (:]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered