• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

    Mensen:
    - Davie Orleans Kamernummer 20
    - Damon Blake Kamernummer 18
    - Mary Lea Ché Kamernummer 11
    - Cassie Raven Benson Kamernummer 17
    - Eveance Dermonelle Kammernummer 14
    - Celeste Blake Kamernummer 10


    Vampieren:
    - Luca Jones Kamernummer 19
    - Darren Dimir Kamernummer 13
    - Solomon Vigée-Lebrun Kamernummer 16
    - Jayden Jason Bright
    - Song Cho Hee
    - Hanna Brigitta Kunert Kamernummer 23
    - Scarlett Chamberlain Kamernummer 21
    - Jade Meloise Feme
    - Cirindë Uruviel Kammernumer 15
    - Chèlle Ophelia McFadden Kamernummer 22


    De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

    Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 2 april 2012 - 23:29 ]


    Your make-up is terrible

    Celeste

    Ik knikte hevig.
    "Leuk!" Zeg ik dan. Ik nam nog een slok.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Damon Blake
    "Ik ben blij dat het lekker is." zei ik glimlachend. "Zullen we zo gaan dansen." vroeg Cassie na een tijdje. Ik knikte. "Ja hoor, waarom niet." Ik nam nog een grote slok.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Chèlle Ophelia McFadden

    Ik neem een flinke slok van mijn bier, kijk Luca aan en schiet dan in de lach. Waarom? Ik heb geen idee, maar iets maakte me aan het lachen. ik was duidelijk nog niet dronken, maar dat geeft niet. Ik moet gewoon altijd lachen als we uitgaan.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Luca Jones
    Ik neem ook een slok en kijk Chèlle dan fronsend aan. "Gaat alles nog lekker in die bovenkamer van je?" vraag ik en ik trek haar van de bar weg, de dansvloer op. Bij de bar was het voor mijn idee iets te druk bevolkt.


    Your make-up is terrible

    Cassie
    Ik glimlach en drink dan de rest van mijn drankje op. Als Damon en Celeste ook klaar zijn met hun drankje pak ik beide bij een hand en trek ze de dansvloer op.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Chèlle Ophelia McFadden

    "Ja hoor. Gewoon mijn vreemde zelf." Antwoord ik onverschillig. Ik merk aan mezelf dat ik weer steeds losser word, zoals vanouds.
    "Laten we kijken wie dit glas het snelste op krijgt?" Stel ik voor.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Luca Jones
    Ik grijns en zet het glas aan mijn mond. Na twee slokken is hij leeg en ik kijk Chèlle aan.


    Your make-up is terrible

    Damon Blake
    Ik pas net mijn drankje op en ik word meteen naar de dansvloer getrokken. Ik grinnikte even. "Rustig aan Cassie!"

    [ bericht aangepast op 1 april 2012 - 22:44 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Chèlle Ophelia McFadden

    "Dat is niet eerlijk! Ik had nog geen startsein afgegeven." Ik zet het glas aan mijn mond, mijn keel open en laat het bittere goedje erin glijden.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Luca Jones
    "Dan halen we toch nog iets, alleen dan iets wat moeilijker is." grinnik ik.


    Your make-up is terrible

    Chèlle Ophelia McFadden

    "Zoals wat? Nee wacht, ik laat me verassen." We lopen naar de bar, en ik kijk een beetje naar de menigte.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Cassie
    Ik lach even en steek mijn tong uit naar Damon. 'Sorry, heb gewoon zin om te dansen,' glimlach ik waarna ik begin met dansen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Damon Blake
    Ik grinnikte nog eens en begon toen ook, samen met Cassie en Celeste te dansen. De drank had me goed gedaan en ik voelde me ontspannen, alsof er niks aan de hand was.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Luca Jones
    "Twee pure wodka." grijns ik. "Dubbel." Al snel staan de twee glazen gevuld voor ons en ik pak het glas op. "Bij drie." zeg ik en ik tel af.


    Your make-up is terrible

    Celeste

    In een paar seconde sta ik op de dansvloer.
    Ik glimlach even naar de DJ. Hij geeft me een knipoog, ik kijk blozend weg.
    Ik begin vrolijk te dansen.
    "Goede beat." Zeg ik tegen Damon en Cassie.


    Ich liebe dich 27.12.23