• Goed.
    Het kan best zijn dat er hier al topics over zijn, maar wanneer ben je populair op Quizlet?
    Volgens jou, dan.


    EDIT:
    Er zijn genoeg dude's hier die iedereen kent.
    Maar dat zijn meteen degenen die ook geband zijn, óf al heel veel forum bans hebben gehad...


    You move me ......... Kurt

    zijn al topics over ;]

    niemand is egt populair, maar als je veel op het forum hangt, zien ook meer mensen je ;]


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    geen idee sorry ik wil je waar helpen maar ik weet het niet

    zijn al topics over ;]

    niemand is egt populair, maar als je veel op het forum hangt, zien ook meer mensen je ;]

    Nou.
    Er zijn genoeg dude's hier die iedereen kent.
    Maar dat zijn meteen degenen die ook geband zijn, óf al heel veel forum bans hebben gehad...
    Of ligt dat nou aan mij?


    You move me ......... Kurt

    Mensen die heel veel posten, altijd melig doen en veel bans krijgen. Maar het is volgens mij niet dat anderen ook echt tegen die mensen opkijken. Ze krijgen eigenlijk alleen meer reacties in topics.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Ehh, gewoon niet. Als je jezelf populair voelt op Q. ben je wel heel laag [/mening]


    I don't need words to feel those lips.

    je kan ook tegen iedereen praten enzo dan heb je veel vrienden en populair xD


    als je me niet ziet zitten ga ik wel staan!

    misschien moet je de zoekmachine uitproberen, inplaats van een nieuw topic te openen? En zoek in die topics een antwoord.


    -

    misschien moet je de zoekmachine uitproberen, inplaats van een nieuw topic te openen? En zoek in die topics een antwoord.

    Sorry hoor. o_e


    You move me ......... Kurt

    Ik haat jou EDIT: ik bedoel, like wat maakt het uit of je nou 1 ban hebt of 5? ik haat dat vooroordeel ook al, god.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ik haat jou EDIT: ik bedoel, like wat maakt het uit of je nou 1 ban hebt of 5? ik haat dat vooroordeel ook al, god.

    Hé, het is gewoon iets dat mij opvalt.
    Als ik naar dat ban topic ga, zie ik namen staan die ik ken, en niet alleen ik, die geband zijn voor rellen?
    '¬¬ Like, het valt mij gewoon op.


    You move me ......... Kurt

    (...)
    Hé, het is gewoon iets dat mij opvalt.
    Als ik naar dat ban topic ga, zie ik namen staan die ik ken, en niet alleen ik, die geband zijn voor rellen?
    '¬¬ Like, het valt mij gewoon op.

    Hmm, wat je wil.. maar iedereen kent ze wel maar laat ze keihard zakken als ze eenmaal geband zijn, geloof dat maar.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    (...)
    Hmm, wat je wil.. maar iedereen kent ze wel maar laat ze keihard zakken als ze eenmaal geband zijn, geloof dat maar.

    Ik ging niet met ze om.
    Alleen héél soms met Paris, maar die zei niks meer tegen mij so.


    You move me ......... Kurt

    Dit is de betekenis van populair (recht vanuit mijn boek, wat ik nu aan het leren ben)

    Sociale vaardigheid is een belangrijke voorwaarde voor populariteit. Aanvoelen wat er in anderen omgaat, waar ze op uit zijn ,wat ze nodig hebben en de eigen mogelijke rol daarin.
    Populaire mensen communiceren ook goed, zodat ze hun eigen inbreng goed tot uitdrukking kunnen laten komen. Verder zijn zij over het algemeen vriendelijk, goed gehumeurd, geestig en stralen zelfvertrouwen uit zonder opschepperig te zijn. Ze zijn niet gauw ban, nemen initiatieven en kunnen enthousiasme op anderen overdragen. Het mechanisme achter populariteit is dat zulke mensen prettig gezelschap zijn en een sfeer om zich heen hebben waarop zij andere mensen ook een goed gevoel geven.


    Think before you act.

    Dit is de betekenis van populair (recht vanuit mijn boek, wat ik nu aan het leren ben)

    Sociale vaardigheid is een belangrijke voorwaarde voor populariteit. Aanvoelen wat er in anderen omgaat, waar ze op uit zijn ,wat ze nodig hebben en de eigen mogelijke rol daarin.
    Populaire mensen communiceren ook goed, zodat ze hun eigen inbreng goed tot uitdrukking kunnen laten komen. Verder zijn zij over het algemeen vriendelijk, goed gehumeurd, geestig en stralen zelfvertrouwen uit zonder opschepperig te zijn. Ze zijn niet gauw ban, nemen initiatieven en kunnen enthousiasme op anderen overdragen. Het mechanisme achter populariteit is dat zulke mensen prettig gezelschap zijn en een sfeer om zich heen hebben waarop zij andere mensen ook een goed gevoel geven.

    haha.
    bedankt voor de opheldering. TochIvyofzo?


    You move me ......... Kurt

    hier had ik ook een topic over. :Y)
    maar. dus. ik heb geen idee. daarom opende ik er een topic over. (:


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.