• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

    Mensen:
    - Davie Orleans Kamernummer 20
    - Damon Blake Kamernummer 18
    - Mary Lea Ché Kamernummer 11
    - Cassie Raven Benson Kamernummer 17
    - Eveance Dermonelle Kammernummer 14
    - Celeste Blake Kamernummer 10


    Vampieren:
    - Luca Jones Kamernummer 19
    - Darren Dimir Kamernummer 13
    - Solomon Vigée-Lebrun Kamernummer 16
    - Jayden Jason Bright
    - Song Cho Hee
    - Hanna Brigitta Kunert Kamernummer 23
    - Scarlett Chamberlain Kamernummer 21
    - Jade Meloise Feme
    - Cirindë Uruviel Kammernumer 15
    - Chèlle Ophelia McFadden Kamernummer 22


    De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

    Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 2 april 2012 - 23:29 ]


    Your make-up is terrible

    [Eerst met Luca dingen doen en nu wil ze dansen met Damon, nadat ze met hem gekust heeft. Erg hoor.]

    Damon Blake
    Ik grinnikte. "Nou okay. Omdat je me vast geen keus laat, of wel?" Ik liep met haar naar de dansvloer en begon te dansen. Ik was niet geweldig, maar wel goed genoeg.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    [haha ze heeft gewoon zin om te dansen xd]

    Cassie
    'Je hebt inderdaad niet veel keus,' lach ik waarna we naar de dansvloer lopen. Ik begin te dansen en volg ondertussen Damon's bewegingen. 'Zie je wel,' glimlach ik, 'je kan heus wel dansen,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Chelle Ophelia McFadden

    "Ik wil nog een biertje, gaan we halen?" Luca en ik kunnen aardig wat drinken. Noem het gerust ontzettend veel. Ik wil echt lazarus thuis komen. Vind wel dat ik dat verdiend heb.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Luca Jones
    "Alleen maar een biertje?" grijns ik naar haar en ik trek haar naar de bar.


    Your make-up is terrible

    Chèlle Ophelia McFadden

    "Oké, misschien wel iets sterkers, zoek maar wat uit. Als het maar niet vieze pure wodka is." Ik trek een vies gezicht en loop met hem mee naar de bar.

    [Baaack from dining]


    We'll still love each other, forever and always. <3

    [Ik geloof er niks van (cat)]

    Damon Blake
    Ik grinnikte naar haar en danste rustig door. "Jij kunt er ook wel wat van hoor." Terwijl ik keek naar hoe ze danste.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Luca Jones
    "Dat vind ik een prima idee." Ik sta aan de bar en bestel twee boswandelingen.


    Your make-up is terrible

    [en toch is het zo a.]

    Cassie
    'Dank je,' zeg ik glimlachend waarna ik mijn ogen de club rond laat gaan. Mijn blik valt op twee mensen bij de bar en als ik iets beter kijk zie ik dat het Chèlle en Luca zijn. Ik zucht even waarna ik mijn aandacht weer op Damon richt.

    [tenminste het lijkt me dat ze in dezelfde club zijn a.]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Chèlle Ophelia McFadden

    Boswandeling, één van mijn favoriete dranken, maar niet sterk.
    "Serieus, Luca? Dit is net limonade voor me." Grinnik ik en neem een slok.

    [No but seriously, dat dronk ik altijd met oma. D: Still miss her.]


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Luca Jones
    "Nog altijd beter dan bier, lieverd." grinnik ik en neem een slok.

    [Nawh.]


    Your make-up is terrible

    Damon Blake
    Ik keek naar waar Cassie keek en zag dat Luca en Chèlle ook in de club waren. Ik zuchtte diep. "Als ze naar ons toekomen ben ik weg hier. Ik laat mijn avond niet meer verpesten door hun."


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Chèlle Ophelia McFadden

    "Dat is waar. Je hebt alweer gelijk, schat." Grijns ik en neem nog een slok.
    "Dansen en zuipen is eigenlijk nog een veel beter idee ook, weet je." Ik ben trots op mezelf dat ik dit bedacht heb.

    [Ja echt hoor, ik moet de laatste tijd steeds meer aan dat Tia Maria incident denken van d'r. :'D]


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Luca Jones
    "I agree." Ik drink hem snel leeg, alcohol heeft niet zo heel veel effect op me en als ik het snel drink, gaat het beter.

    [Lololol, die is geweldig.]


    Your make-up is terrible

    Cassie
    'Hmmm, ik denk niet dat ze hier heen komen. Tenminste waarom zouden ze dat doen? De vorige keer dat iedereen bij elkaar was liep niet bepaald vlekkeloos en het lijkt me niet dat ze expres ruzie gaan zoeken. Luca sowieso niet denk ik,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Damon Blake

    Ik knikte langzaam, dat klonk best logisch. "Ik denk dat je gelijk hebt. Nou ja, laten we het maar hopen hé." Ik danste weer verder en glimlachte naar Cassie.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.