• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

    Mensen:
    - Davie Orleans Kamernummer 20
    - Damon Blake Kamernummer 18
    - Mary Lea Ché Kamernummer 11
    - Cassie Raven Benson Kamernummer 17
    - Eveance Dermonelle Kammernummer 14
    - Celeste Blake Kamernummer 10


    Vampieren:
    - Luca Jones Kamernummer 19
    - Darren Dimir Kamernummer 13
    - Solomon Vigée-Lebrun Kamernummer 16
    - Jayden Jason Bright
    - Song Cho Hee
    - Hanna Brigitta Kunert Kamernummer 23
    - Scarlett Chamberlain Kamernummer 21
    - Jade Meloise Feme
    - Cirindë Uruviel Kammernumer 15
    - Chèlle Ophelia McFadden Kamernummer 22


    De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

    Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 2 april 2012 - 23:29 ]


    Your make-up is terrible

    Luca Jones
    Ik neem het glimlachend aan en neem een slok. "Perfect." knik ik en ik kijk naar haar glas. "Sinds wanneer ga jij aan het bier?" vraag ik dan.


    Your make-up is terrible

    Chèlle Ophelia McFadden

    "Sinds een aantal jaren al. Je had gelijk, je moet het leren drinken. Dus dat deed ik." Vertel ik en neem een grote slok. Dan stoot iemand tegen me aan en mors ik mijn bier over me heen. Mijn mond valt open, ik ben helemaal zeiknat!


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Luca Jones
    Ik bijt op mijn lip en kan niet eens kwaad worden op degene die tegen Chèlle was aangestoten. Het bier op haar shirt maakt dat hij nog erger doorschijnt, ik kan mijn blik er amper vanaf houden. Ik knik even afwezig op haar woorden.


    Your make-up is terrible

    Cassie
    Als ik in mijn kamer ben pak ik een kort zwart jurkje uit de kast en trek die aan. Dan doe ik een paar zwarte hakken aan en ga ik naar de badkamer waar ik snel wat mascara en eyeliner op doe en een borstel door me haar haal. Wanneer ik klaar ben loop ik weer naar mijn slaapkamer. Omdat ik geen zakken stop ik het geld maar in mijn bh waarna ik weer naar Damon's kamer loop. 'Ik ben klaar,' glimlach ik als ik hem zie zitten.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Chèlle Ophelia McFadden

    Ik zie dat Luca moeite doet niet in de lach te schieten, en naar mijn shirt kijkt.
    "Het is niet grappig!" Lach ik. Op dat moment kan ik me niet meer inhouden en barst in lachen uit.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Luca Jones
    Ik moet ook hard lachen als zij eenmaal in de lach schiet. "Jawel, en nog leuk om naar te kijken ook!"


    Your make-up is terrible

    Damon Blake
    "Jij ziet er goed uit." zei ik glimlachend. Ik stond op en trok alles recht. "Ik ook van mij part. Alleen nog even wachten op Celeste."

    [We moeten nu echt even wachten op Dracy]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Chèlle Ophelia McFadden

    "Ja dat snap ik nog wel." Op dit moment heb ik er spijt van dat ik een felroze kanten BH aangetrokken heb.
    "Even naar buiten? Dan kan ik opdrogen. En het is toch warm." Ik drink snel het laatste beetje bier wat nog in het glas zit op en zet het op een tafeltje neer.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Luca Jones
    "Is goed." zeg ik en ik wurm ons tussen de mensenmassa door, met mijn glas nog in mijn hand.


    Your make-up is terrible

    Cassie
    'Dank je,' glimlach ik. 'En jij ziet er inderdaad ook goed uit,' vervolg ik waarna ik tegen de muur aanleun. Nu hopen dat Celeste ook zo klaar is.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Chèlle Ophelia McFadden

    Als we buiten komen is het al bijna donker. Er staan echt ontzettend veel mensen te roken, dat het zelfs buiten bijna blauw staat. Ik leun met mijn rug tegen Luca aan en haal diep adem. Fresh air, hoeveel beter.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Luca Jones
    "Je hebt wel een mooie bh hoor." grinnik ik. Ik had er net niet zoveel aandacht aan besteed, hetgeen wat eronder zat was toch véél interessanter, zeker op dat moment.


    Your make-up is terrible

    Chèlle Ophelia McFadden

    "Oh please." Ik wuif het weg, maar helaas werkt het niet mee dat het niet warm is buiten, dus opdrogen duurt langer. Opeens bied één of andere gozer me een sigaret aan, en ik twijfel. Ik ben al een tijdje gestopt, maar met uitgaan mis ik het toch wel.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Luca Jones
    Ik kijk naar Chèlle, benieuwd wat haar antwoord is. Ik ben gestopt, vlak na de jaren 60. Vroeger rookten we nogal wat af samen maar tegenwoordig heeft roken een heel andere status dan vroeger.


    Your make-up is terrible

    Chèlle Ophelia McFadden

    "Nou, vooruit. Eentje dan." Ik pak de sigaret aan en de jongen houdt een vuurtje erbij, ik neem een trekje. Zonde van die weggegooide maanden. Ik was pas een half jaartje gestopt.
    "Eigenlijk voelt het heel ontspannend, zo nu en dan." Merk ik op.


    We'll still love each other, forever and always. <3