• Op de High School Finstown zitten jongens en meisjes tussen de 15 en 18 jaar. Het is een doodnormale school, normale lessen en alles rustig. Echt waar? Een groep jongeren merkt dat de school niet zo 'Ordinary' is als iedereen denkt. Als ze voor een goed doel een nacht overnachten in school, worden ze allemaal wakker met een raar gevoel. In hun tassen zit een enveloppe, met een brief waarop hun nieuwe gave staat. Kunnen ze daarmee omgaan? Dan moeten ze om de een of andere reden allemaal nakomen. Daar wordt hen duidelijk: er is nog een deel van de school. Alleen voor mensen met een speciale gave. Om die te trainen en sterker te maken. Voor als er ooit een strijd komt....

Deze RPG gaat over een groep jongeren die op die school zitten, mét zo'n gave. Welke bedenk je zelf, en we starten met de eerste les over hun omgang met gaves.

Regels:
    - ABN alstublieft
    - Niemand vermoorden zonder toestemming
    - Behandel 'nieuwelingen' als gelijken
    - 16+ toegestaan
    - GEEN horror o.i.d.
    - Je mag 2 personages, dan wel 1 vrouw en 1 man!!

Rollen:
    Annabeth - Krijgskunst, Inzicht en Techniek
    Felice - Gedachten
    Jade - Menselijk lichaam
    Elizabeth - Behendigheid, wapens
    Taylor - Teleportatie
    Mary-An - Gevoelens

Alex - Dieren
    Darryl - Mentalisme
    Finn Harpers - Telepatie
    Billian - Stemkracht
    Martin - Zang hypnose

rollentopic

De plaats zelf:

heuvels
    rivier met bos
    waterval
    bos
    Meer
    boomhutten buitenkant
    zij aanzicht boomhutten

BINNENKANT:
    1ste Woonkamer
    Links achteraanzicht, rechts 2e Woonkamer
    Woonkamer 3
    1e deel badkamer
    2e deel badkamer
    3e deel badkamer
    eetkamer
    2 Persoons slaapkamer 1
    1 persoonsslaapkamer (iedereen heeft deze met een kleine badkamer ernaast)
    2 Persoons slaapkamer 2

overloop tussen bos en rivier met bos
    bos 2
    Eetkamer [mooi he]

REST KOMT ER AAN

"It's funnier in Enochian." ~ Castiel

Felice

''Heb je nu ergens pijn?'' vroeg hij, en ik schudde mijn hoofd. ''Maar misschien kan je Darryl helpen?'' stelde ik voor.

"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

Bill

'ha, ja goed idee!' roep ik blij, maar als ik haar wil meetrekken naar Darryl kijk ik recht in haar ogen en zie pas hoe mooi ze zijn.
    Ik wil wat zeggen maar de woorden blijfen in mijn hoofd hangen, en ik word rood van de warmte van haar lichaam die ik tegen me aan voel.

« The "earth" without "art" is just "eh." »

Felice

Bill maakte aanstalten om naar Darryl te gaan, maar bleef opeens staan en staarde me aan. Hij werd langzaam rood, en ik keek hem niet-begrijpend aan. ''Wat is er?'' vroeg ik zacht, en keek hem onderzoekend aan.

Bill

'wat is er?' brengt me terug naar de realiteit.
    hm, je hebt mooie ogen
    Ik kijk haar nog even aan 'kom dan gaan we Darryl van z'n pijn verlossen!' roep ik dan en ik grijp haar hand en ren richting de eetzaal.

Felice

'Hm, je hebt mooie ogen' hoorde ik hem denken, en blozend sloeg ik mijn ogen neer. Zoiets had nog nooit iemand tegen me gezegt.. ''Kom dan gaan we Darryl van zijn pijn verlossen!'' riep hij, en haalde me uit mijn gedachten. Hij pakte mijn hand, en trok me mee naar de eetzaal.

[ bericht aangepast op 1 april 2012 - 20:52 ]

[Okee daar ben ik weer.]

Ich liebe dich 27.12.23

Bill

ik stop en ga voor Darryl staan 'oke Darryl bereid je voor!'
    ik laat Felice los en gebaar dat ze wat naar achter moet gaan, dan concentreer ik me Volop Darryl.

Alex

'Hallooow' zeg ik en plof naast Darryl in een stoel
    'Alles goe?' ik schuif iets naar achter als ik zie dat Billian iets gaat doen

[ bericht aangepast op 1 april 2012 - 20:57 ]

"Find peace in who and what you are." — Saphira

Felice

Ik deed een paar stapjes naar achteren, en durfde Darryl niet aan te kijken. Ik heb mezelf volledig voor schut gezet net, en ik was nog zo dom om van hem weg te lopen ook.. Ik keek hoe Bill Darryl langzaam van de pijn verloste.

Darryl

"Oké, Darryl. Bereid je voor." Hoor ik Bill ineens zeggen.
    "Hallooow. Alles goe?" Hoor ik aan de andere kant Alex zeggen.
    "Zo, ben ik ineens populaire?" Vraag ik lachend.

Ich liebe dich 27.12.23

Bill

mh 'ok, zit stil' zeg ik en ik concentreer me meer, ik voel mijn keel kriebelen en zeg weer een woord, waarvan ik niet weet wat het betekend, net als bij Felice, maar dan een anderwoord.
    Ik voel Darryl zijn pijn in mijn heup trekken, en als ik alles heb zak ik door mijn benen.

Darryl

Ik kijk naar Bill wanneer hij iets onverstaanbaar mompelt.
    Ik voel de pijn uit mijn heup minderen en het is ineens weg.
    "Bill?" Zeg ik wanneer hij op de grond klapt.
    "Deed jij dat? Is alles okee?" Vraag ik achter elkaar en sta op.
    Ik voel geen pijn meer.

Ich liebe dich 27.12.23

Felice

Geschrokken liep ik naar Bill. ''Gaat het?'' vroeg ik, en ik keek vluchtig naar Darryl. Hij was zo leuk.. ik schudde mijn hoof. Niet aan denken, niet aan denken.. ik moest hem vergeten.

Bill

Ik hoor Darryl en Felice.
    'Zo gast wat had jij een pijn' kreun ik en ik probreer overeind te komen, tevergeefs ik zak nog pijnlijker door mijn benen.
    met een smak kom en op de grond neer, mijn gezicht vertrekt.

Alex

Ik sprong op, zonder op te letten was ik in een kat verandert. 'Godver' miauw ik,
    Nou ja zeg, ik lik Billian's zijn wang 'You okay?'

[ bericht aangepast op 1 april 2012 - 21:17 ]

"Find peace in who and what you are." — Saphira