• Op de High School Finstown zitten jongens en meisjes tussen de 15 en 18 jaar. Het is een doodnormale school, normale lessen en alles rustig. Echt waar? Een groep jongeren merkt dat de school niet zo 'Ordinary' is als iedereen denkt. Als ze voor een goed doel een nacht overnachten in school, worden ze allemaal wakker met een raar gevoel. In hun tassen zit een enveloppe, met een brief waarop hun nieuwe gave staat. Kunnen ze daarmee omgaan? Dan moeten ze om de een of andere reden allemaal nakomen. Daar wordt hen duidelijk: er is nog een deel van de school. Alleen voor mensen met een speciale gave. Om die te trainen en sterker te maken. Voor als er ooit een strijd komt....

    Deze RPG gaat over een groep jongeren die op die school zitten, mét zo'n gave. Welke bedenk je zelf, en we starten met de eerste les over hun omgang met gaves.

    Regels:
    - ABN alstublieft
    - Niemand vermoorden zonder toestemming
    - Behandel 'nieuwelingen' als gelijken
    - 16+ toegestaan
    - GEEN horror o.i.d.
    - Je mag 2 personages, dan wel 1 vrouw en 1 man!!


    Rollen:
    Annabeth - Krijgskunst, Inzicht en Techniek
    Felice - Gedachten
    Jade - Menselijk lichaam
    Elizabeth - Behendigheid, wapens
    Taylor - Teleportatie
    Mary-An - Gevoelens


    Alex - Dieren
    Darryl - Mentalisme
    Finn Harpers - Telepatie
    Billian - Stemkracht
    Martin - Zang hypnose


    rollentopic

    De plaats zelf:

    heuvels
    rivier met bos
    waterval
    bos
    Meer
    boomhutten buitenkant
    zij aanzicht boomhutten

    BINNENKANT:
    1ste Woonkamer
    Links achteraanzicht, rechts 2e Woonkamer
    Woonkamer 3
    1e deel badkamer
    2e deel badkamer
    3e deel badkamer
    eetkamer
    2 Persoons slaapkamer 1
    1 persoonsslaapkamer (iedereen heeft deze met een kleine badkamer ernaast)
    2 Persoons slaapkamer 2

    overloop tussen bos en rivier met bos
    bos 2
    Eetkamer [mooi he]

    REST KOMT ER AAN


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Felice

    ''Verdomme'' vloekte ik. ''Wacht hier, oké? Niet bewegen'' zei ik snel, bezorgd om zijn heup. Ik liet hem voorzichtig los, en rende naar de rivier. Billian zat al onder water, en zonder erbij na te denken dook ik hem achteraan. Het water was troebel, dus het was moeilijk om iets te zien. Ik zag zijn gitzwarte haren, en ik pakte hem onder zijn oksels vast. Met al mijn kracht zwom ik omhoog, en kwam hoestend boven. Moeizaam zwom ik naar de kant, en legde eerst Billian op het droge. Ik ging ernaast zitten.

    [Is hij buiten bewustzijn, of nog niet?]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Darryl

    "Ja waar kan ik heen!" Roep ik Felice nog na.
    Dan verdwijnt ze onder water.
    Het duurt even voordat ze boven komt, maar ze heeft Billian vast.
    Ik wil ernaartoe maar het gaat niet. Ik sta te wankelen op mijn been.
    "Is hij bij bewustzijn!?" Roep ik vragend.

    [ bericht aangepast op 1 april 2012 - 18:59 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Billian

    net wanneer ik dacht dat alles over zou zijn voelde ik dat iemand in het water sprong, ik werd meegenomen op het droge maar ademhalen of bewegen of mijn ogen openen lukte niet.
    waarom? ik heb toch geen nut?! dacht ik terwijl tranen nog steeds stroomde van de pijn.
    Alles was zwart maar toch leek ik alles te horen en te voelen.
    Wanneer stopt deze marteling!

    [ bericht aangepast op 1 april 2012 - 19:02 ]


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    Felice

    ''Nee!'' schreeuwde ik in paniek naar Darryl. Ik begon hem te reanimeren, maar tevergeefs. ''Geweldig, nu nog mond op mond ook'' mompelde ik. ''Daar gaan we dan'' zuchtte ik, en ik kneep zijn neus dicht. Ik opende zijn mond een stukje, en probeerde hem weer bij bewustzijn te krijgen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Alex

    Na enige tijd deed ik mijn ogen weer open, volgens mij werkt het niet...
    Ik wil van mijn bed af, maar het was veel te hoog? Wacht wat?
    ik draaide mijn nek, HELL Ik vladder wat heen en weer en vlieg 2 keer voor de spiegel. Waarom een merel? HELL! hoe moest ik terug veranderen?! gelukkig had ik de deur open laten staan en ik vloog mijn kamer uit.

    ik vloog naar buiten door een raam en lande op Darryl zijn schouder.


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Darryl

    "Fuck!" Ik wil er heen!
    Er komt ineens een vogel op mijn schouder geland.
    Een Merel, een Merel?
    "Wattefuck." Mompel ik.
    "En nu!?" Schreeuw ik naar Felice, als ik zie dat ze mond op mond doet.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Billian

    Wanneer ik weer wat voel merk ik dat ik mond op mond krijg.
    neeh! galmt er door mijn hoofd en ik merk dat ik steeds meer in de werel terug kom.
    Ik begin met mijn armen te slaan in de hoop dat de pijn die terugkomt stopt en dat ik weer wegdrijf van de realiteit.


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    Felice

    Ik haal snel mijn mond van de zijne toen ik zag dat hij weer bijkwam. Hij spuugde wat water uit, en ik haalde opgelucht adem. Ik riep naar Darryl dat hij weer was bijgekomen. ''Waar was je mee bezig, gek?!'' vroeg ik aan Billian, terwijl ik hem geschrokken aankeek. ''Waarom wil je dood?'' vroeg ik toen zacht.

    [ bericht aangepast op 1 april 2012 - 19:11 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Darryl

    Ik zuchtte opgelucht en verloor mijn evenwicht toen.
    Ik viel op de grond. Ik wist de Merel nog net vast te pakken zodat ik niet op hem zou vallen.
    Ik bekijk hem terwijl ik hem gewoon vasthoud.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Billan

    Ik spuug water uit en hoor Felice me wat vragen, ik kijk boos haar richting op en durf niks te zeggen vanwegen mijn stem.
    Omdat ik geen nut heb, en teveel pijn heb, zowel fiesiek en lichamelijk.
    Koppig hou ik mijn adem in.


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    Alex

    Ik keek Darryl aan met een schuin oog.
    Ik beet/pikte middel hard in zijn vinger en liet niet meer los,

    [ bericht aangepast op 1 april 2012 - 19:22 ]


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    [Darryl heeft hem vast...Hij kan niet weg...]

    [ bericht aangepast op 1 april 2012 - 19:17 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Felice

    'Omdat ik geen nut heb, en teveel pijn heb, zowel fiesiek en lichamelijk.' hoorde ik hem, en ik schrok er een beetje van. ''Wat?! Waarom denk je dat? Bill, je betekent veel voor mij, voor ons allemaal, je kan ons niet in de steek laten'' zei ik, en ik merkte dat hij zijn adem inhield. ''Adem!'' beval ik hem, en ik keek hem paniekerig aan.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    (oh w8)


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Bill (zijn eigenlijke naam, Billian is zijn volledige naam)

    Mijn tranen blijfen stromen en ik kijk felice ongelovig aan, mijn adem is nog lang niet op dankzij Felice.
    Felice... ik heb deze pijn al TE lang, en hij stopt voorlopig nog niet, ik wil iets om voor te vechten en ik heb dat al 9 jaar niet gevonden. het word teveel.

    [ bericht aangepast op 1 april 2012 - 19:23 ]


    « The "earth" without "art" is just "eh." »