• Op de High School Finstown zitten jongens en meisjes tussen de 15 en 18 jaar. Het is een doodnormale school, normale lessen en alles rustig. Echt waar? Een groep jongeren merkt dat de school niet zo 'Ordinary' is als iedereen denkt. Als ze voor een goed doel een nacht overnachten in school, worden ze allemaal wakker met een raar gevoel. In hun tassen zit een enveloppe, met een brief waarop hun nieuwe gave staat. Kunnen ze daarmee omgaan? Dan moeten ze om de een of andere reden allemaal nakomen. Daar wordt hen duidelijk: er is nog een deel van de school. Alleen voor mensen met een speciale gave. Om die te trainen en sterker te maken. Voor als er ooit een strijd komt....

Deze RPG gaat over een groep jongeren die op die school zitten, mét zo'n gave. Welke bedenk je zelf, en we starten met de eerste les over hun omgang met gaves.

Regels:
    - ABN alstublieft
    - Niemand vermoorden zonder toestemming
    - Behandel 'nieuwelingen' als gelijken
    - 16+ toegestaan
    - GEEN horror o.i.d.
    - Je mag 2 personages, dan wel 1 vrouw en 1 man!!

Rollen:
    Annabeth - Krijgskunst, Inzicht en Techniek
    Felice - Gedachten
    Jade - Menselijk lichaam
    Elizabeth - Behendigheid, wapens
    Taylor - Teleportatie
    Mary-An - Gevoelens

Alex - Dieren
    Darryl - Mentalisme
    Finn Harpers - Telepatie
    Billian - Stemkracht
    Martin - Zang hypnose

rollentopic

De plaats zelf:

heuvels
    rivier met bos
    waterval
    bos
    Meer
    boomhutten buitenkant
    zij aanzicht boomhutten

BINNENKANT:
    1ste Woonkamer
    Links achteraanzicht, rechts 2e Woonkamer
    Woonkamer 3
    1e deel badkamer
    2e deel badkamer
    3e deel badkamer
    eetkamer
    2 Persoons slaapkamer 1
    1 persoonsslaapkamer (iedereen heeft deze met een kleine badkamer ernaast)
    2 Persoons slaapkamer 2

overloop tussen bos en rivier met bos
    bos 2
    Eetkamer [mooi he]

REST KOMT ER AAN

"It's funnier in Enochian." ~ Castiel

[Smakelijk, ik zo ook ^^]

"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

Billian

k zucht en loop door het bos, Ik hoor van ver af bekende stemmen, ik loop naar een stomende rivier die ik van 500 meter afstand al hoorde, ik zie Darryl en Felice.
    Ik ga voor de rivier zittten en leg mijn handen voor mijn ogen.
    Zo eenzaam... heb ik me nog nooit gevoeld...

« The "earth" without "art" is just "eh." »

Alex

Na Veel moeite had ik eindelijk mijn kamer gevonden, ik keek uit het raam en zag een merel op een tak zitten, Ik dacht aan vanmiddag toen ik met die vogel praatte. Zou ik eigenlijk nog meer kunnen dan alleen met dieren praten?

[ bericht aangepast op 1 april 2012 - 18:36 ]

"Find peace in who and what you are." — Saphira

Darryl

Felice kwam uiteindelijk. "Wat is er?" Vraagt ze.
    Ik wijs naar mijn heup.
    "Probeer het nu is?" Zegt ze zachtjes.
    Ze ondersteunt me en ik probeer omhoog te komen.
    Ik steun op mijn andere been en kom dan uiteindelijk omhoog. Ik probeer op mijn pijnlijke been te staan. "Verdomme!" Grom ik met een doffe stem.
    Meteen krijg ik weer tranen. Ik til mijn been weer op.

Ich liebe dich 27.12.23

Felice

Ik keek hem bezorgd aan. ''We moeten terug naar de boomhut, dan kan je even liggen'' zei ik, en nam hem mee richting de hutjes. Hij leunde zwaar op me, maar gelukkig kon ik hem érgens mee helpen.

Billian

Ik snik zacht, mijn keel brand, ik heb geen vriendinnen behalve fans, ik kan niet normaal meer praten, ik ben raar en ik haat mezelf.
    Ik besluit een einde te maken aan de pijn, ik sta vastbesloten op en loop recht naar de rivier.

Darryl

"We moeten terug naar de boomhut, dan kan je even liggen."
    Zegt Felice en begint met me naar de hutjes te lopen.
    "En die trap dan?" Ik kijk haar aan.
    Ik probeer ondertussen weer op mijn been te steunen.
    Ik bijt op mijn kiezen en hink door.
    Wauw, leuke eerste dag!

Ik heb geen vriendinnen behalve fans, ik kan niet normaal meer praten, ik ben raar en ik haat mezelf.
    Hoor ik ineens.
    "Wacht stop." Zeg ik tegen Felice. "Hoorde jij dat ook?" Vraag ik dan.

[ bericht aangepast op 1 april 2012 - 18:46 ]

Ich liebe dich 27.12.23

Felice

''En die trap dan?'' vroeg hij, en ik aarzelde. ''Daar vinden we wel wat op'' zei ik. ´Ik heb geen vriendinnen behalve fans, ik kan niet normaal meer praten, ik ben raar en ik haat mezelf.´ klonk de stem van Billian, en ik zuchtte. Arme jongen.. ''Wacht, stop.'' zei Darryl ineens, en ik stond stil. ''Hoorde jij dat ook?'' ''ik hoor constant dingen, maar als je dat met die fans bedoelde, ja. Jij ook dan?'' vroeg ik, en keek hem verbaasd aan.

[ bericht aangepast op 1 april 2012 - 18:49 ]

Darryl

"ik hoor constant dingen, maar als je dat met die fans bedoelde, ja. Jij ook dan?"
    Ik knik. "Ja dat hoorde ik ook." Zeg ik.
    "Waar kwam dat vandaan?" Vraag ik en mijn oog valt op de rivier, ik zie een gedaante.
    "Billian!" Roep ik geschrokken als ik hem herken.

Ich liebe dich 27.12.23

Billian

Ik voel koud water langs mijn enkels stromen en loop door het water in, huilend zet ik mijn laatste stappen dag wereld... 'Billian!' hoor ik Darryl nog.

[ bericht aangepast op 1 april 2012 - 18:52 ]

[als je echt dood wilt moet je het aangeven :P anders gaat men je redden enzo terwijl je dat niet wil :) Dus als je dat zegt alls het er op aan komt dan is t goed :D]

Alex

Ik ga op mijn bed liggen en denk aan dieren,
    welke vind ik nou echt leuk? Ik wil er een proberen ik moet vast meer kunnen dan alleen praten.

"Find peace in who and what you are." — Saphira

(neeh! XD hij doet depri, anders deed hij het wel ergens anders, met een mes ofzo)

[ bericht aangepast op 1 april 2012 - 18:54 ]

[dacht ik al :-) o en eh... Ik kan niks posten ik wacht op Authoress]

(maakt nie uit ^^)