• Op de High School Finstown zitten jongens en meisjes tussen de 15 en 18 jaar. Het is een doodnormale school, normale lessen en alles rustig. Echt waar? Een groep jongeren merkt dat de school niet zo 'Ordinary' is als iedereen denkt. Als ze voor een goed doel een nacht overnachten in school, worden ze allemaal wakker met een raar gevoel. In hun tassen zit een enveloppe, met een brief waarop hun nieuwe gave staat. Kunnen ze daarmee omgaan? Dan moeten ze om de een of andere reden allemaal nakomen. Daar wordt hen duidelijk: er is nog een deel van de school. Alleen voor mensen met een speciale gave. Om die te trainen en sterker te maken. Voor als er ooit een strijd komt....

    Deze RPG gaat over een groep jongeren die op die school zitten, mét zo'n gave. Welke bedenk je zelf, en we starten met de eerste les over hun omgang met gaves.

    Regels:
    - ABN alstublieft
    - Niemand vermoorden zonder toestemming
    - Behandel 'nieuwelingen' als gelijken
    - 16+ toegestaan
    - GEEN horror o.i.d.
    - Je mag 2 personages, dan wel 1 vrouw en 1 man!!


    Rollen:
    Annabeth - Krijgskunst, Inzicht en Techniek
    Felice - Gedachten
    Jade - Menselijk lichaam
    Elizabeth - Behendigheid, wapens
    Taylor - Teleportatie
    Mary-An - Gevoelens


    Alex - Dieren
    Darryl - Mentalisme
    Finn Harpers - Telepatie
    Billian - Stemkracht
    Martin - Zang hypnose


    rollentopic

    De plaats zelf:

    heuvels
    rivier met bos
    waterval
    bos
    Meer
    boomhutten buitenkant
    zij aanzicht boomhutten

    BINNENKANT:
    1ste Woonkamer
    Links achteraanzicht, rechts 2e Woonkamer
    Woonkamer 3
    1e deel badkamer
    2e deel badkamer
    3e deel badkamer
    eetkamer
    2 Persoons slaapkamer 1
    1 persoonsslaapkamer (iedereen heeft deze met een kleine badkamer ernaast)
    2 Persoons slaapkamer 2

    overloop tussen bos en rivier met bos
    bos 2
    Eetkamer [mooi he]

    REST KOMT ER AAN


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Alex

    Billian aait me en wrijft met zijn vingers door zijn vacht, ik hoorde zijn maag rommelen. Ik zat te denken. Ik sprong van zijn schoot af en liep naar de koelkast. Ik wrong de koelkast open door met mijn poten tussen die zuigdingen te gaan.
    bijdehand ging ik er naast zitten wachtend tot hij kwam om te eten.


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    [Ik snap geen reed van wat er staat Arja]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Felice

    Ik was verzonken in gedachten, tot ik geklop hoorde. ''Kan ik binnenkomen?'' klonk de bekende stem van Darryl. Wat deed hij hier. ''Jahoor'' mompelde ik, en bleef op mijn rug liggen, starend naar het plafond.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    (XD TETSENBORD DEED RAR IK HEB AL AANGEPAST)


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    (K kapslock, ik ga naar bed)


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    (stick)


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Darryl

    Ik open de deur wanneer Felice toestemt.
    Ik neem plaats op het randje van het bed zitten.
    "Sorry." Zeg ik alleen maar en kijk vooruit.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Felice

    ''sorry'' zei hij, en hij keek voor zich uit. Ik fronste even. ''Waarvoor? Alsof jij er iets aan kan doen'' mompelde ik, en keek even de andere kant op.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Darryl

    Ik schudde mijn hoofd.
    "Heb ik jou eens een soort indruk gegeven dat ik je leuk vond?" Vraag ik voorzichtig.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Felice

    ''Heb ik jou eens een soort indruk gegeven dat ik je leuk vond?'' vroeg hij voorzichtig, en ik dacht even na. ''Niet echt, geloof ik'' zuchtte ik. ''Hoezo dan?''


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Darryl

    "Ik dacht dat je me misschien daarom leuk vind of zo, dat ik ooit iets had gedaan." Zeg ik.
    "Ik hou mijn mond beter." Zeg ik dan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Felice

    Ik schudde mijn hoofd en glimlachte flauwtjes. ''Ik weet ook niet wat het is'' zuchtte ik. ''Ik hou mijn mond beter'' zei hij toen, en ik keek hem aan. ''Ik denk beter dat ík mijn mond hou, alles wat ik zeg loopt toch slecht af'' mompelde ik.

    [ik ga zo slapen ^^]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Darryl

    Ik keek haar even aan.
    "Je hebt wel mooi Bill gered hè" Zeg ik dan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Felice

    Ik haalde mijn schouders op. 'Ja, maar dat wou hij zelf niet eens' zuchtte ik. 'Sorry dat ik het zo nodig moest vertellen, ik maak het je alleen maar moeilijker' mompelde ik, en keek beschamend weer de andere kant op.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Darryl

    "Nee, het maakt het niet moeilijker. Je hebt het me nu vertelt en eerlijk gezegd vind ik het wel leuk." Zeg ik en voel blosjes.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.