• Op de High School Finstown zitten jongens en meisjes tussen de 15 en 18 jaar. Het is een doodnormale school, normale lessen en alles rustig. Echt waar? Een groep jongeren merkt dat de school niet zo 'Ordinary' is als iedereen denkt. Als ze voor een goed doel een nacht overnachten in school, worden ze allemaal wakker met een raar gevoel. In hun tassen zit een enveloppe, met een brief waarop hun nieuwe gave staat. Kunnen ze daarmee omgaan? Dan moeten ze om de een of andere reden allemaal nakomen. Daar wordt hen duidelijk: er is nog een deel van de school. Alleen voor mensen met een speciale gave. Om die te trainen en sterker te maken. Voor als er ooit een strijd komt....

    Deze RPG gaat over een groep jongeren die op die school zitten, mét zo'n gave. Welke bedenk je zelf, en we starten met de eerste les over hun omgang met gaves.

    Regels:
    - ABN alstublieft
    - Niemand vermoorden zonder toestemming
    - Behandel 'nieuwelingen' als gelijken
    - 16+ toegestaan
    - GEEN horror o.i.d.
    - Je mag 2 personages, dan wel 1 vrouw en 1 man!!


    Rollen:
    Annabeth - Krijgskunst, Inzicht en Techniek
    Felice - Gedachten
    Jade - Menselijk lichaam
    Elizabeth - Behendigheid, wapens
    Taylor - Teleportatie
    Mary-An - Gevoelens


    Alex - Dieren
    Darryl - Mentalisme
    Finn Harpers - Telepatie
    Billian - Stemkracht
    Martin - Zang hypnose


    rollentopic

    De plaats zelf:

    heuvels
    rivier met bos
    waterval
    bos
    Meer
    boomhutten buitenkant
    zij aanzicht boomhutten

    BINNENKANT:
    1ste Woonkamer
    Links achteraanzicht, rechts 2e Woonkamer
    Woonkamer 3
    1e deel badkamer
    2e deel badkamer
    3e deel badkamer
    eetkamer
    2 Persoons slaapkamer 1
    1 persoonsslaapkamer (iedereen heeft deze met een kleine badkamer ernaast)
    2 Persoons slaapkamer 2

    overloop tussen bos en rivier met bos
    bos 2
    Eetkamer [mooi he]

    REST KOMT ER AAN


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Darryl

    "Ja, maar waarom deed je dit?" Roep ik uit terwijl ik hem omhoog til.
    Hij was niet zo zwaar, ik wil hem zo op.
    Ik zet hem op een stoel en kijk hem aan.
    "Waarom?" Herhaal ik dan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Bill

    'omdat ik niet kon aanziek dat je pijn had, net als Felice' kreun ik en ik lach slapjes naar hem.
    Dan zet ik Alex op m'n schoot en aai ik zijn vacht.
    Dan kijk ik Felice aan en zie ik dat ze grotendeels met haar hoofd bij Darryl is, ik zucht.

    [ bericht aangepast op 1 april 2012 - 21:20 ]


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    Felice

    ''Omdat ik niet kon aanzien dat je pijn had, net als Felice'' antwoordde Bill op Darryl zijn vraag. ''Dat is lief van je'' glimlach ik.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Darryl

    "Dat is zeker lief van je." Zeg ik tegen Bill.
    "En nu? Heb jij nu de pijn?" Vraag ik dan en kijk hem aan.
    Ondertussen zit Alex op zijn schoot.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Bill

    'ja, die heb ik...' dankje... ik wist niet dat jij op Darryl viel?
    Ik kijk haar aan en probeer bijde pijnen te negeren en aai Alex zijn rood, wit, grijs, zwart gevlekte vacht.


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    Alex

    Best wel gaaf hoeveel emoties je als dier voelt ik merk het nu pas voor de eerste keer, nu ik een kat ben. Ik lik Billians zijn hand


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Darryl

    "Geef hem dan maar terug, ik wil niet dat jij pijn krijgt, Bill." Zeg ik serieus.
    Ik kijk hem aan.
    "Echt dit hoe je niet te doen." Mompel ik.
    En geef Alex een aai.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Felice

    'Ik wist niet dat jij op Darryl viel?' hoorde ik Bill denken, en ik keek hem geschrokken aan. 'Dat doe ik niet! Hoe kom je daar op?' dacht ik, en concentreerde me op Bill, terwijl ik op mijn lip beet.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [nvm]

    [ bericht aangepast op 1 april 2012 - 21:51 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Bill

    Ik voel hoe Alex mijn hand likt.
    Ik aai hem en kijk Darryl aan 'nee, Darryl dan kan ik niet aanzien...' dat doe je wel...


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    Alex

    Ik geniet van de aandacht, hell yes moet ik vaker doen


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    (Nu wel xD)


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Felice

    'Waarom denk je dat?!' vroeg ik, ditmaal gefrustreerd. En wat voor zin had het eigenlijk? Darryl zag me toch niet staan, dat wist ik zeker.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    (srry was bezig met schoolspullen)


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    [Noproblem :3]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''