• Op de High School Finstown zitten jongens en meisjes tussen de 15 en 18 jaar. Het is een doodnormale school, normale lessen en alles rustig. Echt waar? Een groep jongeren merkt dat de school niet zo 'Ordinary' is als iedereen denkt. Als ze voor een goed doel een nacht overnachten in school, worden ze allemaal wakker met een raar gevoel. In hun tassen zit een enveloppe, met een brief waarop hun nieuwe gave staat. Kunnen ze daarmee omgaan? Dan moeten ze om de een of andere reden allemaal nakomen. Daar wordt hen duidelijk: er is nog een deel van de school. Alleen voor mensen met een speciale gave. Om die te trainen en sterker te maken. Voor als er ooit een strijd komt....

    Deze RPG gaat over een groep jongeren die op die school zitten, mét zo'n gave. Welke bedenk je zelf, en we starten met de eerste les over hun omgang met gaves.

    Regels:
    - ABN alstublieft
    - Niemand vermoorden zonder toestemming
    - Behandel 'nieuwelingen' als gelijken
    - 16+ toegestaan
    - GEEN horror o.i.d.
    - Je mag 2 personages, dan wel 1 vrouw en 1 man!!


    Rollen:
    Annabeth - Krijgskunst, Inzicht en Techniek
    Felice - Gedachten
    Jade - Menselijk lichaam
    Elizabeth - Behendigheid, wapens
    Taylor - Teleportatie
    Mary-An - Gevoelens


    Alex - Dieren
    Darryl - Mentalisme
    Finn Harpers - Telepatie
    Billian - Stemkracht
    Martin - Zang hypnose


    rollentopic

    De plaats zelf:

    heuvels
    rivier met bos
    waterval
    bos
    Meer
    boomhutten buitenkant
    zij aanzicht boomhutten

    BINNENKANT:
    1ste Woonkamer
    Links achteraanzicht, rechts 2e Woonkamer
    Woonkamer 3
    1e deel badkamer
    2e deel badkamer
    3e deel badkamer
    eetkamer
    2 Persoons slaapkamer 1
    1 persoonsslaapkamer (iedereen heeft deze met een kleine badkamer ernaast)
    2 Persoons slaapkamer 2

    overloop tussen bos en rivier met bos
    bos 2
    Eetkamer [mooi he]

    REST KOMT ER AAN


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [Ik weet wat, Darryl voelt voor beide wat, alleen voor Eliza ietsje meer. xD]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Ik ga slapen ^,^']


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Felice

    "Nee, het maakt het niet moeilijker. Je hebt het me nu vertelt en eerlijk gezegd vind ik het wel leuk." zei hij, en hij kreeg blosjes. Langzaam ging ik overeind zitten. ''Echt?'' mompelde ik. ''Maar.. Eliza dan?'' ik voelde een steek van jaloezie toen ik haar naam uitsprak, maar ik liet niks blijken.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Darryl

    "Echt? Maar.. Eliza dan?" Ik haalde mijn schouders op.
    "Zij is echt super leuk." Zeg ik dan en lach even.
    "Maar, jij mag er ook zeker wel zijn."

    [ bericht aangepast op 2 april 2012 - 7:27 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Felice

    ''Maar jij mag er ook zeker wel zijn'' zei hij, en ik glimlachte even, niet in staat om iets te zeggen. Zuchtend leunde ik achterover. ''dankjewel'' zei ik toen zacht, en ik wist niet eens of hij het hoorde. Ik keek hem even aan, en liet mijn ogen over zijn gezicht glijden.

    [Meh, wist niks :'D]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Darryl
    “Dankjewel.” Hoorde ik Felice heel zacht zeggen. Ik glimlachte even. Er was nu een erg ongemakkelijke stilte gevallen. “Eh- Lief hè van Bill, dat hij me geholpen heeft.” Zeg ik dan maar om de stilte de doorbreken, ik blijf vooruit staren.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Heb tussenuur tot 12:25. ;)]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Felice

    ''Eh- Lief hè van Bill, dat hij me geholpen heeft'' verbrak Darryl de stilte, waar ik hem dankbaar voor was. Ik knikte. ''Ja, heel aardig'' glimlachte ik. ''Bill wou dood'' mompelde ik toen. ''Hij dacht dat niemand van hem hield'' ik zuchtte, en keek even naar buiten.

    [Ongemakkelijkheidddd :"D]

    [ bericht aangepast op 2 april 2012 - 14:20 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [ik w8 op authoress nog steeds :p stom dat ik niks kan posten]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [iemand online?]


    Don't be like the rest of them, darling

    [Ja , ik :P]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [Hi! Dus.. Zullen we samen wat posten of is dat nogal doeloos Xd]


    Don't be like the rest of them, darling

    [Nouja ik wacht nog steeds op Authoress want ik zit met Finn aan tafel heb net wat aan hem gevraagd. Duz....]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [Jammer.. Ik verveel me.. Mooet eigenlijk fans gaan leren.. Maar daar heb ik geen zin in..]

    [ bericht aangepast op 2 april 2012 - 16:15 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    [Yeah! Er zijn mensjes online! Yeah.. Sorry vaagheid..]


    Don't be like the rest of them, darling