• Op de High School Finstown zitten jongens en meisjes tussen de 15 en 18 jaar. Het is een doodnormale school, normale lessen en alles rustig. Echt waar? Een groep jongeren merkt dat de school niet zo 'Ordinary' is als iedereen denkt. Als ze voor een goed doel een nacht overnachten in school, worden ze allemaal wakker met een raar gevoel. In hun tassen zit een enveloppe, met een brief waarop hun nieuwe gave staat. Kunnen ze daarmee omgaan? Dan moeten ze om de een of andere reden allemaal nakomen. Daar wordt hen duidelijk: er is nog een deel van de school. Alleen voor mensen met een speciale gave. Om die te trainen en sterker te maken. Voor als er ooit een strijd komt....

    Deze RPG gaat over een groep jongeren die op die school zitten, mét zo'n gave. Welke bedenk je zelf, en we starten met de eerste les over hun omgang met gaves.

    Regels:
    - ABN alstublieft
    - Niemand vermoorden zonder toestemming
    - Behandel 'nieuwelingen' als gelijken
    - 16+ toegestaan
    - GEEN horror o.i.d.
    - Je mag 2 personages, dan wel 1 vrouw en 1 man!!


    Rollen:
    Annabeth - Krijgskunst, Inzicht en Techniek
    Felice - Gedachten
    Jade - Menselijk lichaam
    Elizabeth - Behendigheid, wapens
    Taylor - Teleportatie
    Mary-An - Gevoelens


    Alex - Dieren
    Darryl - Mentalisme
    Finn Harpers - Telepatie
    Billian - Stemkracht
    Martin - Zang hypnose


    rollentopic

    De plaats zelf:

    heuvels
    rivier met bos
    waterval
    bos
    Meer
    boomhutten buitenkant
    zij aanzicht boomhutten

    BINNENKANT:
    1ste Woonkamer
    Links achteraanzicht, rechts 2e Woonkamer
    Woonkamer 3
    1e deel badkamer
    2e deel badkamer
    3e deel badkamer
    eetkamer
    2 Persoons slaapkamer 1
    1 persoonsslaapkamer (iedereen heeft deze met een kleine badkamer ernaast)
    2 Persoons slaapkamer 2

    overloop tussen bos en rivier met bos
    bos 2
    Eetkamer [mooi he]

    REST KOMT ER AAN


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [OHJA LOL. Enn ik heb geen idee waar Eliza heen kan, sorry..]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Felice

    Grinnikend pakte ik zijn hand vast en liep richting Darryl, die op de grond lag. ''Pak jij de linkerkant?'' zei ik tegen Bill, terwijl ik Darryl ophees. ''Een nieuwe vriend gevonden?'' grapte ik toen ik zag dat Darryl met een merel zat.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Alex

    Darryl gooide me de lucht in, eigenwijs vloog ik weer terug en ging op zijn hoofd zitten. ik kwetterde verveeld een eind weg. uitproberen wat ik allemaal voor geluidjes kon maken


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Bill

    Ik volg Felice naar Darryl en tilde de linkerkant op nadat Felice dat vroeg.
    Ik keek naar de merel en hoorde de hoge geluide die hij maakte.
    'Yo Alex, eindelijk je transformatie ondergaan? staat je goed man!' grinnikte ik slapjes toen ik hoorde wie het was.


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    Felice

    Ik lachte. ''Is dat Alex?'' grinnikte ik, terwijl ik Darryl meesleepte. ''Doet het nogsteeds pijn?'' vroeg ik hem bezorgd.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [weet ik niet, waar elize heen kan... Ik kan niks doen ik zit met een half dronken gasje naast me die misselijk is en waarvan ik hoop dat hij me nog wil xD]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [Ja, misschien kan Eliza naar de eetzaal gaan (:]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Darryl

    Ik werd omhoog geholpen.
    "Bedankt, nu die trap nog." Zeg ik daarna.
    "Alex! Dus jij bent het!" Roep ik naar de Merel op mijn hoofd.
    "Ja het doet nog pijn." Mompel ik naar Felice.

    [ bericht aangepast op 1 april 2012 - 20:02 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Alex

    ik kwetterde, eindelijk! jullie weten wie ik ben!
    ik kwetterde door, na denkend over wat ik zou doen.
    uiteindelijk vloog ik door de deur na mijn kamer en lande op mijn bed.
    ik probeerde weer terug te veranderen.


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    [Whaha.. En je zit in de eetzaal dus? XD]
    [Mischien heeft het ook niet veel zin want moet er zo vast weer achterweg..]


    Don't be like the rest of them, darling

    Felice

    Ik keek Darryl medelevend aan nadat hij had gezegt dat het nog pijn deed. Uiteindelijk waren we bij het trappetje aangekomen. ''Eh, oke.. Bill? Ik denk dat we hem dit stuk moeten optillen'' grinnikte ik nerveus.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Bill

    braaf sleur ik Darryl mee, ik til hem omhoog voor het trappetje. 'is er trouwens eten daar? ik ben niet binnen geweest, ik heb een les gemist toen jullie me verlieten op het schoolplein en strompelde rond toen ik jullie in een gang hoorde gaan, een van die dingen ben ik achtergekomen, ik hoor meet dan de gemiddelde mens.'

    [ bericht aangepast op 1 april 2012 - 20:06 ]


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    [Ik heb jeuk... Hmm ik verveel me, misschien moet ik aan bio gaan (repetitie morgen) Ik lees nog wel mee hoor, en maak optijd een next topic aan als dat nodig is...]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Darryl

    "Bedankt." Zeg ik weer wanneer we boven zijn.
    "Het ging eens goed." Grinnik ik dan. Ik hink tussen Billian en Felice in naar binnen.
    "Doe maar gewoon aan de eettafel." Zeg ik dan.
    "Ik wil niet liggen." Mompel ik.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Felice

    ''Doe maar gewoon aan de eettafel'' zei hij. ''Ik wil niet liggen''
    ''Zeker weten?'' ik zuchtte even en zette hem op een stoel. ''Ja, Bill, er is warme kip'' grinnikte ik.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''