• Op de High School Finstown zitten jongens en meisjes tussen de 15 en 18 jaar. Het is een doodnormale school, normale lessen en alles rustig. Echt waar? Een groep jongeren merkt dat de school niet zo 'Ordinary' is als iedereen denkt. Als ze voor een goed doel een nacht overnachten in school, worden ze allemaal wakker met een raar gevoel. In hun tassen zit een enveloppe, met een brief waarop hun nieuwe gave staat. Kunnen ze daarmee omgaan? Dan moeten ze om de een of andere reden allemaal nakomen. Daar wordt hen duidelijk: er is nog een deel van de school. Alleen voor mensen met een speciale gave. Om die te trainen en sterker te maken. Voor als er ooit een strijd komt....

    Deze RPG gaat over een groep jongeren die op die school zitten, mét zo'n gave. Welke bedenk je zelf, en we starten met de eerste les over hun omgang met gaves.

    Regels:
    - ABN alstublieft
    - Niemand vermoorden zonder toestemming
    - Behandel 'nieuwelingen' als gelijken
    - 16+ toegestaan
    - GEEN horror o.i.d.
    - Je mag 2 personages, dan wel 1 vrouw en 1 man!!


    Rollen:
    Annabeth - Krijgskunst, Inzicht en Techniek
    Felice - Gedachten
    Jade - Menselijk lichaam
    Elizabeth - Behendigheid, wapens
    Taylor - Teleportatie
    Mary-An - Gevoelens


    Alex - Dieren
    Darryl - Mentalisme
    Finn Harpers - Telepatie
    Billian - Stemkracht
    Martin - Zang hypnose


    rollentopic

    De plaats zelf:

    heuvels
    rivier met bos
    waterval
    bos
    Meer
    boomhutten buitenkant
    zij aanzicht boomhutten

    BINNENKANT:
    1ste Woonkamer
    Links achteraanzicht, rechts 2e Woonkamer
    Woonkamer 3
    1e deel badkamer
    2e deel badkamer
    3e deel badkamer
    eetkamer
    2 Persoons slaapkamer 1
    1 persoonsslaapkamer (iedereen heeft deze met een kleine badkamer ernaast)
    2 Persoons slaapkamer 2

    overloop tussen bos en rivier met bos
    bos 2
    Eetkamer [mooi he]

    REST KOMT ER AAN


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Darryl

    "Oké, alsnog bedank, maat." Zeg ik en geef hem een schouderklopje.
    Ik laat me weer op de stoel zakken.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Bill

    'Lolz leuk om een kat te zijn alex?' grinnik ik als ik hem hoor spinnen.
    'en Darryl, jij krijgt je pijn niet terug, graag gedaan.' zeg ik als ik een schouderklopje krijg.
    Geen tegenwoord mogelijk, ik weet dat je hem leuk vind, maar hij vind Elizabeth leuk nietwaar?

    [ bericht aangepast op 1 april 2012 - 21:55 ]


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    (heb gewoon alles meegelezen.
    Moet gaan jammer genoeg... See u guys. En eh Alex owned *aait over hoofd*)


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    (ik moet eigenlijk naar bed, maar ik ga nog wel ff door)


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    Felice

    Geen tegenwoord mogelijk, ik weet dat je hem leuk vind, maar hij vind Elizabeth leuk nietwaar? klonk er, en een pijnlijke uitdrukking verscheen op mijn gezicht. Ik knikte even. ''Ik- eh.. Ga even naar mijn kamer'' mompelde ik, en liep richting mijn slaapkamer. Eenmaal aangekomen, liet ik me op mijn bed ploffen. Ik voelde de tranen achter mijn ogen prikken, maar ze kwamen maar niet.
    Wat was er toch mis met me vandaag?


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    (Hehehe, laters)


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Bill

    Goed gedaan weer Billian! haar verdrietig maken helpt niet echt hoor! voor jullie vriendschap!
    Ik sla mijn ogen neer en kijk in Alex' vonkelende kattenoogjes.
    Dat is dus waar ik het over had... ForeverAlone...
    'hm, er was hier kip? zei je Darryl?'


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    Darryl

    Ik kijk hoe Felice wegloopt.
    "Wat heb je gezegd?" Vraag ik Bill en kijk hem aan.
    Ik negeerde zijn vraag.

    [ bericht aangepast op 1 april 2012 - 22:04 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Alex

    Ik kijk van Billian naar Darryl, gaan we weer... zolang ze maar niet gaan schreeuwen vind ik het best


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    BILL (Ik ga hierna slapen)

    'iets wat ik beter niet had kunnen doen, aangezien jij haar blijkbaar ookgekwetst heb.'
    zeg ik terecht, 'weetje, laatmaar, ik ben toch te dik.' zeg ik licht geirriteerd van mijn rammelende maag.
    ik aai Alex en rommel met mijn vingers door zijn zachte vacht.


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    Darryl

    Ik kijk Bill niet-begrijpend aan.
    "Waar heb je het over?" Vraag ik dan kalm,


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Felice

    Ik lag nogsteeds op mijn bed, en staarde uit het raam. Een paar wolkjes waaiden voorbij, maar verder scheen de zon helder. Ik draaide me weer op mijn rug. Wat moest ik nu doen? Ik zuchtte, en staarde naar het plafond.

    [Lekker boeiend stukje.. :'D Ik doe er hierna nog 1 of 2, en dan ga ik ook me bedje in ^^]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    (xD ook wel slim ja)


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Bill

    'over haar en mijn pijn!' val ik uit. 'ze heefd gevoelens voor je en jij en Elizabeth, ik mag haar erg en wil iemand om voor te leven maar verpest het voor idereen!' weer prikken er tranen in mijn ogen, ik wil wegbenen maar bijde pijen zijn te sterk, ik draai mijn hoofd weg en ik klem mijn kiezen op elkaar.

    [ bericht aangepast op 1 april 2012 - 22:18 ]


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    Darryl

    Ik sta op en ga richting Felice's kamer.
    Ik klop op de deur.
    "Kan ik binnen komen?" Vraag ik dan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.