• Op de High School Finstown zitten jongens en meisjes tussen de 15 en 18 jaar. Het is een doodnormale school, normale lessen en alles rustig. Echt waar? Een groep jongeren merkt dat de school niet zo 'Ordinary' is als iedereen denkt. Als ze voor een goed doel een nacht overnachten in school, worden ze allemaal wakker met een raar gevoel. In hun tassen zit een enveloppe, met een brief waarop hun nieuwe gave staat. Kunnen ze daarmee omgaan? Dan moeten ze om de een of andere reden allemaal nakomen. Daar wordt hen duidelijk: er is nog een deel van de school. Alleen voor mensen met een speciale gave. Om die te trainen en sterker te maken. Voor als er ooit een strijd komt....

Deze RPG gaat over een groep jongeren die op die school zitten, mét zo'n gave. Welke bedenk je zelf, en we starten met de eerste les over hun omgang met gaves.

Regels:
    - ABN alstublieft
    - Niemand vermoorden zonder toestemming
    - Behandel 'nieuwelingen' als gelijken
    - 16+ toegestaan
    - GEEN horror o.i.d.
    - Je mag 2 personages, dan wel 1 vrouw en 1 man!!

Rollen:
    Annabeth - Krijgskunst, Inzicht en Techniek
    Felice - Gedachten
    Jade - Menselijk lichaam
    Elizabeth - Behendigheid, wapens
    Taylor - Teleportatie
    Mary-An - Gevoelens

Alex - Dieren
    Darryl - Mentalisme
    Finn Harpers - Telepatie
    Billian - Stemkracht
    Martin - Zang hypnose

rollentopic

De plaats zelf:

heuvels
    rivier met bos
    waterval
    bos
    Meer
    boomhutten buitenkant
    zij aanzicht boomhutten

BINNENKANT:
    1ste Woonkamer
    Links achteraanzicht, rechts 2e Woonkamer
    Woonkamer 3
    1e deel badkamer
    2e deel badkamer
    3e deel badkamer
    eetkamer
    2 Persoons slaapkamer 1
    1 persoonsslaapkamer (iedereen heeft deze met een kleine badkamer ernaast)
    2 Persoons slaapkamer 2

overloop tussen bos en rivier met bos
    bos 2
    Eetkamer [mooi he]
    REST KOMT ER AAN

alvast nieuwe topic, PAS GEBRUIKEN ALS DEZE VOL IS!!
    klik

[ bericht aangepast op 1 april 2012 - 15:48 ]

"It's funnier in Enochian." ~ Castiel

Annabeth

Ik voel mijn blije momenten terugstromen. Ik snik en knik daarna. 'Dankje.' zeg ik schor. Dan kijk ik Finn aan. 'Wraak.' zeg ik, maar mijn ogen twinkelen. Hij kan mij pijn doen, maar ik hem ook. 'Wat wil je, zwaardvechten?' Ik ga naast hem zitten. 'Maar eerst even rusten. Zeg maar als je er klaar voor bent.'

Finn
    "Sla me." Zeg ik met een glazige blik. "Sla me keihard." Mijn stem slaat over.

Vincent
    "Geweldig Darryl en Martin! Ik ben onder de indruk."

Darryl

Ik glimlachte naar Vincent.
    "Eh, wat kunnen we eigenlijk nog meer?" Vraag ik aan hem en sta op rek me even uit en kijk Vincent dan aan.

Ich liebe dich 27.12.23

Annabeth

Ik schud mijn hoofd. 'Nee, dan ben je zo bewusteloos dat je pas over een jaar weer wakker wordt. Kom op, ik wil zwaardvechten.' Ik trek hem overeind.

Martin

Ik kijk Darryl aan. 'En toen zaten we allebei.' Zei hij. Ik voelde dat hij even geschrokken was als ik. 'Denk je dat we nu gewoon weer kunnen opstaan?' Vroeg ik aan Darryl.

Oveleving is als liefde. Beide zijn blind.

[Hij staat alweer. :P Hij vroeg nu wat aan Vincent xD]

Ich liebe dich 27.12.23

Vincent
    "Daarom ben je hier jongen, dat moet je zelf uitvinden. Ga nog even door, jullie mogen zo stoppen." Ik knipoogte naar Darryl en ging op een stoel zitten.

Finn
    "Oké, oké." Ik pakte een zwaard. "Avant-garde!"

Darryl

"Ah, kom op!" Zeg ik en kijk naar Martin en steek mijn hand uit om hem omhoog te helpen.
    "Waarom vertel hij het gewoon niet." Mompel ik.

Ich liebe dich 27.12.23

(grapje ik kijk gewoon scheel :$)

Annabeth

Ik grinnik. Hij kan nooit winnen. Ik val aan en weet precies waar ik moet slaan. Ik drijf hem steeds verder achteruit. Er zit bloed op zijn hand en op zijn arm. Net goed, had hij me maar geen pijn moeten doen. Uiteindelijk sta ik met mijn zwaard onder zijn kin. 'En nu?' vraag ik uitdagend.

Martin

Ik pak Darryls hand aan terwijl ik dat deed dacht ik aan wat Vincent had gezegt. Geweldig Darryl en Martin. Ik ben onder de indruk. Nog nooit had iemand mij een compliment gegeven. Mischien kwam dat door wat er allemaal was gebeurt. Ik heb altijd de schuld gegeven aan mijn oom Morty, maar diep in mijn hart wist ik wel dat het aan mezelf lag.

[ bericht aangepast op 1 april 2012 - 15:04 ]

[Darryl had alweer wat gedaan bij Martin, hij zei wat en wil hem helpen opstaan xD]

Ich liebe dich 27.12.23

[Meh TheRumIsGone is offline :'D]

"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

[Das flut... :S en nou?]

Ich liebe dich 27.12.23