• Op de High School Finstown zitten jongens en meisjes tussen de 15 en 18 jaar. Het is een doodnormale school, normale lessen en alles rustig. Echt waar? Een groep jongeren merkt dat de school niet zo 'Ordinary' is als iedereen denkt. Als ze voor een goed doel een nacht overnachten in school, worden ze allemaal wakker met een raar gevoel. In hun tassen zit een enveloppe, met een brief waarop hun nieuwe gave staat. Kunnen ze daarmee omgaan? Dan moeten ze om de een of andere reden allemaal nakomen. Daar wordt hen duidelijk: er is nog een deel van de school. Alleen voor mensen met een speciale gave. Om die te trainen en sterker te maken. Voor als er ooit een strijd komt....

Deze RPG gaat over een groep jongeren die op die school zitten, mét zo'n gave. Welke bedenk je zelf, en we starten met de eerste les over hun omgang met gaves.

Regels:
    - ABN alstublieft
    - Niemand vermoorden zonder toestemming
    - Behandel 'nieuwelingen' als gelijken
    - 16+ toegestaan
    - GEEN horror o.i.d.
    - Je mag 2 personages, dan wel 1 vrouw en 1 man!!

Rollen:
    Annabeth - Krijgskunst, Inzicht en Techniek
    Felice - Gedachten
    Jade - Menselijk lichaam
    Elizabeth - Behendigheid, wapens
    Taylor - Teleportatie
    Mary-An - Gevoelens

Alex - Dieren
    Darryl - Mentalisme
    Finn Harpers - Telepatie
    Billian - Stemkracht
    Martin - Zang hypnose

rollentopic

De plaats zelf:

heuvels
    rivier met bos
    waterval
    bos
    Meer
    boomhutten buitenkant
    zij aanzicht boomhutten

BINNENKANT:
    1ste Woonkamer
    Links achteraanzicht, rechts 2e Woonkamer
    Woonkamer 3
    1e deel badkamer
    2e deel badkamer
    3e deel badkamer
    eetkamer
    2 Persoons slaapkamer 1
    1 persoonsslaapkamer (iedereen heeft deze met een kleine badkamer ernaast)
    2 Persoons slaapkamer 2

overloop tussen bos en rivier met bos
    bos 2
    Eetkamer [mooi he]
    REST KOMT ER AAN

alvast nieuwe topic, PAS GEBRUIKEN ALS DEZE VOL IS!!
    klik

[ bericht aangepast op 1 april 2012 - 15:48 ]

"It's funnier in Enochian." ~ Castiel

Finn
    "Zo, zo." Zeg ik, nog altijd vrolijk. "Ik kan je gevoelens, gedachte en beelden sturen." Zeg ik. "Alles wat je verdriet en pijn doet kan ik in een keer op je af sturen." Leg ik uit. "Ik doe je misschien niet fysiek pijn, maar wel mentaal." Mijn gezicht word ernstig. "Ik wil je geen pijn doen." Fluister ik.

Felice

Ik grijnsde toen ik eenmaal voor haar stond. ''Bring it on'' mompelde ik. Ik concentreerde me op haar, alleen op haar, en probeerde haar gedachten binnen te dringen.

"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

Martin

Ik kijk naar de plek waar Darryl naartoe kijkt. 'Uhm, ik denk dat je je gave ergens op moet uitoefenen.' Mompel ik. Opeens komt er een idee in me op. 'Mag ik het misschien een keer op jou uitoefenen?'

Oveleving is als liefde. Beide zijn blind.

Darryl

"Uhm, oké is goed." Zeg ik een beetje twijfelachtig.
    "Maar ik kan je niet garanderen dat je blijft staan." Zeg ik dan.
    Mooi om meteen te kijken of ik het ook op mensen uit kan oefenen.
    Denk ik en kijk hem aan.

Ich liebe dich 27.12.23

Annabeth

Langzaam laat ik het zwaard zakken. 'Ik jou ook niet.' fluister ik. Mijn zwaard houd ik nog steeds paraat. 'Maar oefenen is oefenen, of niet? We zijn gewoon een moeilijkere tegenstander voor elkaar, omdat we elkaar niet te pijn mogen doen. Gewoon een beetje pijn kan ik wel tegen.' zeg ik en grijns.

Martin

Darryl vindt het goed. Ik kijk hem strak aan en begin te zingen. Ik denk sterk dat hij moet gaan zitten. Diep in mijn hart hoop ik dat het niet gebeurt en dat het allemaal een droom was.

Darryl

Martin begint te zingen, ineens voel ik mijn benen inzakken.
    "Gast!" En toen zat ik.
    Ik kijk hem verward aan.
    "Deed jij dat nou!?" Ik kijk hem aan.

Ich liebe dich 27.12.23

Finn
    Ik knikte. Ik concentreerde me en drong haar hoofd binnen. Alle verdrietige en pijnlijke gedachte nam ik in me op en vuurde ze allemaal op haar af. Het was van kwaad tot erger. Hoe haar been ooit gebroken was tot haar Opa die begraven werd, haar kat die verdronken was tot haar vader die haar moeder sloeg. Alle gelukkige gevoelens zoog ik weg.

Vincent
    "Goedzo Martin." Ik liep rondjes langs alle jongeren en kwam uiteindelijk bij Finn en Annabeth. "Rustig aan Finn! Rustig!" Waarschuwde Vincent.

Martin

Met grote ogen kijk ik Darryl aan. 'Nee.' Fluister ik. 'Nee, nee dit wil ik niet!' Ik sta verstijfd van schrik. Dan richt ik me weer op Darryl. 'Ja, ik geloof het wel.'

[ bericht aangepast op 1 april 2012 - 14:20 ]

[Is Eliza er nog? :3]

"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

Annabeth

Opeens voelde ik allemaal verschrikkelijke gedachten,
    mijn gebroken been, mijn opa die dood was, mij kat die mijn vader vol afgrijzen in het meer had gegooid en die ik langzaam had zien verdrinken, terwijl ik er achter aan dook, mijn moeder die door mijn vader in elkaar werd geslagen. Ik gilde, zakte op de grond en begon te huilen. Laat het ophouden. Stop dit alsjeblieft, laat me doodgaan desnoods, maar laat dit ophouden. Ik zei een beetje pijn, maar dit kon niet, mijn zwaard lag naast me op de grond, tranen stroomde over mijn wangen en ik voelde pijn, zo erg.

Darryl

"Ja Darryl, ik geloof het wel." Zegt hij geshocked.
    "Het is wel cool." Zeg ik dan.
    Ik concentreer me op zijn benen en probeer hem via mentalistische-sturing ook te laten zitten.

[En dat kan, xD Ze kunnen zelf mensen in hun eigen macht krijgen, zo gezegd.]

Ich liebe dich 27.12.23

Finn
    Ik stopte en zakte neer.

Vincent
    "Finn, je hebt een sterke gaven, je moet leren om hem onder controle te houden." Zei ik. Ik knielde neer naast Annabeth. "Geef haar haar gelukkige momenten terug." Zei ik streng.

Finn
    Ik stuurde al haar blije momenten, gevoelens en gedachten weer terug. Haar hersenen werden overspoelt met kalmte. Ik schaamde me en keek gegeneerd neer op de grond.

Martin

Plotseling voel ik een grote drang om te gaan zitten. Ik probeer het te stoppen, maar ik geef het op en geef me eraan toe. Ik doe mijn ogen dicht en voel langzaam hoe ik ga zitten. Als ik mijn ogen weer opendoe zit ik.

Darryl

Ik schrok me rot toen ook nog gebeurde wat ik wilde.
    "En toen zaten we allebei." Zeg ik met een beetje een trillende stem en lach even.

Ich liebe dich 27.12.23