• Op de High School Finstown zitten jongens en meisjes tussen de 15 en 18 jaar. Het is een doodnormale school, normale lessen en alles rustig. Echt waar? Een groep jongeren merkt dat de school niet zo 'Ordinary' is als iedereen denkt. Als ze voor een goed doel een nacht overnachten in school, worden ze allemaal wakker met een raar gevoel. In hun tassen zit een enveloppe, met een brief waarop hun nieuwe gave staat. Kunnen ze daarmee omgaan? Dan moeten ze om de een of andere reden allemaal nakomen. Daar wordt hen duidelijk: er is nog een deel van de school. Alleen voor mensen met een speciale gave. Om die te trainen en sterker te maken. Voor als er ooit een strijd komt....

    Deze RPG gaat over een groep jongeren die op die school zitten, mét zo'n gave. Welke bedenk je zelf, en we starten met de eerste les over hun omgang met gaves.

    Regels:
    - ABN alstublieft
    - Niemand vermoorden zonder toestemming
    - Behandel 'nieuwelingen' als gelijken
    - 16+ toegestaan
    - GEEN horror o.i.d.
    - Je mag 2 personages, dan wel 1 vrouw en 1 man!!


    Rollen:
    Annabeth - Krijgskunst, Inzicht en Techniek
    Felice - Gedachten
    Jade - Menselijk lichaam
    Elizabeth - Behendigheid, wapens
    Taylor - Teleportatie
    Mary-An - Gevoelens


    Alex - Dieren
    Darryl - Mentalisme
    Finn Harpers - Telepatie
    Billian - Stemkracht
    Martin - Zang hypnose


    rollentopic

    De plaats zelf:

    heuvels
    rivier met bos
    waterval
    bos
    Meer
    boomhutten buitenkant
    zij aanzicht boomhutten

    BINNENKANT:
    1ste Woonkamer
    Links achteraanzicht, rechts 2e Woonkamer
    Woonkamer 3
    1e deel badkamer
    2e deel badkamer
    3e deel badkamer
    eetkamer
    2 Persoons slaapkamer 1
    1 persoonsslaapkamer (iedereen heeft deze met een kleine badkamer ernaast)
    2 Persoons slaapkamer 2

    overloop tussen bos en rivier met bos
    bos 2
    Eetkamer [mooi he]
    REST KOMT ER AAN

    alvast nieuwe topic, PAS GEBRUIKEN ALS DEZE VOL IS!!
    klik

    [ bericht aangepast op 1 april 2012 - 15:48 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [Al aangepast, kijk maar.]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Martin

    Ik keek om me heen. Was ik nou de enige die nog alleen was? Treurig liet ik mijn hoofd hangen. Ik zag Darryl, Eliza en Felice staan. 'Wil een van jullie met mij? Ik ben nog alleen.'

    [ bericht aangepast op 1 april 2012 - 13:54 ]


    Oveleving is als liefde. Beide zijn blind.

    Darryl

    "uh-"
    Ik kijk naar Martin.
    "Met hem!" Zeg ik en spring overeind.
    "Bedankt gast." Zeg ik zacht omdat hij me een soort van geholpen heeft.

    [ bericht aangepast op 1 april 2012 - 13:55 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    -

    [ bericht aangepast op 1 april 2012 - 13:56 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Felice

    Aan de andere kant was het een goede kans om op haar te oefenen qua besturen, en ik keek naar Martin die aan kwam lopen. Ik haalde mijn schouders op. ''Best'' ik stond op. ''Kom je nog?'' vroeg ik aan Eliza, die daar nog stond.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Finn
    "Niet als ik jou eerder in stukjes hak!" Ik lachte haar toe. "Wat kan jij?"

    Elizabeth

    'Kom je nog?' Hoorde ik Felice zeggen, 'Ja' Andwoorde ik terwijl ik naar haar toe liep, 'Waar wil je trainen?' Vraag ik aan haar.


    Don't be like the rest of them, darling

    Annabeth

    Ik houd mijn zwaard vlak onder zijn kin en druk zo door, dat het net niet bloed. 'Dit dus.' grijns ik. 'En jij? Dennk maar niet dat je van me wint, dat doet niemand..'

    [Effe voor de duidelijkheid, je kan niet naar mij sturen 'stop met vechten' want als ik terugvecht met mijn zwaard dan kan je dat niet :P Anders is het heeel simpel voor jou xD]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Felice

    ''Waar wil je trainen?'' vroeg ze, en ik wees naar een willekeurige, open plek. ''Daar?'' vroeg ik, en zonder op antwoord te wachten liep ik er naartoe. Geen genade, nam ik mezelf voor.

    [Oh-oh.. :'D]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Martin

    'Bedankt gast.' Zegt Darryl zacht. Ik kijk hem aan. 'Geen dank.' Hé, denk ik, er is dus toch iemand die met mij wilt. Een klein glimlachje komt op mijn gezicht.


    Oveleving is als liefde. Beide zijn blind.

    [ik wil geen doden, btw :'D]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [Okee, ik heb dus geen flauw idee wat te doen...]

    [ bericht aangepast op 1 april 2012 - 14:03 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Elizabeth

    'Is goed' Mompelde ik nog, maar veel zin had het niet omdat ze al weg was gelopen, waarom ze zo'n hekel aan me had wist ik niet maar ik had zoizo geen zin om het te vragen.

    [ bericht aangepast op 1 april 2012 - 14:05 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Darryl

    "Weet jij misschien wat we moeten doen?" Vraag ik dan.
    "Ik bedoel, hoe moet ik mijn gave gebruiken als ik niet eens weet wàt ik moet besturen enzo."
    Mompel ik en kijk even naar Eliza en Felice die een eindje verderop staan.
    "En wat is jou gave eigenlijk?" vraag ik erachteraan.

    [ bericht aangepast op 1 april 2012 - 14:05 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    shewerewolf schreef:
    [ik wil geen doden, btw :'D]


    [Haha, geloof me, zo ver zal het niet gaan (: ]

    [ bericht aangepast op 1 april 2012 - 14:05 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''