• Op de High School Finstown zitten jongens en meisjes tussen de 15 en 18 jaar. Het is een doodnormale school, normale lessen en alles rustig. Echt waar? Een groep jongeren merkt dat de school niet zo 'Ordinary' is als iedereen denkt. Als ze voor een goed doel een nacht overnachten in school, worden ze allemaal wakker met een raar gevoel. In hun tassen zit een enveloppe, met een brief waarop hun nieuwe gave staat. Kunnen ze daarmee omgaan? Dan moeten ze om de een of andere reden allemaal nakomen. Daar wordt hen duidelijk: er is nog een deel van de school. Alleen voor mensen met een speciale gave. Om die te trainen en sterker te maken. Voor als er ooit een strijd komt....

Deze RPG gaat over een groep jongeren die op die school zitten, mét zo'n gave. Welke bedenk je zelf, en we starten met de eerste les over hun omgang met gaves.

Regels:
    - ABN alstublieft
    - Niemand vermoorden zonder toestemming
    - Behandel 'nieuwelingen' als gelijken
    - 16+ toegestaan
    - GEEN horror o.i.d.
    - Je mag 2 personages, dan wel 1 vrouw en 1 man!!

Rollen:
    Annabeth - Krijgskunst, Inzicht en Techniek
    Felice - Gedachten
    Jade - Menselijk lichaam
    Elizabeth - Behendigheid, wapens
    Taylor - Teleportatie
    Mary-An - Gevoelens

Alex - Dieren
    Darryl - Mentalisme
    Finn Harpers - Telepatie
    Billian - Stemkracht
    Martin - Zang hypnose

rollentopic

De plaats zelf:

heuvels
    rivier met bos
    waterval
    bos
    Meer
    boomhutten buitenkant
    zij aanzicht boomhutten

BINNENKANT:
    1ste Woonkamer
    Links achteraanzicht, rechts 2e Woonkamer
    Woonkamer 3
    1e deel badkamer
    2e deel badkamer
    3e deel badkamer
    eetkamer
    2 Persoons slaapkamer 1
    1 persoonsslaapkamer (iedereen heeft deze met een kleine badkamer ernaast)
    2 Persoons slaapkamer 2

overloop tussen bos en rivier met bos
    bos 2
    Eetkamer [mooi he]
    REST KOMT ER AAN

alvast nieuwe topic, PAS GEBRUIKEN ALS DEZE VOL IS!!
    klik

[ bericht aangepast op 1 april 2012 - 15:48 ]

"It's funnier in Enochian." ~ Castiel

Finn
    "Ho, wacht even, ik ga me écht niet omkleden." Zeg ik naïef.

Darryl

"Neen, ik ook niet." Roep ik naar Vincent, de leraar.
    Ik doe mijn armen over elkaar en blijf staan.

Ich liebe dich 27.12.23

-

[ bericht aangepast op 1 april 2012 - 13:02 ]

Don't be like the rest of them, darling

Felice

Ik rolde met mijn ogen toen iedereen zo moeilijk deed. ''Wat is het probleem?'' vroeg ik aan hun, terwijl ik ze afwachtend aankeek.

"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

Annabeth

Grinnikend duw ik Finn opzij. 'Mietje!' lag ik en ik pak de broek die hij zo aan moet doen. 'Nu moet je zonder broek omkleden, óf je weet me te grijpen.' grijns ik. Het is zo grappig of Finn uit zijn tent te lokken.

Darryl

"Nou, we weten niet eens wat we hier doen. En dan word ons gezegd dat we ineens moeten omkleden."
    Zeg ik tegen Felice.

Ich liebe dich 27.12.23

Felice

"Nou, we weten niet eens wat we hier doen. En dan word ons gezegd dat we ineens moeten omkleden." antwoordde Darryl, en ik haalde mijn schouders op. ''We gaan hier trainen voor onze gave, en ik zou die wel wat beter willen ontwikkelen, hoor'' antwoordde ik.
    Ik werd er gék van dat als ik met Darryl praatte, mijn hart overuren leek te maken. Ik zuchtte even en probeerde mezelf te kalmeren.

Finn
    "Óf ik weet je te grijpen." Herhaal ik. Ik ren achter Annabeth aan en pak haar rond haar middel. "Hebbes." Ik haal een wenkbrauw omhoog en grijns, trots.

Vincent
    "We hebben geen tijd voor spelletjes jongens, kleed jullie om. Daar staan twee hutten." Ik wijs naar twee houten hutjes.

Annabeth

Finn grijpt me om mijn middel. Ik grinnik en duik onder zijn armen door. Nog steeds met zijn broek in mijn hand. 'Haal hem dan!' ik begin te rennen.

Darryl

Ik zuchtte en pak de kledij op.
    Ik loop naar een van de hutten en kleed me daar om.
    In de spiegel bekijk ik hoe het zit.
    Oké, het staat wel goed. Denk ik en loop de hut uit naar de groep terug.

Ich liebe dich 27.12.23

Elizabeth

Met tegenzin pakte ik mijn kleren en liep ik naar één van de huten waarin ik me omklede, de kleren leken perfect te passen en bij mijn uitrusting was een pijlenkoker en een pijl en boog gevoegt, terwijl ik weer terug naar de groep liep opzoek naar Darryl.

[ bericht aangepast op 1 april 2012 - 13:17 ]

Darryl

Ik kijk naar Eliza die terug komt lopen.
    "Staat je goed." Complimenteer ik haar en glimlach even.
    Ik bekijk mijn eigen kledij nog een keer, het is echt een maat te groot.

Ich liebe dich 27.12.23

Elizabeth

'Jouw ook' Zeg ik grijnzend tegen hem terwijl ik hem bekijk,
    hij zag er altijd goed uit..

Felice

Ik besloot Darryl en Eliza te negeren. ''Dus, meneer Vincent, What's next?'' vroeg ik, lichtelijk verveeld. 'Hij zag er altijd goed uit..' klonk de gedachten van Eliza, en ik balde mijn hand tot vuisten.

[ bericht aangepast op 1 april 2012 - 13:20 ]

Finn
    Ik ren achter Annabeth aan en pak haar weer. "Hah, tegen mij kan je niet op." Zeg ik met een arrogante ondertoon. Ik pak de broek en aai op haar hoofd. "Ik ga me omkleden, je ziet me zo in mijn goddelijke out-fit." Ik knipoog naar haar en loop het hutje in waar Darryl ook in is gelopen.