• Ik ben bezig met een verhaal genaamd Catfish, maar niet zoals de normale Catfish van tv. Het zal niets te maken hebben met het tv programma.
    Het verhaal gaat over Harry Styles en 'James Parker'. Ze leren elkaar bij toeval kennen en het zorgt ervoor dat Harry er hij steeds meer kan accepteren dat hij homo is. Maar James is niet wie hij zegt dat hij is. (Kut uitleg, maar het is vroeg en ik wil ook niet m'n verhaallijn hier droppen, want ik heb al vaker gehad dat het dan online stond voor ik het zelf online kon zetten en zo klinkt het nog lekker standaard, maar dat wordt het niet.)
    Is er iemand die voor mij een cover wil maken?


    You will never know, just how beautiful you are to me.

    Misschien is het handig als je foto's opzoekt, die andere mensen kunnen gebruiken voor de cover. Het is namelijk redelijk lastig om dat zelf te doen, aangezien jij dann misschien iets heel anders in gedachten had

    Maar ik kan het wel proberen.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Wel ik wil op zich wel een cover proberen te maken, maar ik snap de verhaallijn niet helemaal (dus zou je misschien foto's kunnen plaatsen die er in moeten komen)
    en ik ben misschien niet de persoon die dit moet zeggen, maar ik wil het je gewoon even laten weten: er bestaat al een verhaal dat catfish noemt klik hier Het is maar gewoon dat je het weet omdat dit verhaal zeer veel abo's heeft en misschien vind de schrijver/schrijfster van dat verhaal het niet zo fijn dat je ook die titel gebruikt, maar het is niet aan mij om daar over te oordelen.


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    liz1Dxx schreef:
    Wel ik wil op zich wel een cover proberen te maken, maar ik snap de verhaallijn niet helemaal (dus zou je misschien foto's kunnen plaatsen die er in moeten komen)
    en ik ben misschien niet de persoon die dit moet zeggen, maar ik wil het je gewoon even laten weten: er bestaat al een verhaal dat catfish noemt klik hier Het is maar gewoon dat je het weet omdat dit verhaal zeer veel abo's heeft en misschien vind de schrijver/schrijfster van dat verhaal het niet zo fijn dat je ook die titel gebruikt, maar het is niet aan mij om daar over te oordelen.


    Er zijn/waren meerdere verhalen met deze titel en ik volg dat verhaal ook, dus ik kan zeggen dat het verhaal van mij niet zo is. Dat van haar gaat namelijk echt om de tv show en dat van mij zal hier niets mee te maken hebben. (Ik heb ook een disclaimer geschreven, voor het geval dat.)


    You will never know, just how beautiful you are to me.

    Ik wel een cover maken:')


    Remember only god can judge yah forget the haters cause somebody loves yah!