• Op de High School Finstown zitten jongens en meisjes tussen de 15 en 18 jaar. Het is een doodnormale school, normale lessen en alles rustig. Echt waar? Een groep jongeren merkt dat de school niet zo 'Ordinary' is als iedereen denkt. Als ze voor een goed doel een nacht overnachten in school, worden ze allemaal wakker met een raar gevoel. In hun tassen zit een enveloppe, met een brief waarop hun nieuwe gave staat. Kunnen ze daarmee omgaan? Dan moeten ze om de een of andere reden allemaal nakomen. Daar wordt hen duidelijk: er is nog een deel van de school. Alleen voor mensen met een speciale gave. Om die te trainen en sterker te maken. Voor als er ooit een strijd komt....

Deze RPG gaat over een groep jongeren die op die school zitten, mét zo'n gave. Welke bedenk je zelf, en we starten met de eerste les over hun omgang met gaves.

Regels:
    - ABN alstublieft
    - Niemand vermoorden zonder toestemming
    - Behandel 'nieuwelingen' als gelijken
    - 16+ toegestaan
    - GEEN horror o.i.d.
    - Je mag 2 personages, dan wel 1 vrouw en 1 man!!

Rollen:
    Annabeth - Krijgskunst, Inzicht en Techniek
    Felice - Gedachten
    Jade - Menselijk lichaam
    Elizabeth - Behendigheid, wapens
    Taylor - Teleportatie
    Mary-An - Gevoelens

Alex - Dieren
    Darryl - Mentalisme
    Finn Harpers - Telepatie
    Billian - Stemkracht
    Martin - Zang hypnose

rollentopic

De plaats zelf:

heuvels
    rivier met bos
    waterval
    bos
    Meer
    boomhutten buitenkant
    zij aanzicht boomhutten

BINNENKANT:
    1ste Woonkamer
    Links achteraanzicht, rechts 2e Woonkamer
    Woonkamer 3
    1e deel badkamer
    2e deel badkamer
    3e deel badkamer
    eetkamer
    2 Persoons slaapkamer 1
    1 persoonsslaapkamer (iedereen heeft deze met een kleine badkamer ernaast)
    2 Persoons slaapkamer 2

overloop tussen bos en rivier met bos
    bos 2
    Eetkamer [mooi he]
    REST KOMT ER AAN

alvast nieuwe topic, PAS GEBRUIKEN ALS DEZE VOL IS!!
    klik

[ bericht aangepast op 1 april 2012 - 15:48 ]

"It's funnier in Enochian." ~ Castiel

Elizabeth

Ik zie Darryl even naar me lachen en dan zelf bijna in de lach schieten,
    Iets waardoor ik ook moet grijnzen 'Heeft iemand een paracetamol of iets degelijks?' hoorde ik Darryl vragen, zelf had ik er geen maar mischien Vincent wel?

Don't be like the rest of them, darling

[Woow, nice place waar ze zijn nu zeg! Doen dat FElice en Darryl strakt bij Rivier met Bos zijn?]

Ich liebe dich 27.12.23

Felice

'Je bent echt schattig' hoorde ik de stem van Darryl. Ik schudde lichtjes mijn hoofd. Het was geen goed idee. Het was helemáál geen goed idee. ''Ik heb wel een paracetemol'' mompelde ik, en pakte het uit mijn tas die ik mee had genomen. Ik rijkte het uit naar Darryl. Misschien moest ik vanavond maar niet op komen dagen.. Of wel?
    Ik wist het even niet meer.

"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

[O even, met hulp van JustSomebody die plaatjes aan het zoeken, echt krijg hele vet mooie plaatjes van haar, weet niet hoe ze zoekt maar zijn echt awesome. Ik moet nog wat slaapkamers, die zoek ik zelf, en de vergaderkamer zoekt JustSomebody. thanx daarvoor :D]

[Wauw echt supermooi! Moet ik ook nog wat zoeken? Hun pakjes of zo..? Of Vincent?]

[Da's wel een goed idee, zoek jij pakjes en vincent? da's wel fijn :D]

[Oké!]

[Ik zie Vincent voor me als een grote, gespierde donkere man, zonder haar =/ echt raar hahahaha, hoe de fuck kom ik daar op]

Darryl

"Ik heb wel een paracetamol." Hoor ik Felice zeggen.
    Dankbaar pak ik het stripje aan.
    "Ik ben zo terug." Zeg ik en sta op. Wanneer ik langs Eliza loop laat ik even mijn hand langs haar arm gaan.
    Dan kijk ik om me heen en zie daar een bordje met badkamer staan, ik stap er naar binnen en mompel iets van 'woow'.
    Snel ga ik naar de wasbak en neem de paracetamol in.

Ich liebe dich 27.12.23

[uh... je kan gedachtenlezen? die van mij, dus? zo zag ik hem dus ook xD]

[Haha toevallig!:'D En aww, ik krijg nu medelijden met Felice D:]

[Mag ik het pak van Darryl uitzoeken?]
    [Ja ik heb ook medelijden.. xD]

[ bericht aangepast op 1 april 2012 - 15:32 ]

Ich liebe dich 27.12.23

[mwahhaa iedereen wil nu iets uitzoeken, iedereens pak is hetzelfde xD Ik ben echt in love met die rivier met bos, echt zoo mooi. Ik ben nu verslaafd geworden aan plaatjes zoeken. misschien vind ik nog iets moois.]

[O die dingen zijn awesome XD]

Don't be like the rest of them, darling