• Op de High School Finstown zitten jongens en meisjes tussen de 15 en 18 jaar. Het is een doodnormale school, normale lessen en alles rustig. Echt waar? Een groep jongeren merkt dat de school niet zo 'Ordinary' is als iedereen denkt. Als ze voor een goed doel een nacht overnachten in school, worden ze allemaal wakker met een raar gevoel. In hun tassen zit een enveloppe, met een brief waarop hun nieuwe gave staat. Kunnen ze daarmee omgaan? Dan moeten ze om de een of andere reden allemaal nakomen. Daar wordt hen duidelijk: er is nog een deel van de school. Alleen voor mensen met een speciale gave. Om die te trainen en sterker te maken. Voor als er ooit een strijd komt....

    Deze RPG gaat over een groep jongeren die op die school zitten, mét zo'n gave. Welke bedenk je zelf, en we starten met de eerste les over hun omgang met gaves.

    Regels:
    - ABN alstublieft
    - Niemand vermoorden zonder toestemming
    - Behandel 'nieuwelingen' als gelijken
    - 16+ toegestaan
    - GEEN horror o.i.d.
    - Je mag 2 personages, dan wel 1 vrouw en 1 man!!


    Rollen:
    Annabeth - Krijgskunst, Inzicht en Techniek
    Felice - Gedachten
    Jade - Menselijk lichaam
    Elizabeth - Behendigheid, wapens
    Taylor - Teleportatie
    Mary-An - Gevoelens


    Alex - Dieren
    Darryl - Mentalisme
    Finn Harpers - Telepatie
    Billian - Stemkracht
    Martin - Zang hypnose


    rollentopic

    De plaats zelf:

    heuvels
    rivier met bos
    waterval
    bos
    Meer
    boomhutten buitenkant
    zij aanzicht boomhutten

    BINNENKANT:
    1ste Woonkamer
    Links achteraanzicht, rechts 2e Woonkamer
    Woonkamer 3
    1e deel badkamer
    2e deel badkamer
    3e deel badkamer
    eetkamer
    2 Persoons slaapkamer 1
    1 persoonsslaapkamer (iedereen heeft deze met een kleine badkamer ernaast)
    2 Persoons slaapkamer 2

    overloop tussen bos en rivier met bos
    bos 2
    Eetkamer [mooi he]
    REST KOMT ER AAN

    alvast nieuwe topic, PAS GEBRUIKEN ALS DEZE VOL IS!!
    klik

    [ bericht aangepast op 1 april 2012 - 15:48 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Felice

    ''Ik ga even bij de slaapkamers kijken'' mompelde ik, en liep weg van de groep. Ik zag vele deuren, en willekeurig koos ik er ééntje uit. Ik stapte naar binnen, en bleef van verbazing staan. ''Wow..'' mompelde ik. Het was niet een slaapkamers zoals die wij kennen, maar heel apart. Heel mooi. Ik ging even aan de rand van het bed zitten.

    [2 Persoons, slaapkamer 1 ^^]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Dracy schreef:
    Darryl

    "Ik heb wel een paracetamol." Hoor ik Felice zeggen.
    Dankbaar pak ik het stripje aan.
    "Ik ben zo terug." Zeg ik en sta op. Wanneer ik langs Eliza loop laat ik even mijn hand langs haar arm gaan.
    Dan kijk ik om me heen en zie daar een bordje met badkamer staan, ik stap er naar binnen en mompel iets van 'woow'.
    Snel ga ik naar de wasbak en neem de paracetamol in.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Annabeth

    Ik keek hem aan. 'Sorry.' zei ik. Hij zag me dus niet zitten. Ik stond op en liep weg. Ik ging in de woonkamer [3] zitten om na te denken. Hij vond me dus niks. Dat had ik fout gezien. Waarom kon ik niet gewoon gedachten lezen?


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Felice


    ''Dit wordt mijn kamer, de rest zoekt het maar uit'' grijnsde ik, en legde mijn tas op het bed. Ik besloot de rest ook te verkennen, en besloot naar de badkamer te gaan. Voorzichtig deed ik de deur open, aangezien die niet op slot zat, en zag Darryl. ''Oh, ehm.. Sorry'' stamelde ik.
    Had ik weer.

    [:'D lekker inspiratieloos weer]

    [ bericht aangepast op 1 april 2012 - 15:54 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [euhw... felice, iedereen heeft een 1 persoonsslaapkamer, de 2persoons zijn eh.. eh.. nu nog niet van toepassing :D]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Elizabeth

    'Ik ben zo terug' Hoor ik Darryl zeggen terwijl hij opstaat en in het voorbijgaan met zijn arm lang mijn arm strijkt en vervolgens richting de badkamers loopt, niet veel mensen zeiden iets dus ik bestloot buiten te gaan kijken.


    Don't be like the rest of them, darling

    shewerewolf schreef:
    [euhw... felice, iedereen heeft een 1 persoonsslaapkamer, de 2persoons zijn eh.. eh.. nu nog niet van toepassing :D]


    [Waarom zijn ze er dan? ;o hahaha]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Darryl

    Ik keek op toen de deur open ging.
    "Oh, ehm.. Sorry." Zegt Felice stamelend.
    "Geeft niet, was net klaar." Glimlach ik en loop langs haar heen.
    "Vanavond na het eten hè." Zeg ik dan.
    Ik wil wel eens weten wat ze te vertellen heeft, of te vragen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [uh.. misschien helpt de 4e regel je... (bovenste bericht bij de regels]

    [ bericht aangepast op 1 april 2012 - 15:58 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Felice

    ''Vanavond na het eten hè'' zei hij, en ik sloeg mijn ogen neer. Verdomme. Ik keek hem even aan. ''Eh, ja. Na het eten, bij het meertje toch?'' glimlachte ik flauwtjes. Ik wou weten wat hij van mij vond, hij dacht alleen maar aan Eliza, ik werd er zo onzeker van.. Ik zuchtte even.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    shewerewolf schreef:
    [uh.. misschien helpt de 4e regel je... (bovenste bericht bij de regels]


    [Haha, oh, ik wist niet dat je ze alleen toen mocht gebruiken :3]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Rooba schreef:
    (...)

    [Haha, oh, ik wist niet dat je ze alleen toen mocht gebruiken :3]


    [Nouja mag misschien ook andere keer maar het liefst gewoon die 1 persoons gebruiken. :D]

    [ bericht aangepast op 1 april 2012 - 16:01 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Darryl

    "Eh, ja. Na het eten, bij het meertje toch?" Glimlachte Felice flauwtjes.
    Ik knikte.
    "Riviertje anders?" Vraag ik dan.
    "Zit er vlak bij."


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Finn
    Ik liep achter haar aan de woonkamer in. Ik maakte haar kalm en gelukkig. "Sorry, zo bedoelde ik het niet." Zei ik op een lieve toon.

    [Is goed ^^]

    Felice

    ''Riviertje anders?'' vroeg hij, en ik knikte. ''Zit er vlak bij'' ''inderdaad, dat is wel wat handiger'' zei ik, en toen viel er een moment van stilte. Damn, zeg dan wat.. Ongemakkelijk wiebelde ik heen en weer. ''Het is mooi hier, hè?'' glimlachte ik.
    Mijn god, kon je niet iets beters bedenken?


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''