• Op de High School Finstown zitten jongens en meisjes tussen de 15 en 18 jaar. Het is een doodnormale school, normale lessen en alles rustig. Echt waar? Een groep jongeren merkt dat de school niet zo 'Ordinary' is als iedereen denkt. Als ze voor een goed doel een nacht overnachten in school, worden ze allemaal wakker met een raar gevoel. In hun tassen zit een enveloppe, met een brief waarop hun nieuwe gave staat. Kunnen ze daarmee omgaan? Dan moeten ze om de een of andere reden allemaal nakomen. Daar wordt hen duidelijk: er is nog een deel van de school. Alleen voor mensen met een speciale gave. Om die te trainen en sterker te maken. Voor als er ooit een strijd komt....

    Deze RPG gaat over een groep jongeren die op die school zitten, mét zo'n gave. Welke bedenk je zelf, en we starten met de eerste les over hun omgang met gaves.

    Regels:
    - ABN alstublieft
    - Niemand vermoorden zonder toestemming
    - Behandel 'nieuwelingen' als gelijken
    - 16+ toegestaan
    - GEEN horror o.i.d.
    - Je mag 2 personages, dan wel 1 vrouw en 1 man!!


    Rollen:
    Annabeth - Krijgskunst, Inzicht en Techniek
    Felice - Gedachten
    Jade - Menselijk lichaam
    Elizabeth - Behendigheid, wapens
    Taylor - Teleportatie
    Mary-An - Gevoelens


    Alex - Dieren
    Darryl - Mentalisme
    Finn Harpers - Telepatie
    Billian - Stemkracht
    Martin - Zang hypnose


    rollentopic

    De plaats zelf:

    heuvels
    rivier met bos
    waterval
    bos
    Meer
    boomhutten buitenkant
    zij aanzicht boomhutten

    BINNENKANT:
    1ste Woonkamer
    Links achteraanzicht, rechts 2e Woonkamer
    Woonkamer 3
    1e deel badkamer
    2e deel badkamer
    3e deel badkamer
    eetkamer
    2 Persoons slaapkamer 1
    1 persoonsslaapkamer (iedereen heeft deze met een kleine badkamer ernaast)
    2 Persoons slaapkamer 2

    overloop tussen bos en rivier met bos
    bos 2
    Eetkamer [mooi he]
    REST KOMT ER AAN

    alvast nieuwe topic, PAS GEBRUIKEN ALS DEZE VOL IS!!
    klik

    [ bericht aangepast op 1 april 2012 - 15:48 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Darryl

    "Jij hoeft alleen maar te luisteren naar anderen." Zeg ik en lach even.
    "Terwijl ik me denk ik hard moet gaan concentreren op dingen." Ik kijk weer even naar Eliza en glimlach naar haar.
    "Wanneer beginnen we dan!?" Roep ik naar Vincent.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Felice

    ''Jij hoeft alleen maar te luisteren naar anderen'' zei Darryl lachend. ''Terwijl ik me denk ik hard moet gaan concentreren op dingen'' zei hij er achteraan, en ik knikte. ''Dat is waar, maar ik denk dat je het op een gegeven moment wel onder de knie krijgt'' zei ik. ''Dat je je niet zo sterk hoeft te concentreren'' voegde ik eraan toe. Ik leunde een beetje naar achteren en genoot van de stralende zon.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Sorry was even weg haaha]

    Finn
    "Jou staat dat pakje ook wel goed hoor." Zei ik tegen Anna terwijl ik haar bewonderde. Annabeth was mooi, heel erg mooi. Ik stuurde een warm gevoel naar haar en lachte toen bemoedigend naar haar,

    Darryl

    "Dat is waar, maar ik denk dat je het op een gegeven moment wel onder de knie krijgt."
    Ik knikte .
    "Vast wel." Knikte ik.
    Weet je zeker dat je niet meer wilde praten?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Felice

    'Weet je zeker dat je niet meer wilde praten?' klonk er, en ik beet op mijn lip. Ik bedacht me dat het misschien niet zo'n goed idee was om te zeggen dat ik hem bijna een jaar al enorm leuk vond, aangezien hij zijn oog nu op Eliza heeft laten vallen. Maar aan de andere kant, zo kwam er nooit iets van.. 'Is vanavond goed? Bij dat meertje?' dacht ik, doelend op het meertje een tiental meter verderop. Ik zuchtte. Waar ben ik aan begonnen..


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Annabeth

    Ik voel dat ik begin te blozen. Ik twijfel. Waren die gevoelens nou voor Alex? Of voor Finn? Ik wist het echt niet. 'Dankje.' zeg ik en word rood. Een warm gevoel stroomde door me heen. Deed Finn dat nou?

    Vincent

    'Jullie beginnen... Nu!Zoek een persoon en ga gewoon je krachten trainen. Oefen met je krachten, zorg dat je ze in bedwang houd en dat je ze goed gebruikt. Geef elkaar tips en zorg dat je niks doet wat je zelf niet wilt!

    [ bericht aangepast op 1 april 2012 - 13:44 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Felice

    ''Zullen wij samen?'' grijnsde ik naar Darryl, nadat Vincent die woorden had uitgesproken. Eindelijk wat tijd alléén met hem, zonder dat Eliza er steeds tussen kwam.

    [ bericht aangepast op 1 april 2012 - 13:45 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Darryl

    Is vanavond goed? Bij dat meertje?
    Ik knikte naar haar.
    Na het eten?
    Vraag ik dan en laat mezelf achterover op het gras vallen terwijl ik naar de helderblauwe lucht keek.
    Ik voelde mezelf eindelijk eens echt rustig.
    Deze plek doet iets. Ik heb nu niet eens last van mijn ADHD.
    Denk ik met een glimlach en kijk naar een klein verdwaald wolkje.
    "Zullen wij samen?" Hoor ik ineens, ik schiet overeind.
    "Hè, wat? Waarmee?" Ik kijk geschrokken op.

    [ bericht aangepast op 1 april 2012 - 13:47 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Elizabeth

    Toen de leraar zij dat we met iemand samen moesten dacht ik aan Darryl maar hoorde al gauw dat Felice hem ook al gevraagt had mischien wist hij dat ik ook graag samen met hem wouw? Dacht ik terwijl ik opstond en naar Darryl keek.


    Don't be like the rest of them, darling

    Felice

    'Na het eten?' vroeg hij, en ik knikte. ''Hè, wat? waarmee?'' hij keek geschrokken op en ik lachte. ''Trainen. We moeten een partner uitkiezen van Vincent'' legde ik hem uit.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Annabeth
    'Finn, wij samen? Dan hak ik je in stukjes!' grinnik ik. Ik zwiep mijn zwaard heen en weer.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Darryl

    "Trainen. We moeten een partner uitkiezen van Vincent."
    Zegt Felice dan.
    "Eh- eigenlijk-" Ik zie de twee smekende gezichten van Felice en die van Eliza.
    "Eh, gaan jullie anders? Jullie hebben bijna hetzelfde." Zeg ik dan.
    Ik weet niet goed wat te doen nu.
    "Onee niet jullie laatmaar, jullie hebben niet bijna het zelfde, iets heel verschillends.." Zeg ik en word rood.

    [ bericht aangepast op 1 april 2012 - 13:54 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Felice

    ''Eh, gaan jullie anders? Jullie hebben bijna hetzelfde'' zei hij, en ik fronste. ''Nee hoor..'' begon ik. ''En het is toch juist goed om met twee verschillende dingen te oefenen?'' zei ik. Ik wou dus écht niet met Eliza. ''En met wie ga jij dan?'' vroeg ik hem nog.

    [ bericht aangepast op 1 april 2012 - 13:54 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Elizabeth

    Ik moet lachen om de verwarde woorden van Darryl, terwijl zijn wanger rood worden, iets wat best schattig stond. 'Het maakt mij niks uit' Andwoord ik.

    [ bericht aangepast op 1 april 2012 - 13:55 ]


    Don't be like the rest of them, darling