• Een groepje vrienden gaan voordat het nieuwe schooljaar begint samen kamperen bij een bos genaamd RavenWoods, een groot bos met een groot meer,
    elke nacht kruipt er een griezelige grijze mist door het bos, een mist die invloed lijkt te hebben op de mensen die er kamperen, elke avond lijken ze gek te worden van dingen die ze niet kunnen uitleggen..
    And it starts at midnight

Personage's

Meisjes:

Jade Sky Bright - HurtedHeart
    Alexis Ruby Avery - MEGUSTAZAYN
    Wynter "Wyn" Autumn Blackburn - Eglantine
    Faye Marlene Rhodes - LovingStyles
    Yasmin Jenn Benson - Sweetest
    Samantha 'Sam' Lauren Billington - Rooba

Jongens:
    John Eduward McAlister - TheRumIsGone
    James Andrew Night - DracoMalfoyx
    Tyler Jay Avery - MEGUSTAZAYN
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart

Rollentopic
    Topic 1
    Topic 2

[ bericht aangepast op 31 maart 2012 - 20:41 ]

Don't be like the rest of them, darling

[Ik ook. :') ]

If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

(XDD Ik moest huilen toen Mufasa doodging in de Lion King... Voelde me toen wel belachelijk... En toen Flynn doodging bij Tangled ook! Flynn blijft mijn sprookjesprins... xd)

Wyn

Plotseling schud ik mijn hoofd. "Huh? Wat? Argh... Ik mag niet aan zulke dingen denken", mompel ik terwijl ik naast hem ga zitten. "Straks doe ik het nog ook..." Ik zet mijn zakmes rechtop in het gras en trek het er weer uit. Ik smijt het een beetje verder, samen met mijn ander mes en probeer niet aan geweld of vuur te denken. Of aan de mist. Ik probeer gewoon aan niets te denken.

help

Tyler

'Wedden zodra we hier weg zijn dat het weer normaal wordt?' glimlachte ik.

El Diablo.

Wyn

"Ik hoop het", mompel ik. "Hoe gaat het met je rug? Die hechtingen moeten er binnen twee weken uit", zeg ik om over iets anders te beginnen. Niet echt het beste onderwerp ooit, maar ik kan nu even op niets anders komen.

[ bericht aangepast op 1 april 2012 - 17:14 ]

help

Tyler

'Het gaat wel' grinnik ik, 'We weten in elk geval een van de grootste gevaren van dit bos' zucht ik.

El Diablo.

Wyn

"Beren komen hier normaal gezien toch niet voor?", mompel ik, prutsend aan mijn eigen hechtingen.

(Heb poroorlog met mijn vriendin op fb... Ze is aan het winnen, denk ik...)

help

Tyler

'Of het is hier gewoon vervloekt' mompel ik.

El Diablo.

(Woohoo! Ben gewonnen! Geen idee hoe je kunt winnen met porgevechten, maar ik heb het als laatste gedaan... xd)

Wyn

Ik zucht en ga wat dichter tegen hem aanzitten. "Vraag jij je niet af of het gewoon onze schuld is dat dit alles gebeurt? Of dat het gewoon een droom is? Of dat we een gigantisch ongeval hebben gehad onderweg en nu gewoon in een bos vol doden zijn aanbeland, en dat Yas dan de levenden kan zien?" That doesn't make any sence, maar ik denk er gewoon aan. "Dat onze gedachten gemanipuleerd zijn en dat we aan vreemde dingen denken zoals dit?" Het feit dat ik aan vreemde dingen denk, verontrust me eigenlijk niet, want ik stel altijd vreemde vragen of denk over vreemde dingen na. Ik scroll wat door mijn iPod, die ik nu in mijn hand heb.

help

Tyler

Volgens mij is dit bos gewoon een plek vol doden. Waarom verklaar je anders die aggresiefe beesten en die vele geesten' zei ik. Ik sloeg een arm om haar heen. 'Maar ik beloof, we komen hieruit' zei ik.

El Diablo.

Wyn

Ik haal mijn schouders op. "Ik denk gewoon over veel te vreemde dingen na", mompel ik.

help

Yasmin

-kleine tijdsprong-
    'Ik ga je zo missen, Sky.' Snik ik. Ook in Skyler's ogen staan tranen. Zachtjes aait ze over mijn rug. 'Yassie, elke keer als je aan mij denkt, dan ben ik daar.' Ik knik en bijt op mijn lip om de tranen te stoppen. 'Wat heb je eigenlijk gedaan om de geest te stoppen?' Vraag ik trillend. 'I-ik maakte gewoon een deal... je moet gaan nu, Yas.' Ze drukt een kus op mijn voorhoofd. 'Vaarwel, Sky.'

Snel ren ik terug naar het kamp. Ik droog mijn tranen. 'Snel mijn koffers pakken.' Mompel ik.

If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

(Gaan ze nu eigenlijk weggeraken of niet?)

help

[Ben eten!]

El Diablo.

(Smaklicht... xd. OEH. ER ZOU EEN GESTOORDE GEK NOG IN HET BOS MOETEN WONEN DIE MEE NAAR HUIS WILT. Okay, dat is fail...)

help

[Hahaha ja die Psychopatische moordenaar uit dat ene denkbeeldige huisje :'DD]

"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''