• Een groepje vrienden gaan voordat het nieuwe schooljaar begint samen kamperen bij een bos genaamd RavenWoods, een groot bos met een groot meer,
    elke nacht kruipt er een griezelige grijze mist door het bos, een mist die invloed lijkt te hebben op de mensen die er kamperen, elke avond lijken ze gek te worden van dingen die ze niet kunnen uitleggen..
    And it starts at midnight

Personage's

Meisjes:

Jade Sky Bright - HurtedHeart
    Alexis Ruby Avery - MEGUSTAZAYN
    Wynter "Wyn" Autumn Blackburn - Eglantine
    Faye Marlene Rhodes - LovingStyles
    Yasmin Jenn Benson - Sweetest
    Samantha 'Sam' Lauren Billington - Rooba

Jongens:
    John Eduward McAlister - TheRumIsGone
    James Andrew Night - DracoMalfoyx
    Tyler Jay Avery - MEGUSTAZAYN
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart

Rollentopic
    Topic 1
    Topic 2

[ bericht aangepast op 31 maart 2012 - 20:41 ]

Don't be like the rest of them, darling

[Kan... of ze droomt? Ik weet niet :p Zijn er meer mensen online die Alexis kunnen laten struikelen dan? xd]

If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

[Sam heeft atm niks te doen, dus moet zij haar laten struikelen?]

"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

(Wyn zit nu in haar beveiligde comadinges, ze is niets gewaar van de buitenwereld en niemand kan zijn krachten op haar gebruiken. Mentaal toch, John bijvoorbeeld zou haar wel kunnen aanvallen. Ik wil haar wel wakker laten worden... Maar dan moet er iets gebeuren ofzo, waardoor ze wakker wordt.Of de mist moet verdwijnen... Maar daar ben je ook niet veel mee)

help

[Mij maakt het niet uit. Dan wordt het dus Sam of John...]

If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

[Wat kan ik doen met Alexis?]

El Diablo.

[Nou... nu moet je eigenlijk wachten op John of Sam, die moeten Alexis' lichaam laten struikelen, zodat de kwade geest en Yasmin's ziel er uit vallen en Alexis weer vrij is.]

[Oow xd]

El Diablo.

Xd Ik ben hier?

[Laat Alexis struikelen dan D: ]

El Diablo.

[woef :'D]

Samantha 'Sam' Lauren Billington

Een eng wolvengeluid kwam uit het bos, en van schrik strompelde ik achteruit, recht tegen Alexis die met een doffe klap op de grond viel. ''Oh, shit..'' mompelde ik, en knielde bij haar neer. Ik ben soms zo onhandig..

[lol, lekker orgineel enzo. Ik wist even niks :'D]

Wow.. Ben heeeel erg inspiratie loos op dit moment XD

[ bericht aangepast op 1 april 2012 - 15:17 ]

[Dankje Sam !! =D ]

El Diablo.

[Noproblem :Y)]

Yasmin

Met een harde klap vallen de geest en ik uit Alexis' lichaam. 'Yasmin!' Roept Skyler. 'De geest is tijdelijk onder zeil! Ik handel met hem af. Neem je vrienden mee terug naar het kamp, snel!' Snel duik ik terug in mijn lichaam.

Ik kom overeind en help Alexis overeind, die weer normaal is. 'Snel jongens, terug naar het kamp.' Ik schuif mijn armen onder Wyn's oksels en sleep haar mee. 'John, doe jij Tyler?'

[ bericht aangepast op 1 april 2012 - 15:29 ]

Alexis

Met een barstende hoofdpijn schrik ik wakker. 'Wat is er gebeurd?' stamel ik. En ril een beetje.

El Diablo.